LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waar kun je betrouwbaar parkeren bij Schiphol?

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
marionsnel
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mei 2011 22:17

Re: Waar kun je betrouwbaar parkeren bij Schiphol?

Ongelezen bericht door marionsnel »

In mei heeft onze auto een week in de buurt van Schiphol gestaan. Wij zijn zeer tevreden over Airport Parking Services, gerund door 2 jonge mannen die, m.b.v. familie en kennissen, echt hun best doen en goede service verlenen. Je auto staat op een afgesloten parkeerterrein of zelfs binnen in een loods en hun shuttleservice is redelijk snel. De prijs was ook okee. Een aanrader dus volgens ons!

arnevanweenen
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 okt 2009 22:57

Re: Waar kun je betrouwbaar parkeren bij Schiphol?

Ongelezen bericht door arnevanweenen »

Wij zijn nu een aantal keren bij autohotel geweest. Zeer goede ervaringen mee. Zijn er keurig op tijd. Zijn telefonisch goed te bereiken (dag en nacht). Staan binnen 10 minuten bij je. Vriendelijk en behulpzaam. Open terrein, waar wij stonden. Plek wordt aangewezen, maar volgens mij kun je daar van afwijk als je dat even vraagt.
Ik kijk niet verder. Voor mij is het autohotel. Voor dat geld wil ik een buurman niet midden in de nacht uit zijn bed halen, of klooien met mijn koffers in de trein.

arnevanweenen
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 okt 2009 22:57

Re: Waar kun je betrouwbaar parkeren bij Schiphol?

Ongelezen bericht door arnevanweenen »

Ik lees net mijn bericht. Er staat open terrein, maar daarmee bedoel ik niet overdekt. Het terrein is afgesloten. Sorry.

UrbanSolitude
Berichten: 153
Lid geworden op: 05 apr 2011 17:24

Re: Waar kun je betrouwbaar parkeren bij Schiphol?

Ongelezen bericht door UrbanSolitude »

NL heeft een best goed openbaar vervoer systeem.
Zeker als je voor langere tijd op vakantie gaat kan het voordelig zijn om gewoon je auto thuis te laten staan en met het OV naar Schiphol te komen.

Met de taxi (of door een vriend/kennis/familielid) je naar het NS station laten brengen (of met de bus) en dan met de trein ben je zo op Schiphol, afhankelijk van waar in NL je woont natuurlijk. Overstappen met zware koffers en van perron naar perron is natuurlijk niet altijd even leuk.

Maar vaak dus wel de goedkoopste manier om op Schiphol te komen ipv je auto daar enkele weken op een betaalde parking te moeten zetten.


Bij een lange vakantie ... denk ik toch al snel in meer dan één maand!

jojogirl21
Berichten: 91
Lid geworden op: 01 mei 2010 20:53

Re: Waar kun je betrouwbaar parkeren bij Schiphol?

Ongelezen bericht door jojogirl21 »

Bij Dorint hotel kan je ook sleep&fly boeken, je auto mag dan in de parkaaregarag van het hotel blijven staan, en je wordt met busjes heen en weer gebracht.

dochter38
Berichten: 87
Lid geworden op: 30 apr 2011 13:59

Re: Waar kun je betrouwbaar parkeren bij Schiphol?

Ongelezen bericht door dochter38 »

in ieder geval niet BIJ HOLIDAY CAR PARKING wij hebben daar zeer slechte ervaringen bij .en is ook net bij omroep max geweest dus kijk uit wat ze wisselen ook nog wel eens van naam

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Waar kun je betrouwbaar parkeren bij Schiphol?

Ongelezen bericht door sprookje »

Hey wij gaan 3 keer per jaar op vakantie en rekenen altijd op AutoHotel Rijsenhout.Nog nooit problemene gehad en zijn zeer tevreden.Als je 3 keer per jaar je auto achterlaat en iedere keer een prima service krijgt blijf je waar je bent.Zeker een aanrader.

Roosje1957
Berichten: 169
Lid geworden op: 18 sep 2009 18:56

Re: Waar kun je betrouwbaar parkeren bij Schiphol?

