Pagina 1 van 1

Agressieve verkoop allgreatdealz

Geplaatst: 03 mei 2017 14:53
door CarolineLente
Zojuist telefonisch benaderd door alle great dealz.
Zelden zo''n agressieve verkoopmethoede meegemaakt.
Geen speld tussen te krijgen, maar het meest bizarre was dat toen ik vragen ging stellen en zei nergens mee akkoord te gaan voordat ik iets had kunnen nalezen de toon meteen veranderde.
Vanwege mijn wantrouwen werd het aanbod (wat ik niet eens stad kunnen verstaan) ingetrokken en zou de verbinding verbroken worden....
Het moet niet gekker worden.

Ze hadden al gegevens van mij, en waren vooral uit op extra gegevens ook denk ik.
Voor de zekerheid maar wat geroepen en geen extra informatie gegeven.

Maar hoe kom ikea reacties nou achter hoe ze aan mijn gegevens komen?

Re: Agressieve verkoop allgreatdealz

Geplaatst: 03 mei 2017 14:58
door GJvdZ
Wie verbiedt je om de verbinding te verbreken tijdens zo'n gesprek?

Re: Agressieve verkoop allgreatdealz

Geplaatst: 03 mei 2017 15:17
door newmikey
CarolineLente schreef:Geen speld tussen te krijgen

Er hoeft ook géén speld tussen, hoorn op de haak is meestal de meest effectieve benadering.

Re: Agressieve verkoop allgreatdealz

Geplaatst: 03 mei 2017 21:57
door breien
CarolineLente schreef:Zojuist telefonisch benaderd door alle great dealz.
Zelden zo''n agressieve verkoopmethoede meegemaakt.
Geen speld tussen te krijgen, maar het meest bizarre was dat toen ik vragen ging stellen en zei nergens mee akkoord te gaan voordat ik iets had kunnen nalezen de toon meteen veranderde.
Vanwege mijn wantrouwen werd het aanbod (wat ik niet eens stad kunnen verstaan) ingetrokken en zou de verbinding verbroken worden....
Het moet niet gekker worden.

Ze hadden al gegevens van mij, en waren vooral uit op extra gegevens ook denk ik.
Voor de zekerheid maar wat geroepen en geen extra informatie gegeven.

Maar hoe kom ikea reacties nou achter hoe ze aan mijn gegevens komen?

Om misverstanden te voorkomen. Wat heeft IKEA hier mee te maken?

Re: Agressieve verkoop allgreatdealz

Geplaatst: 03 mei 2017 22:35
door sylvesterb
CarolineLente schreef:Maar hoe kom ikea reacties nou achter hoe ze aan mijn gegevens komen?


Niet, misschien heb je ooit meegedaan aan 1 of andere website actie en je gegevens ingevuld.

Re: Agressieve verkoop allgreatdealz

Geplaatst: 19 mei 2017 11:33
door GerritHartholt
Beste Caroline en meelezenden.

Ben eind april 2017 een aantal keer gebeld door All Great Dealz met een aanbod voor een Hotelbon / Hotelvoucher.

Ze zeiden dat ik meegedaan had aan een enquete en dat ze op die manier aan mijn gegevens waren gekomen (telefoonnummer en adresgegevens). Ik heb hun 28 april 2017 per email gevraagd om bewijs te overleggen dat ik meegedaan heb aan een enquete van hun, daarop heb ik tot op heden 19 mei 2017 geen antwoord gekregen.

Emailadres van All Great Dealz: info@allgreatdealz.com

Op mijn weblog heb ik mijn wederwaardigheden met All Great Dealz opgeschreven.
http://gerrithartholt.blogspot.nl/2017/04/bent-u-ook-benaderd-door-great-dealz.html

Tot mijn verrassing kijken sinds ik 26 april 2017 het e.e.a. over All Great Dealz Hotelbon Hotelvouchers op mijn weblog heb geplaatst veel mensen op deze blogpagina (19 mei al meer dan 400 views), en zijn er nog verrassender ook veel mensen die reageren met hun ervaringen met All Great Dealz. Blijkbaar is All Great Dealz (handelsnaam) flink aan het rondbellen om te proberen hun hotelbonnen / hotelvouchers te verkopen. Opvallend vindt ik dat het verkoopverhaal blijkbaar niet altijd het zelfde is.

