LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goedkoop / gratis parkeren Schiphol

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Eliza777
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 aug 2014 12:02

Goedkoop / gratis parkeren Schiphol

Ongelezen bericht door Eliza777 »

Beste allemaal,

We vertrekken volgende week lekker voor twee weken naar de Napels. Nu willen we onze auto parkeren op Schiphol maar om eerlijk te zijn word ik gek van alle aanbieders en de prijzen die aangeboden worden. Of ze kloppen niet, of het is te duur of te ver. Weten jullie goede parkeeraanbieders of wellicht gratis parkeerplaatsen? We hebben een budget van maximaal 7 euro per dag, en we willen geen valet parking ivm het afgeven van onze sleutels. Hopelijk kunnen jullie ons helpen!

Josephien12
Berichten: 715
Lid geworden op: 01 sep 2010 18:39

Re: Goedkoop / gratis parkeren Schiphol

Ongelezen bericht door Josephien12 »

7 euro per dag kun je echt vergeten. Pak de trein heb je helemaal geen parkeerkosten.

Annikaatje
Berichten: 517
Lid geworden op: 27 feb 2013 20:21

Re: Goedkoop / gratis parkeren Schiphol

Ongelezen bericht door Annikaatje »

Inderdaad, treinen.

Of een euro of twee per dag meer willen betalen, want dan zit je al redelijk aan de kosten van smart parking? Volgens mij is dat trouwens een stuk goedkoper als je ruim van tevoren bespreekt, misschien een ideetje voor de volgende reis.

F.van Holten
Berichten: 820
Lid geworden op: 28 dec 2008 14:15

Re: Goedkoop / gratis parkeren Schiphol

Ongelezen bericht door F.van Holten »

Als het niets mag kosten, Parkeren in Hoofddorp, en dan de bus.
Waar komt u vandaan ?
Misschien is er een alternatief.

lady2009
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 aug 2014 15:10

Re: Goedkoop / gratis parkeren Schiphol

Ongelezen bericht door lady2009 »

Goedemiddag op schiphol parkeren is goedkoop met smart parking wij gaan half september en hebben ongeveer 1maand geleden besteld als je er op tijd bij bent dan is het maar € 5,00 per dag , je kan het thuis vanuit je stoel bespreken creditkaart bij de hand en ik rij zo via mijn kaart in en uit, veel mensen doen dat en vol is vol dus 1week van te voren kan je vergeten want veel zakenmensen maken er ook gebuik van dus volgende keer ruim van te voren regelen.

Groet M.Frank

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Goedkoop / gratis parkeren Schiphol

Ongelezen bericht door kweenie »

Neem de trein, of zet je auto bij een p+r niet te ver van Schiphol af en reis het laatste stukje met de trein.

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Goedkoop / gratis parkeren Schiphol

Ongelezen bericht door ruud_a »

voor 124,50 euro 14 dagen parkeren op schiphol
naar de terminal 2 minuten lopen.
dat is 26,50 meer dan uw maximum prijs.
als dat financieel niet op te brengen is, vraag ik mij af of het verstandig is naar Napels op vakantie te gaan, want Napels is ook niet goedkoop.

als u buiten schiphol parkeert, moet u waarschijnlijk ook nog betalen voor vervoer naar schiphol.
ik vraag me dus af hoeveel goedkoper u uit zult zijn.

Anne-Ben
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 aug 2014 15:29

Re: Goedkoop / gratis parkeren Schiphol

Ongelezen bericht door Anne-Ben »

Wij hebben erg goede ervaringen met Schipholparkeren flexparking.
Tarief voor 14 dagen is 63 eur inclusief gratis transfer (+/- 10 min)
Laatst gewijzigd door Radar op 13 aug 2014 17:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link verwijderd

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Goedkoop / gratis parkeren Schiphol

Ongelezen bericht door sjohie »

Er is een v/d Valk daar in de buurt die iets doen met parkeren en een shuttlebus volgens mij, dat kon nog wel eens net binnen jullie (redelijk krappe) budget vallen. Wij parkeren zoals ruud_a zegt, schiphol smartparking met extra optie P1/P2, wat betekend dat je die gare shuttlebus naar P3 niet hoeft te gebruiken. Kost wel wat, maar dan heb je alles onder eigen controle qua sleutels en vervoer van/naar de parkeerplek.

gerda1956
Berichten: 225
Lid geworden op: 28 sep 2005 21:22

Re: Goedkoop / gratis parkeren Schiphol

Ongelezen bericht door gerda1956 »

Boek een kamer voor 1 nacht in een hotel langs de A4 of in Hoofddorp bv BestWestern. U kunt dan gratis op hun terrein parkeren en wordt met een busje naar Schiphol gebracht en weer opgehaald. Zo gaat u uitgerust op reis. U mag ook de nacht na de terugreis in het hotel overnachten, en dan toch de auto daar al parkeren

Eliza777
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 aug 2014 12:02

Re: Goedkoop / gratis parkeren Schiphol

Ongelezen bericht door Eliza777 »

Valet parking is ook een goedkope manier, maar we houden er niet van om onze sleutels af te geven dus toch maar een smart parking.

We komen vanaf Apeldoorn. We willen alleen in verband met onze spullen de auto graag meenemen dus vandaar dat we niet met de trein gaan. We hebben nu via MobyPark geboekt; we betalen voor 8 dagen €35 en er is een shuttle die ons ophaalt en naar plaza brengt! We hebben al betaald dus ik ga er vanuit dat er geen kosten bij komen.. als ik het niet vergeet laat ik nog weten wat onze ervaringen zijn. Bedankt in ieder geval!