Ongelezen bericht door Roosje1957 »

Wij hebben onlangs overnacht en onze auto voor 10 dagen achtergelaten bij de Buitenrand in de Kwakel.
Ze hebben een website, maar je kunt ze ook via Marktplaats vinden.
Leuk adres en goedkoop!

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Waar kun je betrouwbaar parkeren bij Schiphol?

Ongelezen bericht door seconds-out »

jojogirl21 schreef:Bij Dorint hotel kan je ook sleep&fly boeken, je auto mag dan in de parkaaregarag van het hotel blijven staan, en je wordt met busjes heen en weer gebracht.
Wat grappig!
In een uitzending van gisteravond, betreffend een consumentenprogrammma van MAX. was dat ook DE tip om je auto goedkoop te parkeren bij Schiphol. :D

Mandy74
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 jul 2011 14:57

Re: Waar kun je betrouwbaar parkeren bij Schiphol?

Ongelezen bericht door Mandy74 »

Ik wil graag iedereen de tip geven om een foto te maken van de km stand als je je auto parkeert bij Airport Parking Service in Boesingheliede. Wij hebben daar twee weken geleden onze auto geparkeerd en de km stand genoteerd. Toen we midden in de nacht terugkwamen zagen we dat er 1230 km meer op de km teller stond! En het ergste was nog dat ze ons voor gek verklaarden! Niet betrouwbaar, en zeker niet klantvriendelijk!!

Yooy
Berichten: 10
Lid geworden op: 29 jun 2011 13:57

Re: Waar kun je betrouwbaar parkeren bij Schiphol?

Ongelezen bericht door Yooy »

oke, ik zet alles even op een rijtje:

- Airport Parking is volgens het vorige bericht onbetrouwbaar.
- Autohotel rijsenhout wel betrouwbaar, gezien een jaren lange klant een aantal berichten geleden.

Verder ben ik op zoek naar meer ervaringen. Ik ga namelijk binnenkort op wintersport en moet dan mijn auto parkeren op Schiphol. Zelf ben ik al wat rond wezen zoeken en vond de volgende bedrijven:

- Budget Parking
- All-in Parking
- Sky-Park

Deze bedrijven leken mij zeker aardig om te overwgen mijn auto te parkeren, mensen hier met ervaringen van deze bedrijven?

Alvast bedankt!


Bron: www.parkerenluchthavenschiphol.nl

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Waar kun je betrouwbaar parkeren bij Schiphol?

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

ik ken niet die bedrijven maar onze auto staat altijd op p3 en nooit problemen.
hij staat er nu weer voor 10dg vrijdag komt manlief weer thuis dus dan hopelijk staat ie er nog :D
normaal gesproken wel...netjes,niks gebeurd..
ja goedkoop is het niet...


succes met je zoektocht

Yooy
Berichten: 10
Lid geworden op: 29 jun 2011 13:57

Re: Waar kun je betrouwbaar parkeren bij Schiphol?

Ongelezen bericht door Yooy »

Klopt, ik hoor ook veel goede verhalen over P3. Ik denk ook wel dat dat hem uiteindelijk gaat worden. Het lijkt mij ook iets meer betrouwbaar dan de losse bedrijfjes waar veel minder auto's staan. Maar was toch benieuwd of er misschien mensen nog andere goede tips hadden;)

Bedankt voor je reactie!

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Waar kun je betrouwbaar parkeren bij Schiphol?

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

graag gedaan...
enne wij zijn ook zeurpieten hoor,nee serieus,nieuwe auto dus moet goed zjn..
man zoekt altijd plekje waar mensen niet met de koffers tussen de auot door kunnen lopen(hint) :wink:
wij doen het al 14 jaar zo...ideaal,geen gedoe dat je moet vragen of iemand je wegbrengt,of met de trein en taxi is ook niet echt goedkoop voor ons vanuit rdam..dus we zetten hem lekker altijd op p3...ook niet goedkoop.

