LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verlopen online licentie Noordhoff uitgeverij

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
wendydoorn
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jun 2017 13:04

Verlopen online licentie Noordhoff uitgeverij

Ongelezen bericht door wendydoorn »

In 2014 speciaal een boek aangeschaft met online licentie, zodat ik de gehele opleiding het online oefenmateriaal zou kunnen gebruiken. Nu in 2017 is deze licentie verlopen. Na contact te hebben gehad met Noordhoff kreeg ik als advies dat ik voor het online oefenmateriaal het boek opnieuw zou moeten aanschaffen.

Ik kan heel goed begrijpen dat er een licentie wordt gegeven op een boek, maar kunnen zij de licentie zomaar afsluiten, zonder dat dit ergens geschreven staat? Ik kan in de boeken nergens vinden dat de licentie maar twee jaar geldig was.

Wat kan ik hiermee doen?
Laatst gewijzigd door Radar op 19 jun 2017 13:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking onderwerp

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Verlopen online licentie Noordhoff uitgeverij

Ongelezen bericht door thecure »

hoe lang duurt die opleiding? het is inmiddels ook al bijna 4 jaar geleden. wat staat er in de voorwaarden over de licentie?

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Verlopen online licentie Noordhoff uitgeverij

Ongelezen bericht door sjohie »

wendydoorn schreef:In 2014 speciaal een boek aangeschaft met online licentie, zodat ik de gehele opleiding het online oefenmateriaal zou kunnen gebruiken. Nu in 2017 is deze licentie verlopen. Na contact te hebben gehad met Noordhoff kreeg ik als advies dat ik voor het online oefenmateriaal het boek opnieuw zou moeten aanschaffen.

Ik kan heel goed begrijpen dat er een licentie wordt gegeven op een boek, maar kunnen zij de licentie zomaar afsluiten, zonder dat dit ergens geschreven staat? Ik kan in de boeken nergens vinden dat de licentie maar twee jaar geldig was.

Wat kan ik hiermee doen?
Ik zou even kijken in de licentievoorwaarden van het oefenmateriaal staat, dus van de licentie, niet wat er over in het boek staat, dat zal vml niet de plek zijn waar dat uitgebreid in staat.

Gesloten