LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] twoo.com

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: twoo.com

Ongelezen bericht door Guardian72 »

TwooCM schreef:Goedemiddag -

Dank je wel voor je bericht. Wil je misschien zo vriendelijk zijn me even via [email protected] het desbetreffende e-mailadres door te sturen? Dan kijk ik dit meteen volledig voor je na.

Dank je wel.
Okay - i stand corrected.
Maar - alles van spammers word na herhaling geblokkeerd - dus acties van jullie kant zijn niet nodig.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: twoo.com

Ongelezen bericht door devious »

nee,idd. En een mailfiltertje erbij en klaar...

bovendien als je toch mailt...beginnen ze weer lekker van voor af aan. Vertrouwen: nul

TwooCM
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 mei 2013 10:31

Re: twoo.com

Ongelezen bericht door TwooCM »

@Guardian: Blij zo te horen, en onze excuses voor het ongemak. Het is jammer dat we dit forum pas laat opmerkten, anders hadden we je daar zeer snel mee kunnen verder helpen. Mocht ik je in de toekomst nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan weet je me nu te vinden. ;)

@Devious: Ik begrijp de achterdocht zeer goed. Ik ben uiteraard ook een e-mailgebruiker, en heb dit helaas (tot frustratie) ook al enkele keren moeten ondervinden. Reden te meer voor mijn collega's en mezelf om hiermee "proper" om te gaan, en de mensen die ons daartoe een verzoek sturen ook meteen van de lijst te halen en ervoor te zorgen dat zij per direct geen e-mails meer ontvangen.

Ik wens jullie allen alvast een prettig weekend!

Philippe
Twoo Community Manager BE/NL, Twoo.com.

jopiepopie
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jun 2013 21:47

Re: twoo.com

Ongelezen bericht door jopiepopie »

Ik kreeg ook een uitnodiging. Iemand die ik niet ken en gestuurd naar een e-mail adres dat in feite niet meer in gebruik is. SPAM dus.

TwooCM
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 mei 2013 10:31

Re: twoo.com

Ongelezen bericht door TwooCM »

Goedemorgen -

Wanneer je een uitnodiging van iemand ontvangt, dan betekent dit dat deze persoon jouw e-mailadres blijkbaar ingaf op Twoo. Zelf kunnen wij echter niet vaststellen hoe deze persoon aan jouw e-mailadres kwam. Wel kan ik dat e-mailadres volledig voor je blokkeren in ons systeem, waardoor je hier in de toekomst geen e-mails van Twoo meer op zal ontvangen.

Wil je even zo vriendelijk zijn me een berichtje te sturen op [email protected] met daarin vermelding van het e-mailadres/de e-mailadressen die je wenst geblokkeerd te hebben? Dan zorg ik ervoor dat je geen enkele uitnodiging van Twoo meer zal ontvangen.

Dank je wel. Prettig weekend!

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: twoo.com

Ongelezen bericht door devious »

misschien moeten jullie maar eens ophouden met andermans mail-lijst klakkeloos over te nemen. Daar komt alle Spam vandaan. Ook ik heb wéér een spam melding bij de OPTA gedaan...Het ene mailadres is geblocked, komt het via de ander weer binnen. Ik word doodziek van Twoo

TwooCM
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 mei 2013 10:31

Re: twoo.com

Ongelezen bericht door TwooCM »

Goedemorgen Devious -

Dank je wel voor je terugkoppeling. Graag wil ik even onderlijnen dat we niet zomaar iemand's contactpersonen klakkeloos zullen overnemen. Die persoon kiest hier steeds zelf voor, en geef hier expliciet en voorafgaand toestemming voor door zijn/haar e-mailadres en wachtwoord voor het e-mailadres op onze website in te geven.

Ik neem echter je feedback mee naar onze volgende vergadering.

Prettig weekend.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: twoo.com

Ongelezen bericht door devious »

Tja, maar JULLIE worden aangesproken vanwege de SPAM. Dus als jullie een etter in het klantenbestand hebben zitten met een speciaal voor jullie aangemaakte adressenlijst, dan neemt jullie systeem die gewoon over. Ik weet donders goed hoe dat gaat. Maar uiteindelijk is het jullie taak ervoor te zorgen dat er niet wordt gespamd. Ook omdat het inderdaad bij wet is verboden.
Dat jullie reclame willen maken> mij best. Maar de tijden waarbij je alles maar gewoon zijn beloop kunt laten gaan en in elke mailbox een "foldertje" achterlaten is allang voorbij. Take control before taken over.
Ik zou bijna zeggen : last warning.

