LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Autoverhuurbedrijf Holidaycars reageert niet

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Hdewitte
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 okt 2018 19:22

Autoverhuurbedrijf Holidaycars reageert niet

Ongelezen bericht door Hdewitte »

Donderdag via holidaycars een huurauto gereserveerd in Barcelona voor zondag. Betalen gaat heel snel en gemakkelijk. Alleen daarna hoor je niets meer en op mails en telefoon wordt niet gereageerd. Ik heb geen voucher noch huurautomaatschappij toegewezen gekregen. Iemand ervaring met deze club? Met de huidige ervaring zou ik iedereen afraden er gebruik van te maken. Ze adverteren volop!
Laatst gewijzigd door Radar op 13 okt 2018 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Autoverhuurbedrijf Holidaycars reageert niet

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Hdewitte schreef:
13 okt 2018 19:30
Donderdag via holidaycars een huurauto gereserveerd in Barcelona voor zondag. Betalen gaat heel snel en gemakkelijk. Alleen daarna hoor je niets meer en op mails en telefoon wordt niet gereageerd. Ik heb geen voucher noch huurautomaatschappij toegewezen gekregen. Iemand ervaring met deze club? Met de huidige ervaring zou ik iedereen afraden er gebruik van te maken. Ze adverteren volop!
Beetje naief om achteraf te gaan vragen naar ervaringen.

Je kunt deze volop online vinden:

https://nl.trustpilot.com/review/www.holidaycars.com

Deze zijn op zich prima.

Je zegt "noch huurautomaatschappij toegewezen" echter moet je deze selecteren in de lijst, deze wordt niet toegewezen. Holidaycars is een vergelijkingssite en geen verhuurder. Degene waar je hebt gehuurd stuurt je de bevestiging e.d.

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Autoverhuurbedrijf Holidaycars reageert niet

Ongelezen bericht door grun »

Maar TS schrijft dat hij al betaald heeft, waarvoor en aan wie dan? Ook vreemd dat hij geen bevestigingsmailtje krijgt.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Autoverhuurbedrijf Holidaycars reageert niet

Ongelezen bericht door sylvesterb »

grun schreef:
14 okt 2018 10:07
Maar TS schrijft dat hij al betaald heeft, waarvoor en aan wie dan? Ook vreemd dat hij geen bevestigingsmailtje krijgt.
Dat is vreemd, zou de spamfolder een checken.

saragarcia02618
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 apr 2019 12:35

Re: Autoverhuurbedrijf Holidaycars reageert niet

Ongelezen bericht door saragarcia02618 »

Hello! Ik probeerde een onderwerp over autoverhuur te openen, maar ik weet niet waarom ik het niet kon :(

Weet iemand de autoverhuur in Malaga genaamd Marbesol? Ik ga volgende week op vakantie naar de Costa del Sol en heb mijn huurauto bij hen geboekt.

StevieNL81
Berichten: 913
Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55

Re: Autoverhuurbedrijf Holidaycars reageert niet

Ongelezen bericht door StevieNL81 »

Als u via Google zoekt op Marbesol Reviews valt er genoeg te lezen...

Voorbeeld:

https://nl.trustpilot.com/review/marbesol.com

Zo lees ik in hun reacties dat het erg uitmaakt of u direct via hun site heeft geboekt, of via een 3e partij zoals Ryanair. Heeft u geboekt via een 3e partij, dan moet u bv kiezen voor een verzekering direct aan de balie af te sluiten, of 1000 euro borg via Creditcard te voldoen... Omdat ze niet de voorwaarden kennen van de verzekering die u via de 3e partij afsluit etc.

madfred
Berichten: 332
Lid geworden op: 13 mei 2011 21:48

Re: Autoverhuurbedrijf Holidaycars reageert niet

Ongelezen bericht door madfred »

StevieNL81 schreef:
10 apr 2019 15:45
Heeft u geboekt via een 3e partij, dan moet u bv kiezen voor een verzekering direct aan de balie af te sluiten, of 1000 euro borg via Creditcard te voldoen... Omdat ze niet de voorwaarden kennen van de verzekering die u via de 3e partij afsluit etc.
Dit doen nagenoeg alle autoverhuurders. Er wordt soms een flink bedrag gereserveerd op je creditcard, dat betekent dus dat de limiet op je creditcard (tijdelijk) flink omlaag gaat.

Gesloten