LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slipcursus Traffic Control via VakantieVeilingen.nl

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
pjoter
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 okt 2013 20:05

Re: Slipcursus Traffic Control via VakantieVeilingen.nl

Ongelezen bericht door pjoter »

voor mijn verjaardag heb ik een voucher gekregen voor 3 uur ( normale prijs!)
Toen ik hem wilde verzilveren, moest ik eerst nog 5 euro administratie kosten betalen en als voorkeur voor de zaterdag 20 euro extra, je zou toch denken als je zoveel geld besteed hebt, dat je er wel wat meer van mag verwachten...
Ik heb toen(aangezien ik de vrijdagmiddag vrij ben, deze maar voor een middag gezet) hier kreeg ik een paar weken later het bericht op dat ik in de ochtend stond ingedeeld, na hierover te hebben opgebeld,
dat ik dit op de middag wilde ,bleek dit niet te kunnen ,dit was alleen voor de 2 uur durende of je moest ook weer 20 euro extra betalen,dan bleek het toch wel te kunnen???!!!.
Ik heb toen om een andere data gevraagd , kon niet,waarop ik vroeg of ik dan het "gemiste uur" terug kon krijgen'bleek dus ook niet te kunnen maw. je betaald de hoofdprijs, en je hebt totaal geen inspraak over de dag, ga er 8 november heen maar heb er nu al een raar gevoel bij.. ben benieuwd of de 2 uur nog wel wat voorstelt.

TrafficControl
Berichten: 16
Lid geworden op: 11 apr 2011 11:20
Locatie: Huizen
Contacteer:

Re: Slipcursus Traffic Control via VakantieVeilingen.nl

Ongelezen bericht door TrafficControl »

Geachte meneer Pjoter,

Wilt u zo vriendelijk zijn dit bericht met uw nieuwe reserveringsnummer door te sturen.
Traffic Control werkt met voorkeurstijden bij uw inschrijving. De planningsafdeling doet hun uiterste best hier rekening mee te houden. Helaas zijn ze daarbij afhankelijk van het aantal inschrijvingen en activiteiten die worden uitgevoerd.
Wanneer u even uw gegevens doorgeeft per e-mail kunnen wij voor u nakijken wat we kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,
Team webcare
Traffic Control

Lieuwe k
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 nov 2013 17:01

Re: Slipcursus Traffic Control via VakantieVeilingen.nl

Ongelezen bericht door Lieuwe k »

Mijn zoon was in Dec. 2012 jarig en van zijn grote zus kreeg hij een ritje in een Ferrari cadeau.{Vakantie veiling}
Nu is hij een totale Ferrari idolaat dus een leuker cadeau had hij niet kunnen krijgen.
Afspraak gemaakt op een dag in zijn vakantie in Eindhoven, 1.5 week voor de datum kregen we een bericht dat het niet doorging vanwege een defect { ferrari is snel defect schijnbaar},
Dan maar weer een nieuwe afspraak, zoeken in beschikbare datums...eentje gevonden maar dan in Arnhem... een heel end rijden voor 15 min. in de Ferrari.
Toe maar boeken dan maar...3 weken voor de datum kregen we te horen dat hij die dag de schoolboeken op moest halen.
Gebeld/gemaild en vervolgens kregen we te horen dat dit helaas niet ging en de afspraak vast lag.
Door goodwill van de telefoniste , kregen we alsnog bij Gods gratie een nieuw ticket, helaas alleen te boeken wederom in Eindhoven in december {een jaar na zijn 13e verjaardag}
En alweer een annulering....wegens een defecte auto.
Weer een nieuw ticket gekregen.
Ik geef de moed op, het lijkt ondertussen op oplichting.
Wel geld innen om vervolgens de afspraak niet na te komen.

Ondertussen ook de consumentenbond ingeschakeld want dit klopt niet.

smookstool
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 nov 2013 15:10

Re: Slipcursus Traffic Control via VakantieVeilingen.nl

Ongelezen bericht door smookstool »

Ook hier weer een negatieve ervaring, of eigenlijk 2..

De eerste was 2 jaar geleden ik zou samen met een vriend de slipcursus in Rijssen volgen we wilden graag samen ingepland worden omdat het een eind rijden is voor ons. Vervolgens krijgen we de bevestiging dat de een sochtends mag en de ander smiddags.. dus dat koste 2x zoveel benzine als normaal.

Voor mijn verjaardag heb ik een rit in een ferrari gekregen voor op het circuit. Mijn vader heeft deze ook gekregen. Inmiddels hebben we alweer 2x te horen gekregen dat deze dag word gecancelled. We worden er echt naar van. De naam Traffic Control doet het woord control geen ere aan naar mijn weten. Ik raad dan ook niemand aan om nog maar iets via deze organisatie te boeken want of de auto is kapot of er zijn te weinig deelnames, de planning klopt niet, iedere keer komt er wel weer een smoes.

Wat de mensen denken is leuk een redelijk goedkope dag te hebben die anders, volgens de prijzen op jullie eigen site, bijna onbetaalbaar lijken. Naderhand kost de dag een stuk meer omdat je moet vrij vragen op het werk vervolgens word de afspraak tot 2x toe geannuleerd. Je betaald dus gewoon het volle pond.

Ik ben er helemaal klaar mee en de dag die zo leuk had moeten worden is nu al niet leuk meer of het nou in de toekomst doorgaat of niet..

Traffic Control: jullie worden bedankt!

Lieuwe k
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 nov 2013 17:01

Re: Slipcursus Traffic Control via VakantieVeilingen.nl

Ongelezen bericht door Lieuwe k »

Traffic control failliet dus

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Slipcursus Traffic Control via VakantieVeilingen.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Lieuwe k schreef:Traffic control failliet dus
Heb je daar bevestiging van?
Link naar artikel of uitspraak?

Gesloten