Ake1970
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 aug 2013 16:46

Re: twoo.com

Ongelezen bericht door Ake1970 »

Heb ook gedoe met de site Twoo, ben een tijdje (onbetaald) lid, site vraagt voordurend om mijn vrienden uit te nodigen. Ik vink aan 'geen' vrienden uit nodigen maar toch heeft de site al mijn facebook vrienden en familie een mail gestuurd uit mijn naam dat ik met hen wil chatten. Ik ben hier zeer boos over.
Nu wil ik mijn profiel verwijderen maar dat lijkt niet mogelijk, de optie om dit te doen op de mobiele app werkt niet, reageert niet en op de reguliere site kan ik die optie al helemaal niet vinden.

Dus mijn advies: laat deze site links liggen, ik zag dat Massive Media (telefoon nummer onvindbaar) wel meer gedoe heeft dit soort praktijken bij andere sites die exploiteren.

Groet Ake

TwooCM
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 mei 2013 10:31

Re: twoo.com

Ongelezen bericht door TwooCM »

Goedemorgen Ake -

We merkten zonet ook je e-mail op die je ons hieromtrent toezond. We betreuren dat je ongewenst mensen uitnodigde, maar moeten wel duidelijk onderlijnen dat je hiertoe voorafgaand, expliciet toestemming gaf. Enkel met die toestemming kan Twoo mensen voor je zoeken op de website en/of uitnodigen.

Meteen nadat we je berichtje lazen in ons systeem, hebben we het versturen van uitnodigingen geannuleerd alsook al je contactpersonen uit ons systeem gewist.

Maak er alvast nog een mooie dag van.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: twoo.com

Ongelezen bericht door devious »

Ondanks dat ik het totaal oneens ben met die stappen die men moet doorlopen alvorens bij de daadwerkelijke site te komen, reageren jullie hier toch verdomde netjes en worden de klachten gewoon de wereld uit geholpen. Da's top en mag ook weleens gezegd worden.

Harrie Kierie
Berichten: 614
Lid geworden op: 29 jul 2013 22:04

Re: twoo.com

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

devious schreef:Ondanks dat ik het totaal oneens ben met die stappen die men moet doorlopen alvorens bij de daadwerkelijke site te komen, reageren jullie hier toch verdomde netjes en worden de klachten gewoon de wereld uit geholpen. Da's top en mag ook weleens gezegd worden.
Hier ja.

Echt netjes zou zijn als ze ook gewoon op mail reageren en niet "We merkten zonet ook je e-mail op die je ons hieromtrent toezond". Het is natuurlijk maar waar je je prioriteiten legt.

TwooCM
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 mei 2013 10:31

Re: twoo.com

Ongelezen bericht door TwooCM »

Nogmaals goedemorgen allen :)

Dank je wel voor het compliment, we doen ons uiterste best om een goede service te verlenen.

Overigens; ook de e-mail van Ake werd reeds eerder vandaag (nog voor dit forum topic) beantwoord. Alle e-mails en chatberichten die we binnenkrijgen, worden binnen 24 beantwoord.

Maak er een mooie dag van!

Ake1970
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 aug 2013 16:46

Re: twoo.com

Ongelezen bericht door Ake1970 »

TwooCM schreef:Goedemorgen Ake -

We merkten zonet ook je e-mail op die je ons hieromtrent toezond. We betreuren dat je ongewenst mensen uitnodigde, maar moeten wel duidelijk onderlijnen dat je hiertoe voorafgaand, expliciet toestemming gaf. Enkel met die toestemming kan Twoo mensen voor je zoeken op de website en/of uitnodigen.

Meteen nadat we je berichtje lazen in ons systeem, hebben we het versturen van uitnodigingen geannuleerd alsook al je contactpersonen uit ons systeem gewist.

Maak er alvast nog een mooie dag van.

Even voor de duidelijkheid ik heb niet ongewenst mensen uitgenodigd maar dat hebben jullie gedaan. Ik heb expliciet aangegeven dat ik dit niet wil. Of jullie systeem werkt niet goed of jullie trekken je niets aan van de privacy van jullie gebruikers.

Daarnaast blijkt het geheel nog vervelender te zijn, dat niet alleen mijn facebook vrienden hebben een uitnodiging gehad maar ook mijn gehele mail adresboek, inclusief alle zakelijke contacten. Ik krijg nu vele mails van hen met de vraag wat zij hier mee moeten.

Trouwens nu jullie inmiddels al mijn vrienden, collega's en familie hebben gemaild krijg ik nog steeds elke keer het verzoek of ik weer wil uitnodigen..

