Erg vies huisje bij Roompot, geen gehoor op klacht
Geplaatst: 11 jul 2018 19:34
Op 2 juli zijn mijn man en ik naar het Wolfsven gegaan, een park van Roompot. Wij zijn eerder naar huis gegaan door de vieze omstandigheden in het huisje. We hebben meerdere keren contact opgenomen, maar tot nu toe geen passende oplossing aangeboden gekregen. Roompot zou uiterlijk vandaag wat laten horen, maar wederom niets. Heeft iemand advies over hoe ik dit verder kan aanpakken? De klacht heb ik eerst telefonisch daarna per contactformulier, hierna op klachtkompas en uiteindelijk op Facebook geplaatst.
Op maandagavond kwamen wij bij het huisje in de Wolfsven aan. Gelijk viel het ons op dat het raampje bij de keuken bezaaid was met vliegende mieren. Hierover heb ik dan ook meteen de receptie gebeld. De medewerker heeft het raam opengezet en twee lok doosjes geplaatst. Dit hielp absoluut niet en de gehele avond was ik druk met de beesten het huisje uit te krijgen.
Dinsdagochtend gelijk weer gebeld en de tweede medewerker kwam langs. Hij heeft het raam wederom opengezet en de gaten gekit. Alle daaropvolgende dode dieren mocht ik zelf verwijderen. De pret was inmiddels al aardig gedrukt, maar agh het was inmiddels opgelost.
Woensdagavond zouden we een maaltijd klaarmaken in het keukentje van het huisje. Tot onze verbazing pakken wij pannen vol met muizenkeutels uit de kast! De kast had ook de nodige muizenkeutels en de vloer achter de vaatwasser was te vies om aan te zien, door alle keutels. Gelijk maar weer gebeld, er zou iemand langskomen. Na een uur wachten op een medewerker uiteindelijk maar weer opgebeld met de melding dat we naar huis zouden vertrekken.
De omgeving was zo vies en onhygiënisch. Ik heb 400 euro voor een midweek betaald, maar eigenlijk had ik geld toe kunnen krijgen. Onze vakantie is verpest, en we zijn met een vies en misselijk gevoel vertrokken van de plek.
Donderdagmiddag worden we opgebeld door de receptie dat het 'eventueel wel opgeruimd had kunnen worden, indien dat nodig was' pardon? Het is ronduit walgelijk in wat voor staat het huisje zich bevindt. Daarnaast is het super ongezond dat de hele keuken vol ligt met muizenkeutels, om nog niet eens te praten over de muizenkeutels in de pan!
Uiteindelijk werd op zaterdag 7 juli gebeld voor een tegoed bon van 75,00 euro. Dit werd vervolgens verhoogd naar 100,00 euro, echt heb ik aangegeven dat ik geld terug wil ontvangen, omdat wij in de toekomst geen park van Roompot meer zullen bezoeken. Ik heb Roompot de foto's laten zien, maar dit doet ze weinig.
Op maandagavond kwamen wij bij het huisje in de Wolfsven aan. Gelijk viel het ons op dat het raampje bij de keuken bezaaid was met vliegende mieren. Hierover heb ik dan ook meteen de receptie gebeld. De medewerker heeft het raam opengezet en twee lok doosjes geplaatst. Dit hielp absoluut niet en de gehele avond was ik druk met de beesten het huisje uit te krijgen.
Dinsdagochtend gelijk weer gebeld en de tweede medewerker kwam langs. Hij heeft het raam wederom opengezet en de gaten gekit. Alle daaropvolgende dode dieren mocht ik zelf verwijderen. De pret was inmiddels al aardig gedrukt, maar agh het was inmiddels opgelost.
Woensdagavond zouden we een maaltijd klaarmaken in het keukentje van het huisje. Tot onze verbazing pakken wij pannen vol met muizenkeutels uit de kast! De kast had ook de nodige muizenkeutels en de vloer achter de vaatwasser was te vies om aan te zien, door alle keutels. Gelijk maar weer gebeld, er zou iemand langskomen. Na een uur wachten op een medewerker uiteindelijk maar weer opgebeld met de melding dat we naar huis zouden vertrekken.
De omgeving was zo vies en onhygiënisch. Ik heb 400 euro voor een midweek betaald, maar eigenlijk had ik geld toe kunnen krijgen. Onze vakantie is verpest, en we zijn met een vies en misselijk gevoel vertrokken van de plek.
Donderdagmiddag worden we opgebeld door de receptie dat het 'eventueel wel opgeruimd had kunnen worden, indien dat nodig was' pardon? Het is ronduit walgelijk in wat voor staat het huisje zich bevindt. Daarnaast is het super ongezond dat de hele keuken vol ligt met muizenkeutels, om nog niet eens te praten over de muizenkeutels in de pan!
Uiteindelijk werd op zaterdag 7 juli gebeld voor een tegoed bon van 75,00 euro. Dit werd vervolgens verhoogd naar 100,00 euro, echt heb ik aangegeven dat ik geld terug wil ontvangen, omdat wij in de toekomst geen park van Roompot meer zullen bezoeken. Ik heb Roompot de foto's laten zien, maar dit doet ze weinig.