Ik heb een klacht ingediend bij Consuwijzer over All Great Dealz, en roep een ieder die is gebeld door All Great Dealz op om ook een klacht in te dienen.
https://www.consuwijzer.nl/klacht-indienen-bij-consuwijzer

Caroline en meelezenden het beste.

Groet Gerrit Hartholt.

Re: Agressieve verkoop allgreatdealz

Geplaatst: 15 jun 2017 18:10
door k.koekie
Hallo,

Ik ben vandaag gebeld door great dealz dat het voucher dat ik teruggestuurd heb beschadigd is. Morgen moet ik betalen, anders sturen ze het naar een incassobureau.
Ik zei dat ik het netjes heb teruggestuurd en dat ik het op foto had, omdat ik er al geen goed gevoel over had.
Ik moest het dan maar opsturen die foto's, om te bewijzen. Ik zei dat ze míj maar bewijs moeten toesturen om te laten zien dat hij beschadigd is!
Maar daar kunnen ze niet aan beginnen.
Helaas werd ik boos en heb ik de hoorn erop gegooid. Maar ben ik nu echt de pineut?

Re: Agressieve verkoop allgreatdealz

Geplaatst: 16 jun 2017 21:00
door GerritHartholt
Beste k.koekie.

Voor zover ik na kan gaan ben jij nu niet de pineut.

Maar om te voorkomen dat je wel de pineut wordt moet je nu wel enige acties ondernemen.

Aangezien jij niet de enige bent die door All Great Dealz "gedupeerd" dreigt te worden heb ik het e.e.a. op mijn weblog gezet, op dat weblog is al door vele "gedupeerden" van All Great Dealz gereageerd. Daar staan ook adviezen op, als de boel alsnog annuleren (en hoe dat te doen), een klacht indienen bij Consuwijzer, verwijzing naar de adviezen van Radar (bij opdringerige telemarketing) en het advies om indien nodig contact op te nemen met de deskundigen van Consuwijzer.

Zie mijn weblog:
http://gerrithartholt.blogspot.nl/2017/04/bent-u-ook-benaderd-door-great-dealz.html

Gezien het grote aantal reacties op mijn weblog (en deels op andere locaties als Fora Radar en Kassa), is mijn indruk dat de agressieve telemarketing van All Great Dealz heel veel mensen in de gordijenen heeft gejaagd.

k.koekie het beste.

Groet Gerrit Hartholt.

P.S. Dat blogbericht had ik op internet gezet om mijn ervaringen met All Great Dealz te delen, dat vervolgens veel andere gedupeerden van All Great Dealz dit gingen lezen en er op gingen reageren was voor mij een verrassing.

Re: Agressieve verkoop allgreatdealz

Geplaatst: 16 jun 2017 23:03
door Harm.calc
Hen hun verhaal laten doen terwijl je de telefoon naast je neer legd. Kost het hen tijd en geld :lol:
Werkt voor mij het beste.

Re: Agressieve verkoop allgreatdealz

Geplaatst: 29 jun 2017 15:11
door dennan
Vandaag zijn wij benaderd door Best-tip (blijkt na onderzoek een andere naam te zijn van Great Supplements).
Helaas hebben we ze het hele verhaal laten vertellen en zij gaven aan dat ze een mail zouden sturen met een link (nog niet ontvangen)

We vertrouwden het niet dus zijn eigenlijk direct gaan zoeken en kwamen zo op deze site en de blog terecht.

Nu direct een mail naar ze verstuurd met de melding dat we van alles afzien, misschien dat dit nog iets uithaalt....

Re: Agressieve verkoop allgreatdealz

Geplaatst: 12 jul 2017 17:37
door Jolmar
Mijn ervaring met great dealz.

Vandaag ontving ik een op z'n minst onaangenaam telefoontje van een mannelijke medewerker van all great dealz. Er stond nog een bedrag open van 59,- euro voor een promo code welke ik een tijdje terug heb ontvangen.
Ik wist in eerste instantie niet waar hij het over had en toen ik hem vertelde dat ik niets had besteld begon hij meteen op intimiderende en zeer onfatsoenlijke toon over dat hij een incasso bureau op mij af zou sturen.

Ik ben door blijven vragen wat er nu precies aan de hand was.... de lijn was zeer slecht en sommige stukken van het gesprek vielen weg.