Ik zal ook nog even een revieuw sschrijven in de app-store van android en apple waarin ik andere waarschuw

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: twoo.com

Ongelezen bericht door devious »

Yup, die achterlijke optie zouden ze per direct uit de site moeten slopen. Vreselijk irritant. Zo zijn er wel meer sites, voor je eindelijk normaal iets kunt doen moet je eerst 247 keer op "skip" klikken...
Het alternatief is echter makkelijk dan je denkt: gewoon NIET meer gebruiken. Op die manier heeft Hyves hele volksstammen verloren..

Ake1970
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 aug 2013 16:46

Re: twoo.com

Ongelezen bericht door Ake1970 »

devious schreef:Yup, die achterlijke optie zouden ze per direct uit de site moeten slopen. Vreselijk irritant. Zo zijn er wel meer sites, voor je eindelijk normaal iets kunt doen moet je eerst 247 keer op "skip" klikken...
Het alternatief is echter makkelijk dan je denkt: gewoon NIET meer gebruiken. Op die manier heeft Hyves hele volksstammen verloren..

Klopt.

Heb inmiddels mijn profiel afgesloten daar (is dus gelukt). Hoop dat de schade (klantenverlies) meevalt voor mijn bedrijf..

TwooCM
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 mei 2013 10:31

Re: twoo.com

Ongelezen bericht door TwooCM »

devious schreef:Yup, die achterlijke optie zouden ze per direct uit de site moeten slopen. Vreselijk irritant. Zo zijn er wel meer sites, voor je eindelijk normaal iets kunt doen moet je eerst 247 keer op "skip" klikken...
Het alternatief is echter makkelijk dan je denkt: gewoon NIET meer gebruiken. Op die manier heeft Hyves hele volksstammen verloren..
Dank je wel voor je feedback, ik geef het integraal door aan ons productteam.

Maak er allen nog een mooie dag van.

Phil (Twoo Community Manager BE/NL)

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: twoo.com

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Toch fijn dat "Web of Trust" twoo.com aanmerkt als 'rood' - zijnde onbetrouwbaar.
Kennelijk zijn er veel meer mensen die niet van de werkwijze gediend zijn.

Wij zijn gelukkig niet meer gespamd - maar zodra dit weer gebeurd dan is het wat ons bedrijf betreft geen vragen meer, maar direct (op zijn amerikaans) legal action (want ik werk bij een amerikaans bedrijf).

De diverse meldingen bevestigen voor mij alweer dat ze of niet weten wat ze doen, of bewust een spam model gebruiken.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: twoo.com

Ongelezen bericht door devious »

Guardian72 schreef:...of bewust een spam model gebruiken.
Dat denk ik, ze zitten duidelijk verlegen om aandacht en reclame. En volgens de Amerikaantjes is elke vorm van aandacht om te zetten in goede reclame. Dus spam er op los. Eerst je hotmail-contacten uitnodigen, het liefst ongevraagd, daarna je Yahoo-contacten. Heb je geen yahoo? Zou je dan Yahoo willen? Klik hier en hier en hier en hier en hier, en dan nodigen we ook je contacten uit je Outlook uit. Ook de adressen die je geblokkeerd hebt. Je spreekt ze toch niet meer, dus wat kan het je schelen? Klik hier en hier en hier en hier en hier en hier en hier en hier en hier en hier en hier en hier en hier en hier en hier en hier en hier en hier en hier en hier om te kijken of we misschien een adressenbestand over het hoofd hebben gezien. Dankjewel voor je medewerking, klik hier en hier en hier en hier en hier en hier en hier en hier en hier en hier en hier en hier en hier en hier en hier en hier en hier en hier om naar onze geweldige partners en sponsoren te kijken met hun geweldige producten. Dankzij jouw klikken kunnen wij deze site zo ontzettend gebruiksvriendelijk maken, en gratis, ook al wil de oprichter met alle geweld een Mercedes S65 AMG aanschaffen. Dus klik ook maar hier.
En kijk: geen nieuwe berichten voor je, niemand wil je leren kennen en er matcht niemand aan je profiel. Misschien morgen weer.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: twoo.com

Ongelezen bericht door devious »

TwooCM schreef:Dank je wel voor je feedback, ik geef het integraal door aan ons productteam.

Maak er allen nog een mooie dag van.

Phil (Twoo Community Manager BE/NL)
Niet zo liegen drPhil:

Klik maar eens hier

Maken jullie er maar eens een fatsoenlijke site van.

Gesloten