LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vakantiepark droomgaard

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Heuvel1975
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 aug 2018 21:40

Vakantiepark droomgaard

Ongelezen bericht door Heuvel1975 »

Mijn neef heeft met zijn gezin een welverdiende vakantie geboekt via vakantieveilingen bij Droomgaard van Ooststappen. Eenmaal daar aangekomen was het 1grote horror. Onvriendelijk personeel, vieze accommodatie met schimmel, overal blauwe besjes waardoor een gedeelte van de kleding zo de prullenbak in kan, Parkwinkel failliet, overal achterstallig onderhoud. Kortom totaal niet wat ze hadden verwacht en gehoopt. Weet iemand of het mogelijk is dat ze een gedeelte van hun geld terug krijgen zo ja, hoe?

stofzuigertje

Re: Vakantiepark droomgaard

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Kip & ei verhaal...

Door jarenlange verhalen hier en bij Kassa forum komen er minder mensen en moeten ze onder de prijs dit aanbieden en hopen dat U met de oudere foto toch nog wilt komen.

Dan eerst zelf goed schoonmaken en schimmel en bessen zijn weg.
Alles reiniger en chloor zijn niet zo duur.... uurtje werk?
De Parkwinkel nog niet gehoord maar vele niet zo rijke Nederlanders boeken moeiteloos een week of 2~3 en gaan eerst met alles reiniger erdoor...
Dan pas uitpakken.
Als je naar receptie ga heb je kans dat je een andere kreeg waar net iemand die zo was is vertrokken.
Als je weet dat bij 10.00 uur weg gaan en 15.00 uur vrijgeven een lichte poetsbeurt mogelijk is....maar ik wil ook meer.

Geld terug word vrijwel onmogelijk, tegoedbon naar gelijkwaardige parken wel helaas....
Het ooit goede en nette park is nu Budget vakantie voor mensen die voordeel willen of weinig geld hebben.

U kreeg wat U verdiende en hopelijk niet teveel geboden....
En de kleding, ook in dure natuur parken groeien blauwe besjes en dat is normaal....

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Vakantiepark droomgaard

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Hallo, de prijs van het arrangement doet niet ter zake, de kwaliteit uiteraard wel. Uw neef moet zich volgens vakantieveilingen.nl melden bij de eigenaar van de accomodatie zelf https://www.vakantieveilingen.nl/servic ... 4#item2764
In tweede instantie bij vakantieveilingen.nl

BL2
Berichten: 4835
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Vakantiepark droomgaard

Ongelezen bericht door BL2 »

Ik lees Ooststappen.
Daar had uw neef beter even op kunnen googlen voor boeking.....

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Vakantiepark droomgaard

Ongelezen bericht door Revoked »

Ohjee, daar ben ik ook geweest met het hele gezin. Paar dagen Efteling, en de Efteling accommodaties zaten vol. Voor €150,- een paar nachten kunnen bivakkeren daar. En het was inderdaad een vreselijk park. Maar ach, dat wisten we van tevoren, en voor dat geld 5 nachten naast de Efteling... boeiend.

Beertje1975
Berichten: 142
Lid geworden op: 12 apr 2018 11:59

Re: Vakantiepark droomgaard

Ongelezen bericht door Beertje1975 »

Allereerst melden bij Vakantieveilingen. Dat dit voorkomt bij Ooststappen is bekend. Is al jaren, ze beloven ieder keer, dat het wordt opgelost, maar helaas, is dit nog steeds niet het geval. Niet zo lang geleden was Ooststappen weer bij Groeten van Max. Misschien een optie om daar ook even contact mee op te nemen.

stofzuigertje

Re: Vakantiepark droomgaard

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Enkele jaren terug hadden ze nieuwe stacaravans die ze aanboden.

Verder ben ik er een aantal keren 2 en 3 weken geweest en die waren na afloop duidelijk Max proef gemaakt!
Voor een weekend zou ik niets doen maar voor langer is het rendabel.
Daarom is de Max test voor willekeurige een loterij die niet echt betrouwbaar is als ze een park goedkeuren!

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Vakantiepark droomgaard

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Heuvel1975 schreef:Mijn neef heeft met zijn gezin een welverdiende vakantie geboekt via vakantieveilingen bij Droomgaard van Ooststappen. Eenmaal daar aangekomen was het 1grote horror. Onvriendelijk personeel, vieze accommodatie met schimmel, overal blauwe besjes waardoor een gedeelte van de kleding zo de prullenbak in kan, Parkwinkel failliet, overal achterstallig onderhoud. Kortom totaal niet wat ze hadden verwacht en gehoopt. Weet iemand of het mogelijk is dat ze een gedeelte van hun geld terug krijgen zo ja, hoe?
Nergens lees ik in uw bericht hoe Oostappen reageerde toen u neef de problemen kenbaar maakte bij de receptie? Als hij dit niet heeft gedaan kun je natuurlijk niet achteraf gaan klagen, immers is Ooststappen niet in staat gesteld om het probleem op te lossen.

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Vakantiepark droomgaard

Ongelezen bericht door Revoked »

Bij Oostappen naar de receptie gaan is een kansloze onderneming. Niemand die je daar spreekt heeft de rechten binnen de organisatie om kordaat probleemoplossend op te treden. Het is een echte bende daar. Bij ons ontbrak van alles in de inventaris, maar niemand die wist hoe het verder moest na mijn melding. Het werd genoteerd, en dat was het. Niet dat we iets nodig hadden van de ontbrekende spullen, maar ik had geen zin in een rekening achteraf voor die zooi-die-er-niet-was.
Echt bijzonder dat zo'n vreemde organisatie kan blijven bestaan...

gerjanv
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 sep 2013 22:25

Re: Vakantiepark droomgaard

Ongelezen bericht door gerjanv »

Heuvel1975 schreef:Mijn neef heeft met zijn gezin een welverdiende vakantie geboekt via vakantieveilingen bij Droomgaard van Ooststappen. Eenmaal daar aangekomen was het 1grote horror. Onvriendelijk personeel, vieze accommodatie met schimmel, overal blauwe besjes waardoor een gedeelte van de kleding zo de prullenbak in kan, Parkwinkel failliet, overal achterstallig onderhoud. Kortom totaal niet wat ze hadden verwacht en gehoopt. Weet iemand of het mogelijk is dat ze een gedeelte van hun geld terug krijgen zo ja, hoe?
Hoi
mijn dochter had ook een groot probleem met de oostappen groep
Vieze bedden slechte caravan.
Ze heeft de eigenaar via een berichtje op zijn fb pagina een fijne vakantie gewenst en erbij verteld dat hun vakantie de eerste sinds vijf jaar volledig verpest was door de slechte accomodatie op de camping.

Uiteindelijk na veel heen en weer mailen en bellen kregen ze een nieuwe vakantie op een andere camping aan geboden en dat was beter.
Succes met het onderhandelen maar neem geen genoegen met geen vergoeding
mocht je meer info willen mail me dan maar
gerjanv"msn.com

Gesloten