LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Actievandedag.nl

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
stefanlb1972
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 jan 2014 11:25

Actievandedag.nl

Ongelezen bericht door stefanlb1972 »

Via de website actievandedag heb ik op 29 december een weekendje weg geboekt voor mijn schoonouders als bedankje dat ze regelmatig op onze kinderen passen.
We zagen een leuke aanbieding, 3 dagen(2nachten), voor twee personen inclusief 2 maal een ontbijt.
Dit weekend naar Mechelen direct aangeschafd en geboekt, waarop we snel een boekingsbevestiging kregen.
Ook hierop staat dat we voor 3 dagen hebben geboekt, met aankomst datum 14 februari 2014, alles leek prima in orde, tot woensdagavond de telefoon ging, een medewerker van Best Western Gulden Anker, kwam met een mededeling dat er een communicatie probleem heeft plaats gevonden tussen hen en actievandedag.nl
Het weekendje had niet voor 3 dagen op de site geplaatst mogen worden maar voor 2 dagen, dus 1 nacht.
Nu kwam Best western Gulden Anker in Mechelen, met 3 opties:
1. de reis annuleren en het geld terug krijgen, maar de kosten van de boeking zoals actievandedag.nl deze hanteert, moeten we dan zelf weer achter aan, twv € 20,- maarliefst.
2. toch naar het hotel komen met de papieren zoals wij die gekocht en geboekt hebben, maar dan maar recht hebben op 1 nacht, ipv 2 nachten!
3. toch twee nachten komen, maar wel met een bijbetaling van € 25,- p.p.
Hierop heb ik aangegeven hier niet mee accoord te gaan, de jongeman die mij belde zou dit donderdags met zijn leidinggevende bespreken, waarop hij mij in de loop van de middag een mailtje zou doen en later op de avond terug zou bellen, beide zaken zijn niet gebeurd.
Hierop vanmorgen direct een mailtje naar Best Western gestuurd en aangegeven dat zij in gebreken blijven als zij aan contractbreuk doen.

Wat kan ik hier nog meer mee doen om mijn recht te krijgen?
actievandedag.nl heeft niet overduidelijk een fout gemaakt, er stond meerdere malen 3 dagen en 2 nachten benoemd bij de aanbieding en ook 2 ontbijten, dus zij kunnen zich niet beroepen op fouten op hun website.

Regggy
Berichten: 228
Lid geworden op: 04 mei 2010 20:12

Re: Actievandedag.nl

Ongelezen bericht door Regggy »

Heb je ook al contact opgenomen met actievandedag.nl? Je hebt dáár geboekt dus moet ook daar met je klacht heen. Ik zou dit fijn op laten lossen door hen als verantwoordelijke. Ik vrees alleen dat het gaat eindigen met het terugkrijgen van je geld (incl. boekingskosten) en geen weekendje..

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Actievandedag.nl

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Juist u moet bij actievandedag.nl zijn u heeft daar geboekt en niet bij Western hotel.

stefanlb1972
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 jan 2014 11:25

Re: Actievandedag.nl

Ongelezen bericht door stefanlb1972 »

Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb het ook voorgelegd bij actievandedag.nl, zowel per mail als per telefoon (a 0,15 pm)
Bij actievandedag kon de vrouw die ik aan de telefoon had verder niets vertellen, zij gaf aan niet op de hoogte te zijn van dit probleem,ik kan me echter niet voorstellen dat ik de enige ben die dit weekendje aangeschaft heeft.
Uiteindelijk kon zij mijn schriftelijke klacht vinden, dit zou ze nu doorzetten naar desbetreffende afdeling, het vervreemd mij dat dit niet direct is gebeurd nadat ik de klacht had ingediend via de speciale button op hun website.
Vervolgens gaf zij aan dit bij de directie neer te leggen, met een terugkoppeling op maandag, gelijk gevraagd hiervan een schriftelijke bevestiging te krijgen, dit gebeurde wel, maar nu stond er in de mail dat de terugkoppeling zou gebeuren zodra ze er uit waren, gezien andere forumspots kan dit meerdere weken duren eer er een terugkoppeling plaats vind en met een reservering over twee weken, wil ik geen risico nemen, dus gelijk terug gemaild dat we telefonisch hadden afgesproken dat ik maandag een terugkoppeling zou krijgen, hierop geen reactie meer gehad.
Volgens de voorwaarden van actievandedag, gaat de consument een contract aan met de aanbieder en niet met actievandedag, mijn eerste acties waren dan ook naar Best Western Mechelen, omdat zij in ieder geval wel actie hebben uitgezet naar de klanten.
Wordt vervolgd!!

stefanlb1972
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 jan 2014 11:25

Re: Actievandedag.nl

Ongelezen bericht door stefanlb1972 »

Na lang elkaar de bal toespelen, is actievandedag.nl over stag gegaan.
Zij hebben het bedrag van € 50,- die wij ineens bij moesten betalen voor de tweede nacht, netjes aan ons overgemaakt, netjes opgelost dus.
Alleen jammer dat ik hier zelf meerdere malen over heb moeten mailen en bellen ( á 15 cent pm en vele minuten verder)
Uiteindelijk heeft actievandedag.nl dus hun verantwoording voor dit alles genomen.

