LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onbekende incasso Cheap Dealz via Best Tip

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
anna marie
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jan 2018 13:32

Onbekende incasso Cheap Dealz via Best Tip

Ongelezen bericht door anna marie »

vandaag incasso gekregen over rekening van best tip dd. 13 juni 2017.
incassobureau is meijerink
ik weet niets van rekening af. nooit gezien. op rekening staat best tip account kosten 55 euro

moet je voor account aanmaken geld betalen
overigens weet ik niet meer of ik ooit hiervoor een account heb aangemaakt.

ik heb incasso bureau gebeld, zij hebben aantekening gemaakt dat ik gebeld heb.
ook email gestuurd naar best tip voor meer uitleg.

ik wil dit niet betalen. ook al omdat ik nooit een herinnering hierover heb gehad.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Onbekende incasso Cheap Dealz via Best Tip

Ongelezen bericht door Brahms »

anna marie schreef:vandaag incasso gekregen over rekening van best tip dd. 13 juni 2017.
incassobureau is meijerink
ik weet niets van rekening af. nooit gezien. op rekening staat best tip account kosten 55 euro

moet je voor account aanmaken geld betalen
overigens weet ik niet meer of ik ooit hiervoor een account heb aangemaakt.

ik heb incasso bureau gebeld, zij hebben aantekening gemaakt dat ik gebeld heb.
ook email gestuurd naar best tip voor meer uitleg.

ik wil dit niet betalen. ook al omdat ik nooit een herinnering hierover heb gehad.
Ik denk zo dat je best weet of je ooit een account hebt aangemaakt bij Best Tip. Of maak je elke dag overal maar accounts aan ?

Anderzijds een incasso zo zonder enig voortraject verzenden is niet toegestaan.

Disa
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jan 2018 13:31

Re: Onbekende incasso Cheap Dealz via Best Tip

Ongelezen bericht door Disa »

Ik heb óók zo'n incassobrief van Incassobureau Meijerink, met eveneens een rekening van Best- Tip voor een Best-Tip Account à 55 euro. Ik heb nooit een account aangemaakt . Ik kijk nooit naar vliegtickets. Ik heb gebeld met kantoor Meijerink; geadviseerd werd een email naar Best-tip ( cc. naar kantoor Meijerink) te sturen. Dat heb ik gedaan; ik heb hierin ook gemeld dat dit op de RADAR site besproken wordt. Ik ben benieuwd hoe dit afgehandeld gaat worden.

Nidaro
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 jan 2017 15:09

Re: Onbekende incasso Cheap Dealz via Best Tip

Ongelezen bericht door Nidaro »

Heb eens gegoogled, lijkt net zo'n bedrijf als Hollands Dea die mij geld uit de zak willen kloppenl. Zijn ook andere klachten over op internet, snap niet dat een bedrijf als Meijerink , als dit ten minste het bedrijf in Wezep is, zich voor het karretje laat spannen van zulke ' ondernemers' .
Ik heb eens op de website gekeken, echt zo'n Hollands deal ontwerp, er wordt IETS aangeboden maar je weet niet precies wat en wil je het weten dan moet je dus info aanvragen en daar gaat het fout. Blijkbaar is info aanvragen hetzelfde als een abo nemen (staat ook op hun website) en dan ben je blijkbaar in hun ogen verplicht om 55 euro te betalen. Zie onderstaand van hun website. Ben trouwens ook al eens benaderd voor zo'n vakantie aanbieding, blijkbaar is het of 1 bedrijf of ze wisselen contact gegevens uit. Ik zou e.e.a. uitleggen aan Meyerink en ze een onderzoek laten doen.
Zou zelf nooit betalen, dan maar de rechter erover laten beslissen. Het stopt anders nooit, is een uitgekiend verdien model, beter dan drugs want niemand doet je iets als eigenaar van zo'n ' bedrijf'

Best Tip Flight
€55/ Eenmalig

Vervoer (vlucht of bus) is inbegrepen
Gratis overnachten en ontbijten voor 2 personen
Keuze uit 12 bestemmingen
Nederlands/Vlaams sprekende gids
Een jaar lang geldig
Gratis welkomsdrank tijdens aankomst
Bestel Nu

Lalea80
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jan 2018 23:35

Re: Onbekende incasso Cheap Dealz via Best Tip

Ongelezen bericht door Lalea80 »

Mijn moeder heeft begin Januari ook zo'n incassobrief van Incassobureau Meijerink ontvangen. Zij moet 55 euro betalen. Zij heeft nooit een account bij Best-Tip aangemaakt. Wij hebben een melding gemaakt bij Fraudehelpdesk, zij konden ons vandaag vertellen dat er al meerdere meldingen zijn. Ook hebben wij een melding gemaakt bij ConsuWijzer. Bij meerdere meldingen gaan zij deze zaak onderzoeken. Ook geven zij advies. Dus aan ieder die dit leest en ook zo'n incassobrief heeft ontvangen raadt ik vooral aan om er een melding van te maken.

Disa
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jan 2018 13:31

Re: Onbekende incasso Cheap Dealz via Best Tip

Ongelezen bericht door Disa »

Het blijkt dus een bekende werkwijze van dit bedrijf, dat steeds onder een andere naam mensen probeert op te lichten. Advies van consumentenwijzer niet betalen.
Ik heb nu een ook een klacht ingediend bij de consuwijzer, en raad ieder slachtoffer van dit bedrijf aan dit ook te doen: https://www.consuwijzer.nl/klacht-indie ... onsuwijzer

Zie onderstaande bericht op de weblog van Gerrit Hartholt.


All Great Dealz gebruikt ook de naam Best-tip.

Update 29 juni 2017 Dennan schrijft op de website van Radar het volgende


Vandaag zijn wij benaderd door Best-tip (blijkt na onderzoek een andere naam te zijn van Great Supplements). Helaas hebben we ze het hele verhaal laten vertellen en zij gaven aan dat ze een mail zouden sturen met een link (nog niet ontvangen). We vertrouwden het niet dus zijn eigenlijk direct gaan zoeken en kwamen zo op deze site en de blog terecht. Nu direct een mail naar ze verstuurd met de melding dat we van alles afzien, misschien dat dit nog iets uithaalt..

Kijk verder op zijn weblog voor meer informatie hoe om te gaan met zulke oplichters.

Gesloten