heb wel een keer op tv een bedrijf gezien ....vlakbij schiphol was op een boerderij...toen zegt die man ja en hier mogen dan de auto;s staan...
dat was een hele oude grote kas..die van ellende aan alle kanten in elkaar kon vallen bij de minste windvlaag..nou zegt mmijn man..ik betaal wel 50 euro meer :wink: :oops: .
wij halen wel altijd alles uit de auto voor de zekerheid.ja de radio etc dat gaat niet meer,geintegreerd ,maar wij hebben een hatchback dus haalt ie de hoedenplank eruit zodat je kan zien dat er niks in de kofferbak ligt,dashbord kastje open...beetje voor je eigen gevoel dat je er alles aangedaan hebt...
nou hangen er overal wel camera;s maar???maar afkloppen doe het gelijk even..nooit wat gebeurd...

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Waar kun je betrouwbaar parkeren bij Schiphol?

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

en de auto ,stond er vrijdag na terugkomst weer ongeschonden bij...

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Waar kun je betrouwbaar parkeren bij Schiphol?

Ongelezen bericht door sprookje »

Dat is inderdaad het veiligste rozemarijntje om alles uit je wagen te halen.Bij autohotel rijsenhout kan je rustig alles laten zitten.Zelfs de gps blijft hangen.De wagen wordt op een afgesloten terrein gezet,niemand mag erop.Het terrein is niet overdekt maar je auto staat wel veilig en bij terugkomst staat hij netjes voor je klaar.Wij vinden het heel gemakkelijk en zeker niet duur.Wij blijven klant.Nu 30 maart gaan we weer op vakantie en maken we weer gebruik van de diensten van het autohotel.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Waar kun je betrouwbaar parkeren bij Schiphol?

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

lekker dus weer bijna weg :D
het is ook een beetje persoonlijk denk ik,met waar je goede ervaringen mee hebt en wat je fijn vind?
dat van jou klinkt ook heel goed.
nou zou mijn man er toch nog alles uit halen :D ( ja ik weet het paranoide ten top)maar zo is ie nou eenmaal..
maar idd op p3 is het niet goedkoop,hij was nu voor 10 volle dagen 91,50 kwijt.
het is nu wel zakelijk dus krijgt het gewoon vergoed..
maar weet je ik vind het zelf makkelijk,je hebt de tijd aan jezelf,niet bedelen bijiemand wil je me komen halen en brengen...
gewoon lekker alles op je eigen gemakkie,autootje pakken en er zelf heen rijden...en ja eerlijk gezegd,loopt de auto daar net zoveel gevaar als hier voor de deur?ik heb helaas geen garage :evil:

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Waar kun je betrouwbaar parkeren bij Schiphol?

Ongelezen bericht door sprookje »

[quote="en ja eerlijk gezegd,loopt de auto daar net zoveel gevaar als hier voor de deur?ik heb helaas geen garage :evil:[/quote]

Tja wij hebben wel een garage en 4 auto's voor de deur en die blijven dus alle 4 lekker op de afrit staan.Gewoon luiheid denk ik.En ja in de garage staan een hoop fietsen.Dat is toch al iets dat binnenstaat. :wink:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Waar kun je betrouwbaar parkeren bij Schiphol?

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

aha nee de fietsen daar heb ik gelukkig wel een schuur voor ihihihiih
maar een garage zou mijn man een moord voor doen,bijwijze he.. :D
maar helaas hier in de omgeving is dat zeeeeeeeeeeeeeeeeeeer schaars...

fijne vakantie :)

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Waar kun je betrouwbaar parkeren bij Schiphol?

Ongelezen bericht door Har06 »

sprookje schreef:[quote="en ja eerlijk gezegd,loopt de auto daar net zoveel gevaar als hier voor de deur?ik heb helaas geen garage :evil:
Tja wij hebben wel een garage en 4 auto's voor de deur en die blijven dus alle 4 lekker op de afrit staan.Gewoon luiheid denk ik.En ja in de garage staan een hoop fietsen.Dat is toch al iets dat binnenstaat. :wink:[/quote]

Heeft Sprookje een garagebedrijf ?.
Parkeren bij de Arena en met een shuttlebus naar Schiphol, voor 1 week plm E 30,--

Gesloten