Dutch_Polo
Berichten: 37
Lid geworden op: 02 nov 2012 11:01

Re: Actievandedag.nl

Ongelezen bericht door Dutch_Polo »

Deze internetbedrijven verdienen hun geld met kosten gemaakt door opzeggingen doormiddel van slechts gedeelte terugbetalen, dure administratiekosten en telefoonkosten.

riron
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 nov 2013 18:48

Re: Actievandedag.nl

Ongelezen bericht door riron »

deze site is onduidelijk. als je voor de aangeboden prijs wilt boeken, vind je dit niet. elke datum moet aangeklikt worden en vervolgens is de prijs veel hoger. als je dan een email stuur wordt deze email pas na twee werkdagen behandeld, dus niet. vervolgens n.a.v. een nieuwe actie, zelfde resultaat weer een email gestuurd, nu moet ik 5 werkdagen wachten. Resultaat niets en geen actie meer

Michiel14
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 okt 2014 11:14

Re: Actievandedag.nl

Ongelezen bericht door Michiel14 »

Ik heb een soortgelijke ervaring slechte ervaring met actievandedag.

Afgelopen week boekte ik een reis bij actievandedag. 109 euro voor 2 nachten en 2 personen. Direct de betaling via de site gedaan en een orderbevestiging ontvangen.

Na een dag een mail dat er sprake was van een prijsfout. Ik zou te weinig hebben overgemaakt en nog 89 euro moeten bijbetalen. Terwijl ik gewoon via de site heb betaald. Ik kreeg de keuze tussen 89 euro bijbetalen of annuleren. Dit lijkt mij niet echt de bedoeling. Als ik mij zou vergissen zou ik ook niet onder deze aankoop uit kunnen komen. De prijzen verschilden wel iet per weekend. De kerstperiode was bijvoorbeeld wat duurder. Juist daarom koos ik voor dit iets goedkopere weekend in januari.

Enige compensatievoorstel is het schrappen van de boekingskosten. Dan moet ik nog steeds 69 euro bijbetalen. Niet te spreken over de manier van werken van emesa/actievandedag.

aniemoon
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 dec 2015 10:29

Re: Actievandedag.nl

Ongelezen bericht door aniemoon »

Copy paste laatste bericht aan AVDD:
"Even het overzicht van deze totaal mislukte communicatie tussen mij en uw bedrijf. In de eerste kolom (*) mijn berichten aan u, 1 tab verder (**) uw geautomatiseerde tegenactie, na 2 tabs (***) een feitelijke actie uwerzijds zonder oplossing.
Samengevat: ik heb een order geplaatst en dezelfde dag geannuleerd omdat uit de bevestiging bleek dat de leverancier een onbetrouwbare partij is met wie ik geen zaken wil doen; dit was niet in de advertentie vermeld en de order is dus tot stand gekomen op basis van onvolledige informatie. Het pakket is tot 2 maal toe op voorhand geweigerd en door de transporteur retour geleverd aan de leverancier. Hiervoor hebben zij mij een bevestiging gestuurd en dit is aan u verzonden.

Tot op heden heb ik geen fatsoenlijke reactie ontvangen en nog belangrijker, ik heb mijn geld niet terug.
Ik heb ondertussen 6 referentienummers en geen geld en dat terwijl we een maand verder zijn.
Mijn eis is duidelijk: ik wil per omgaande mijn geld terug, geen uitstel en excuses meer.
* 23-4-16 order geplaatst
** 23-4-16 bevestiging ontvangen
* 23-4-16 annulering verzonden
** 23-4-16 autoreply ontvangen nr 1060079
*** 25-4-16 antwoord over procedure
* 25-4-16 herhaling annulering
** 26-4-16 autoreply ontvangen nr 1063886
* 28-4-16 weigering levering aan dpd verstuurd en bevestiging ontvangen
* 29-4-16 mail gestuurd dat pakket is geweigerd en vraag waarom ik op een lopende zaak telkens een nieuw nr ontvang
** 29-4-16 autoreply ontvangen nr 1068324
* 5-5-16 mail met herhaling van al het bovenstaande met verzoek tot reactie
** 5-5-16 autoreply ontvangen nr 1075694
** 9-5-16 automatisch excuus ontvangen voor uitblijven van reactie op een van bovenstaande berichten mijnerzijds
*** 10-5-16 reactie over verzendtermijn product (????) Nr http://www.actievandedag.nl/actie-aanbi ... artytenten?
* 10-5-16 bevestiging retourzending door transporteur doorgestuurd
** 11-5-16 autoreply ontvangen Nr 1081235
** 11-5-16 autoreply ontvangen Nr 1081594

Conclusie kommer en kwel en geld kwijt.
Laatst gewijzigd door Radar op 24 mei 2016 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Offtopic bijdragen verwijderd

Noble
Berichten: 1128
Lid geworden op: 13 dec 2006 12:23

Re: Actievandedag.nl

Ongelezen bericht door Noble »

Tja wat er op hun website staat is dus NIET waar:

quote:
All-in prijzen
Wat je ziet, is wat je betaalt....

