LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Overstappen krijgt Ziggo niet voor elkaar

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Raams
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 feb 2017 14:09

Overstappen krijgt Ziggo niet voor elkaar

Ongelezen bericht door Raams »

Ik zou 15 januari overstappen van Tele2 naar Ziggo.
Nu, 20 februari is het Ziggo nog steeds niet geluk om mijn alles-in-1 pakket te activeren.
Ik heb wel beeld, maar een lagere internetsnelheid en geen telefoon.

In de afgelopen 35 dagen heb ik al diverse keren contact gehad met de klanten'service' per telefoon, chat en FB-privéberichten.
De meest recente reactie van Ziggo is van 16 februari :
"De situatie is helaas nog onveranderd. In ons systeem staat een opdracht, een Part Request. Die opdracht heeft een foutieve status en daarom blijft hij hangen.
Die opdracht moet ervoor zorgen dat je Alles-in-1 pakket geactiveerd wordt. Het lastige is dat we deze foutieve status niet kunnen veranderen. We kunnen 'm helaas niet met een druk op de knop verwijderen.
Ik laat het nogmaals voor je escaleren. Dit moeten we helaas wel afwachten. Ik had je graag beter nieuws willen brengen helaas kan ik dat niet op dit moment. Groet ***** "

Ik weet niet wat ik nu, na zoveel contact nog kan doen.......
Waar ben ik aan begonnen met overstappen :oops:

Ziggowebteam
verified
Berichten: 93
Lid geworden op: 15 jun 2012 12:56
Contacteer:

Re: Overstappen krijgt Ziggo niet voor elkaar

Ongelezen bericht door Ziggowebteam »

Beste Raams,

Wat een gedoe zeg! Dit is geen fijne start van een nieuw abonnement waar je juist bij mag verwachten dat alles soepeltjes verloopt. Sorry!
Ik wil graag kijken wat we voor jou kunnen doen. Hiervoor heb ik privégegevens nodig. Gezien jouw privacy kunnen we dit niet openbaar vragen en wil ik je daarom vragen om via http://bit.ly/FBziggo ons een bericht te sturen. Vermeld daarin jouw adres, klantnummer en verwijs naar dit topic en mijn naam. Je mag uiteraard ook via dit forum ons een privébericht sturen. We pakken het dan via die weg samen met jou verder op.

Groet,
Pim - Ziggo Webcare

Gesloten