LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wielertocht afgelast geld niet terug

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Jessewisman
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 mar 2018 11:50

Re: Wielertocht afgelast geld niet terug

Ongelezen bericht door Jessewisman »

Beste radar forum

Brabants trots heeft een oplossing gegeven:

De eerste editie van Brabants Trots stond gepland voor 18 maart. Helaas hebben we het evenement moeten afgelasten. In overleg met de betrokken partijen zijn wij op zoek gegaan naar een alternatieve datum. We willen je immers graag laten genieten van het mooie Brabantse land.
Brabants Trots is verplaatst naar zondag 22 april 2018. Aangezien je al ingeschreven was, is het niet nodig opnieuw in te schrijven. Wel is de inschrijving opnieuw geopend, zodat je fietsvrienden die nog niet ingeschreven waren ook mee kunnen fietsen.

De start en finish blijven op de sfeervolle promenade van de Tilburg University en de afstanden blijven ongewijzigd.
We zien jou graag aan de start bij de eerste editie van Brabants Trots op zondag 22 april 2018!
Mocht je onverhoopt niet kunnen, dan kan het startnummer gratis worden overgedragen. Je kunt dit zelf doen door in te loggen met je persoonlijke account in het MyLaps inschrijfsysteem. Restitutie is conform de algemene voorwaarden niet mogelijk.



Op 22 april wilde ik eigenlijk de gran fondo rosa in Arhnem gaan rijden, met een collega. Hier heb ik nog niet voor betaald. Ik heb dus de keuze om 22 april alsnog Brabants Trots te rijden, mijn startnummer over te dragen naar iemand anders of mijn 30 euro als verlies te nemen.
Ik denk dat ik voor de eerste optie ga kiezen.
Ik denk dat Brabants Trots wel oprecht heeft geprobeerd met een goede oplossing te komen. Bij evenementen heb je normaal altijd recht om je geld terug te krijgen. Misschien was het uitzonderlijk slechte weer een geldige reden dat ze niet tot restitutie hoefden over te gaan. Ik ga in ieder geval geen verdere stappen nemen om daar achter te komen.
Iedereen bedankt voor jullie reacties, fijn dat jullie allemaal mee wilden denken.
Groet
Jesse Wisman
Laatst gewijzigd door Jessewisman op 24 mar 2018 14:01, 1 keer totaal gewijzigd.

alfatrion
Berichten: 21913
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Wielertocht afgelast geld niet terug

Ongelezen bericht door alfatrion »

Bedankt voor de terugkoppeling. Het slechte weer is geen reden, maar ik kan begrijpen als je hier geen energie in wilt steken.

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Wielertocht afgelast geld niet terug

Ongelezen bericht door Moneyman »

Veel fietsplezier!

Gesloten