LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] cashback actie KPN

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
wesgroen
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mar 2013 14:22

cashback actie KPN

Ongelezen bericht door wesgroen »

Niet ontvangen prepaid cashback actie van 65 euro.(opgebouwd uit 20 euro Samsung en 45 euro KPN)

Op 30 januari 2013 gekocht in de KPN winkel in Kerkrade.
Alles dezelfde dag volgens de voorwaarden van de cashback (prepaidkorting.nl)ingestuurd, zoals ze me in de winkel verteld hebben.
Het toestel is met KPN simkaart gekocht.
Uitbetalend bedrijf deskservices bv heeft dit niet goed afgehandeld.
Lang geduurd maar op 6 mei alsnog van KPN ontvangen.
Laatst gewijzigd door wesgroen op 06 mei 2013 12:36, 1 keer totaal gewijzigd.

roko72
Berichten: 178
Lid geworden op: 11 mar 2008 01:22

Re: cashback actie KPN

Ongelezen bericht door roko72 »

Bij mij is wel alles goed gegaan.
Heb een galaxy ace gekocht voor mijn dochter, en binnen 3 weken had ik de 45,- Euro op de rekening.

Het kan dus wel!!!!

madeleinelouise2255
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mei 2013 15:09

Re: cashback actie KPN

Ongelezen bericht door madeleinelouise2255 »

Ook ik wacht al 5 weken op mijn geld van de cashback actie. (40 euro). Na drie weken maar eens contact gezocht met prepaidkorting.nl van hi, KPN. Kreeg antwoord dat er een lichte vertraging was. Nu word er echter totaal niet meer gereageerd op contactformulieren enz.
Als ik dit vtv geweten had was nooit aan deze aanbieding begonnen.

droop
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jul 2013 18:56

Re: cashback actie KPN

Ongelezen bericht door droop »

Ook wij wachten al 4 weken. Prepaid samsung young gekocht met cash back actie. Krijg 40,00 gestort en 20,00 beltegoed maar nog steeds niks ontvangen. 3 dagen geleden zou ik 20,00 hebben aangevraagd maar dat heb ik helemaal niet gedaan. Verschillende mails gestuurd en 2x een reactie, een standaard berichtje dat ze het ontvangen hebben maar of ik nog even geduld wil hebbenvanwege enorme drukte. Nu alweer 2 mails gestuurd maar krijg ook geen reactie meer. Ik vind het raar dat je ze ook telefonisch niet kan bereiken want als ik naar kpn belt kunnen hun er niks aan doen zeggen ze en word iedere keer verwezen naar Prepaid korting.nl om daar voor de zoveelste mail te versturen. Als we dit van te voren hadden geweten hadden we niet met deze actie mee gedaan.

Esceha
Berichten: 155
Lid geworden op: 17 nov 2003 21:28

Re: cashback actie KPN

Ongelezen bericht door Esceha »

Die zwendel geldt niet alleen bij cashback.
-
Bij aanschaf van een tweede Samsung S5230 prepaid zou boven het beltegoed van 2,50 na registratie 7,50 extra beltegoed worden gegeven. NOU, VERGEET DAT MAAR. Via de site wordt aangegeven dat ik dit heb aangevraagd, maar na 19 dagen is dat beltegoed nog steeds niet bijgeschreven. Het activeren van het nummer heeft al 31 cent gekost voor hooguit een seconde bellen.
-
Via de KPN site een klacht ingediend. Automatische reactie dat ik binnen twee dagen antwoord zou krijgen. Daarna een bericht dat men er nog niet in is geslaagd om te antwoorden. Men is bljkbaar een nieuwe smoes aan het bedenken.....

Gesloten