Pagina 1 van 1

Prijsvrij houdt me (klanten) aan het lijntje

Geplaatst: 25 sep 2020 15:33
door sitanonchai
In maart heeft prijsvrij ons 'n voucher gegeven zonder overleg en heb hun gelijk laten weten dat ik hier niet mee akkoord ga en mijn geld terug wil.

Zij gaven aan dat indien je je geld terug wil dat pas over 6 maanden kan. Ik heb hun laten weten dat ik zsm mijn geld terug wil en heb hier inmiddels 5 maal om gevraagd. Ze hebben 1 maal gereageerd.

Nu laten ze me weten dat ik 'n formulier moet invullen vooraleer ze de voucher uitbetalen echter moet je dan wel akkoord gaan met 12 maanden wachten op je geld vanaf de uitgifte datum. Je kan niet versturen zonder hiermee akkoord te gaan.

Wel aangeven dat ze het druk hebben maar dit zorgt ervoor dat ze het nog drukker krijgen en is in slinkse manier uitbetaling te vertragen.

Ik ga hier niet mee akkoord want in Maart hebben ze aangegeven dat ze in September zouden terug betalen

Prijsvrij gelieve ons nu per direkt terug te betalen ik heb jullie dit herhaaldelijk laten weten, jullie hebben alle gegevens van mij dus 'n onnodig formulier invullen is niet nodig.

Re: Prijsvrij houdt me (klanten) aan het lijntje

Geplaatst: 25 sep 2020 17:15
door Arizonakid
Bedankt, nuttige informatie. Echt.
Of was er ook nog een vraag?

Re: Prijsvrij houdt me (klanten) aan het lijntje

Geplaatst: 25 sep 2020 17:27
door sitanonchai
Dit is informatie dat prijsvrij niet na 6 maanden uitbetaald maar hun eigen eenzijdige regels maken zodat ze18 maanden de tijd kunnen nemen om terug te betalen.

Je bent verplicht hiermee akkoord te gaan anders krijg je geen geld terug.

MI is dit niet de bedoeling van de voucher coulanceregeling. Volgens de wet heeft klant recht op geld terug binnen.wettelijke termijn en Corona voucher is coulanceregeling en geen wet.