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Goedkoop / gratis parkeren Schiphol

Ongelezen bericht door ruud_a »

Eliza777 schreef:Valet parking is ook een goedkope manier, maar we houden er niet van om onze sleutels af te geven dus toch maar een smart parking.

We komen vanaf Apeldoorn. We willen alleen in verband met onze spullen de auto graag meenemen dus vandaar dat we niet met de trein gaan. We hebben nu via MobyPark geboekt; we betalen voor 8 dagen €35 en er is een shuttle die ons ophaalt en naar plaza brengt! We hebben al betaald dus ik ga er vanuit dat er geen kosten bij komen.. als ik het niet vergeet laat ik nog weten wat onze ervaringen zijn. Bedankt in ieder geval!
wat is er met die twee weken napels gebeurd?

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Goedkoop / gratis parkeren Schiphol

Ongelezen bericht door kweenie »

Ben ik nou gek dat ik niet zie hoe een shuttlebus anders zou zijn dan de trein, voor je spullen?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Goedkoop / gratis parkeren Schiphol

Ongelezen bericht door berndv »

kweenie schreef:Ben ik nou gek dat ik niet zie hoe een shuttlebus anders zou zijn dan de trein, voor je spullen?
Mwah, gek zou ik je niet willen noemen :lol:

Maar een shuttle vanaf een parking nabij Schiphol naar Schiphol of een trein vanaf Apeldoorn naar Schiphol zit wel een ietwat klein verschil in

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Goedkoop / gratis parkeren Schiphol

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Parkeren in een buitenwijk van Hoofddorp en daarvandaan een taxi nemen? Of de Hoofddorpers u dat in dank afnemen is weer wat anders, maar het is wel goedkoop en (redelijk) veilig.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Goedkoop / gratis parkeren Schiphol

Ongelezen bericht door G7 »

berndv schreef:
kweenie schreef:Ben ik nou gek dat ik niet zie hoe een shuttlebus anders zou zijn dan de trein, voor je spullen?
Mwah, gek zou ik je niet willen noemen :lol:

Maar een shuttle vanaf een parking nabij Schiphol naar Schiphol of een trein vanaf Apeldoorn naar Schiphol zit wel een ietwat klein verschil in
Hoezo ? Laat je eigen afzetten door buren of familie op het station van A'doorn en je kunt rechtstreeks vanuit Apeldoorn met de trein naar Schiphol. Makkelijker kan haast niet. Enige nadeel zou kunnen zijn....dat er s'nachts geen treinen rijden van en naar het oosten als je late vluchten hebt en ... het kost ook geld.

Wij hebben een VDU ov kaart, dus voor ons voordeliger dan daar parkeren en een stuk relaxter.
Ook hebben wij regelmatig een hotel op Schiphol of in de buurt genomen als we een vroege vlucht hadden en bij de meeste hotels mag je je auto dan die dagen gratis parkeren. Tip voor de volgende keer !

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Goedkoop / gratis parkeren Schiphol

Ongelezen bericht door olaf79 »

Parkeren in Amstelveen. Vervolgens met bus 300 ben je in 10 minuten op de luchthaven. Kost je 2 euro heen en 2 euro terug. Parkeren is gratis en lopen naar de bus is 2 minuten.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Goedkoop / gratis parkeren Schiphol

Ongelezen bericht door kweenie »

berndv schreef:
kweenie schreef:Ben ik nou gek dat ik niet zie hoe een shuttlebus anders zou zijn dan de trein, voor je spullen?
Mwah, gek zou ik je niet willen noemen :lol:

Maar een shuttle vanaf een parking nabij Schiphol naar Schiphol of een trein vanaf Apeldoorn naar Schiphol zit wel een ietwat klein verschil in
Volgens mij maakt het voor het 'gedoe' met je spullen weinig uit of je bij een station parkeert, naar de trein wandelt en vervolgens op Schiphol onder de vertrekhal uitstapt, of dat je bij een parkeerplaats nabij Schiphol parkeert, naar de Shuttlebus wandelt en voor de vertrekhal uitstapt.

JanTinusPlukvet
Berichten: 438
Lid geworden op: 18 apr 2010 15:03

Re: Goedkoop / gratis parkeren Schiphol

Ongelezen bericht door JanTinusPlukvet »

Sinds ik de Schiphol taxiservice heb ontdekt neem ik die. (Den Haag - Schiphol met Hofstad taxi)
Van deur tot deur en weinig gedoe met koffers, kinderen en baby's. je kunt zelfs babyzitjes aanvragen zonder meerkosten.
De chauffeur laad in en uit, prachtig toch?
En het kostenverschil is niet eens zoveel meer dan parkeren als je 12-14 dagen op vakantie gaat.
Je weet ook zeker dat er niet geklooid wordt met je wagen, want wat dat betreft zijn er meer slechte dan goed P-bedrijfjes aan alle klachten te zien.

F.van Holten
Berichten: 820
Lid geworden op: 28 dec 2008 14:15

Re: Goedkoop / gratis parkeren Schiphol

Ongelezen bericht door F.van Holten »

Eliza777 schreef:Beste allemaal,

We vertrekken volgende week lekker voor twee weken naar de Napels. Nu willen we onze auto parkeren op Schiphol maar om eerlijk te zijn word ik gek van alle aanbieders en de prijzen die aangeboden worden. Of ze kloppen niet, of het is te duur of te ver. Weten jullie goede parkeeraanbieders of wellicht gratis parkeerplaatsen? We hebben een budget van maximaal 7 euro per dag, en we willen geen valet parking ivm het afgeven van onze sleutels. Hopelijk kunnen jullie ons helpen!

We gaan twee weken weg, maar parkeren maar 8 dagen,
zoek de verschillen. :cry: , en wat is nu waar ??

Gesloten