DUS NIET... ik lees:
Rome va. 189,= dus ik klick op reserveren... en wat zie ik?? 189+189 toeslag.... samen 378,= !!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoezo 378!!!!!

ik email, en krijg terug, u moet met 2 personen gaan....

ik mail: FOUT!!!! er staat op jullie website quote:
All-in prijzen
Wat je ziet, is wat je betaalt.... en er staat 189,= en dus moet IK.... en niet samen met de hele straat... voor 189,= weg kunnen.

en niet: u moet met een bus vol gaan, of een treinwagon oid.

Ze willen niet begrijpen... (of kunnen) dat dit MISLEIDING is...

Kortom, met deze website wil ... IK ... geen zaken meer doen... foutje kan/mag maar er omheendraaien/ liegen... kan NIET

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Actievandedag.nl

Ongelezen bericht door Moneyman »

Noble schreef:Tja wat er op hun website staat is dus NIET waar:

quote:
All-in prijzen
Wat je ziet, is wat je betaalt....

DUS NIET... ik lees:
Rome va. 189,= dus ik klick op reserveren... en wat zie ik?? 189+189 toeslag.... samen 378,= !!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoezo 378!!!!!

ik email, en krijg terug, u moet met 2 personen gaan....

ik mail: FOUT!!!! er staat op jullie website quote:
All-in prijzen
Wat je ziet, is wat je betaalt.... en er staat 189,= en dus moet IK.... en niet samen met de hele straat... voor 189,= weg kunnen.

en niet: u moet met een bus vol gaan, of een treinwagon oid.

Ze willen niet begrijpen... (of kunnen) dat dit MISLEIDING is...

Kortom, met deze website wil ... IK ... geen zaken meer doen... foutje kan/mag maar er omheendraaien/ liegen... kan NIET
Een cursusje lezen helpt wel... ik zie in die aanbieding:
- € 189,00 P.P. (!!!)
- de 1-persoonstoeslag is 100%.

Wat was je nou precies niet duidelijk?

Noble
Berichten: 1128
Lid geworden op: 13 dec 2006 12:23

Re: Actievandedag.nl

Ongelezen bericht door Noble »

Moneyman schreef:
Noble schreef:Tja wat er op hun website staat is dus NIET waar:

quote:
All-in prijzen
Wat je ziet, is wat je betaalt....

DUS NIET... ik lees:
Rome va. 189,= dus ik klick op reserveren... en wat zie ik?? 189+189 toeslag.... samen 378,= !!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoezo 378!!!!!

ik email, en krijg terug, u moet met 2 personen gaan....

ik mail: FOUT!!!! er staat op jullie website quote:
All-in prijzen
Wat je ziet, is wat je betaalt.... en er staat 189,= en dus moet IK.... en niet samen met de hele straat... voor 189,= weg kunnen.

en niet: u moet met een bus vol gaan, of een treinwagon oid.

Ze willen niet begrijpen... (of kunnen) dat dit MISLEIDING is...

Kortom, met deze website wil ... IK ... geen zaken meer doen... foutje kan/mag maar er omheendraaien/ liegen... kan NIET
Een cursusje lezen helpt wel... ik zie in die aanbieding:
- € 189,00 P.P. (!!!)

Noble: juist, en boek nu eens gewoon voor jezelf... en niet met andere mensen, straat, wijk o.i.d. gewoon voor JOU

Die toeslag komt pas als je gaat boeken... en je dus NIET alleen kunt gaan voor die prijs ( lol: Wat je ziet, is wat je betaalt)

- de 1-persoonstoeslag is 100%.
(noble: ja, als je gaat BOEKEN.... maar niet eerder.. is dat netjes?? of zou dat gelijk bij de aanbieding moeten staan: ALLEEN VOOR 2 PERSONEN á 189,= )


Wat was je nou precies niet duidelijk?

angel1978
Berichten: 10959
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Actievandedag.nl

Ongelezen bericht door angel1978 »

nee hoor, staat er ook al voordat je op 'boeken' klikt.
Gewoon beter lezen.

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Actievandedag.nl

Ongelezen bericht door Moneyman »

angel1978 schreef:nee hoor, staat er ook al voordat je op 'boeken' klikt.
Gewoon beter lezen.
Exact. Ik heb alles kunnen lezen zonder op "boeken" te hoeven klikken.

Gesloten