Park Plus Schiphol: geen instructies ontvangen
Geplaatst: 22 jun 2018 11:42
We boekten in jan. 2018 bij Park Plus voor valet-parking.
Betaalden en kregen een bevestiging.
Drie dagen voor vertrek zouden we nadere instructies krijgen. Mooi niet dus.
Ook niet na herhaaldelijk bellen en mailen. Geen adres, geen ontmoetingspunt, niks.
Je kunt inspreken en ze beloven dat als je mailt je binnen 4 uur bericht krijgt, ook niet dus.
Je zit vlak voor je vakantie in de stress en bent op het laatste moment genoodzaakt iets anders te regelen om niet het risico te lopen dat je ter plekke je auto niet kwijt kunt.
Of dat het dan teveel tijd gaat kosten om nog iets anders te regelen.
Boek hier aub niet, we hebben nu al 2 dagen in de stress gezeten omdat ze nergens op reageren.
G.B, Lauwersoog.
Betaalden en kregen een bevestiging.
Drie dagen voor vertrek zouden we nadere instructies krijgen. Mooi niet dus.
Ook niet na herhaaldelijk bellen en mailen. Geen adres, geen ontmoetingspunt, niks.
Je kunt inspreken en ze beloven dat als je mailt je binnen 4 uur bericht krijgt, ook niet dus.
Je zit vlak voor je vakantie in de stress en bent op het laatste moment genoodzaakt iets anders te regelen om niet het risico te lopen dat je ter plekke je auto niet kwijt kunt.
Of dat het dan teveel tijd gaat kosten om nog iets anders te regelen.
Boek hier aub niet, we hebben nu al 2 dagen in de stress gezeten omdat ze nergens op reageren.
G.B, Lauwersoog.