Conclusie; eind juni ben ik door een heel vriendelijke mevrouw gebeld met één of ander vaag verhaal dat ik uitgeloot was om voordelig op reis te kunnen. Een stedentrip of zelfs een 8 daagde vakantie. Ze sprak heel snel en ik heb toen aangegeven dat ze mij wel een mailtje mocht sturen met informatie.
Ik dacht toen; ik kijk er later wel naar. Uiteindelijk heb ik dat ook gedaan. Maar ik vond de website waarnaar verwezen werd zo vaag dat ik er verder geen aandacht aan besteed heb. Ik heb ook niet zoals in het mailtje stond binnen 14 dagen een mailtje gestuurd dat ik niet geïnteresseerd was en afzag van de promocode. Misschien een beetje dom en naïef, maar goed ik zie nu dat best veel mensen dit toch overkomt.

Afijn ik was geenszins van plan om van het aanbod gebruik te gaan maken en ik ga al helemaal geen 59 eur betalen voor iets waar ik niets mee doe.... dus ff gegoogled..... ik kwam soortgelijke verhalen tegen met daarbij de tip om alsnog een mail te sturen met waarin je laat weten dat je afziet van het aanbod.
Daarbij even vermelden dat er gezien het feit dat great dealz geen ontbindings formulier heeft meegestuurd je als consument ipv 14 dagen 1 JAAR de tijd heb om de overeenkomst te ontbinden.

Zo gezegd zo gedaan en zoals gevraagd heb ik inmiddels per ommegaande een mail ontvangen van great dealz;

Geachte mevrouw/meneer ,

Bedankt voor uw mail.

Jammer dat u zich heeft bedacht en geen gebruik meer wenst te maken van ons product.
Hierbij bevestig ik uw annulering voor Great Dealz . Hier zijn verder geen kosten voor u aan verbonden.


Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.


Met vriendelijke groeten,

[naam verwijderd]
Team Great Dealz

Dus mocht je net als ik op een onbewaakt ogenblik zo dom zijn geweest om je ok te geven voor het sturen van de promocodes etc dan kun je er dus zonder al teveel gedoe vanaf.

Uiteraard heb ik wel een klacht ingediend bij consuwijzer vanwege de zeer onfatsoenlijke en intimiderende manier waarop ik vandaag benadert ben door great dealz.

All great dealz

Geplaatst: 12 jul 2017 20:13
door annemieenhans
hallo
ik ben ingegaan op de gewonnen prijs bij all great dealz,
ik had een mail in de spam van hun gekregen met de gewonnen prijs , dus ik had het niet gezien .
nu belde ze me vandaag op dat de 14 dagen bedenktijd is afgelopen en dat ze nog geen geld hadden ontvangen van mij .
ik samen met hun gekeken wanneer deze was aangekomen en hij zei kijk even in de spam.
daar stond het idd in en hij zei dat ik daar ook zelf de verantwoording voor had en dat ik vandaag de 59 euro moest overmaken.
ik zeg ik ga het nog even bekijken ,en hij zegt dan moet ik de deurwaarder inschakelen en komen er veel kosten bij ,ik dacht dat hij zei 101 euro.
wat kan ik hiermee ? moet ik dit gaan betalen ?
groetjes Annemie

Re: All great dealz

Geplaatst: 13 jul 2017 21:01
door Julie4444
annemieenhans schreef:hallo
ik ben ingegaan op de gewonnen prijs bij all great dealz,

Wat was die prijs dan? Wat is er afgesproken?

annemieenhans schreef:ik samen met hun gekeken wanneer deze was aangekomen en hij zei kijk even in de spam.
daar stond het idd in en hij zei dat ik daar ook zelf de verantwoording voor had en dat ik vandaag de 59 euro moest overmaken.

Waarvoor is die €59 dan? Je had het over een prijs die je had gewonnen. Hoe zit dat?

annemieenhans schreef:ik zeg ik ga het nog even bekijken ,en hij zegt dan moet ik de deurwaarder inschakelen en komen er veel kosten bij ,ik dacht dat hij zei 101 euro.
wat kan ik hiermee ? moet ik dit gaan betalen ?
groetjes Annemie

Een verhoging van €101 bij een hoofdsom van €59 is tegen de wet. Dat klopt dus niet.

Je geeft te weinig informatie om antwoord te geven op of je moet betalen of niet. Klinkt echter alsof dat bedrijf niet deugt.

Re: Agressieve verkoop allgreatdealz

Geplaatst: 14 jul 2017 00:36
door Nijogeth
Echter is 99 euro als totaal dan weer wel plausibel, omdat 40€ de minimale incassokosten zijn.