LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bonnen hotelactie Blokker niet te verzilveren

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Bonnen hotelactie Blokker niet te verzilveren

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wat hebben jaarverslagen, huidige banksaldi en speculaties nu te maken met een probleem op de website? De site was tijdelijk even uit de lucht en werkt gewoon weer. Daar kunnen we nog dagen over verder discussiëren, maar dat heeft helemaal geen nut. Iedereen kan gewoon weer boeken en nu is het gewoon wachten op de volgende topic dat iemand gaat klagen dat hij/zij niet het gewenste hotel op het gewenste moment kan boeken omdat het vol is.

16again
Berichten: 16103
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Bonnen hotelactie Blokker niet te verzilveren

Ongelezen bericht door 16again »

sjohie schreef:Dat hoeft helemaal niet, een nachtje slapen, en presto, de site is gewoon weer in de lucht. Waarschijnlijk moest het SSL certificaat vernieuwd worden ofzo, dat kan er voor zorgen dat een site soms even niet werkt.
Dat waren meer nachtjes slapen:
In openingspost valt te lezen dat de site al enkele dagen plat was, voordat bericht geplaatst werd.
De opmerking over SSL certificaat is misplaatst:
-een goede beheerder vervangt het certificaat voordat de oude verlopen is.
-het huidige certificaat is niet nieuw, maar dateert van oktober 2014 , en loopt oktober 2017 af.

Aad van Hoorn
Berichten: 57
Lid geworden op: 11 apr 2016 15:01

Re: Bonnen hotelactie Blokker niet te verzilveren

Ongelezen bericht door Aad van Hoorn »

Waar gaat dit allemaal over, de sites zijn gewoon te bezoeken

Pollie-01
Berichten: 19
Lid geworden op: 08 jun 2016 13:39

Re: Bonnen hotelactie Blokker niet te verzilveren

Ongelezen bericht door Pollie-01 »

Na al deze leuke verhalen ga ik ook maar eens een mini vakantie boeken bij Blokker.
Misschien dat ik dan ook die amerikaanse filmster nog tegenkom die Blokker in hun reclame gebruikt en helemaal idolaat naar de meest normale huishoud apparaten staat te kijken alsof ze water ziet branden.
Gaat gezellig worden , weet ik zeker.

Gesloten