LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] alles in 1 pakket

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
dezney
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jul 2013 14:03

alles in 1 pakket

Ongelezen bericht door dezney »

ziggo en paradigit hebben samen een actie, een alles in 1 pakket van ziggo en een 7 inch tablet van paradiget kado, t.w.v.€249 op dit moment kost hij€179 .
Voor een 10 inch moet je volgens paradiget €149 bijbetalen, deze kost op dit moment €270 , ik moet er dus €20 bijbetalen.NEE zegt paradiget er moet €150 bij.
Bij de 7inch krijg ik niets terug en bij de 10 inch moet ik teveel betalen, ben ik nou gek,of kan ik niet rekenen. Wij als eenvoudige consument zitten er weer tussen en worden getilt, wij kunnen het toch niet helpen dat paradigit met de prijzen stunt????

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: alles in 1 pakket

Ongelezen bericht door crazyme »

dezney schreef:ziggo en paradigit hebben samen een actie, een alles in 1 pakket van ziggo en een 7 inch tablet van paradiget kado
Je krijgt hem niet kado. De kosten zitten verwerkt in het abonnement.

249 zal wel de adviesprijs zijn, ze willen de aanbieding wat mooier maken dan hij werkelijk is.

Wel vreemd dat u dat niet zelf kunt bedenken.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: alles in 1 pakket

Ongelezen bericht door ciske »

Wij als eenvoudige consument zitten er weer tussen en worden getilt, wij kunnen het toch niet helpen dat paradigit met de prijzen stunt????
Je kan ook gewoon bij ziggo een abo nemen, dit is een voordeeltje.
Wel vreemd dat u dat niet zelf kunt bedenken
Misschien door de warmte? :lol:

langste adem
Berichten: 1258
Lid geworden op: 20 jan 2011 12:30

Re: alles in 1 pakket

Ongelezen bericht door langste adem »

Waar jij 3 weken geleden nog 149 moest bijbetalen voor een 10" tablet ...
Ik kreeg zojuist de keuze van paradigit : de 7"tablet gratis of de 10" tablet voor 90 euro

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: alles in 1 pakket

Ongelezen bericht door ciske »

langste adem schreef:Waar jij 3 weken geleden nog 149 moest bijbetalen voor een 10" tablet ...
Ik kreeg zojuist de keuze van paradigit : de 7"tablet gratis of de 10" tablet voor 90 euro

Bofkont :lol: Al die reclame moeten ze toch eerst waarmaken.

berend12
Berichten: 548
Lid geworden op: 16 aug 2010 20:52

Re: alles in 1 pakket

Ongelezen bericht door berend12 »

Een tablet kan je makkelijker slikken dan storingen :lol:
Maar als je een leuke aanbieding ziet dan is dat zeker het overwegen waard.

ron pul
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 sep 2013 12:03

Re: alles in 1 pakket

Ongelezen bericht door ron pul »

ik heb bij ziggo als in een pakket besteld tv plus dat is met meer zenders kijk je in de lijst van de zenders dan moet je bijvoorbeeld best 24ontvangenmaar dat is niet zo want mij schoonmoeder heeft het zelfde pakket en heeft er over gebeld en daar zijde ze daar moet u extra voor betaal maar dat is toch niet goed want in de lijst staan toch de zenders die je moet krijgen zo kan ik ook wel verkoop dat vind ik oplichting

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: alles in 1 pakket

Ongelezen bericht door crazyme »

ron pul schreef:ik heb bij ziggo als in een pakket besteld tv plus dat is met meer zenders kijk je in de lijst van de zenders dan moet je bijvoorbeeld best 24ontvangenmaar dat is niet zo want mij schoonmoeder heeft het zelfde pakket en heeft er over gebeld en daar zijde ze daar moet u extra voor betaal maar dat is toch niet goed want in de lijst staan toch de zenders die je moet krijgen zo kan ik ook wel verkoop dat vind ik oplichting
Misschien moet je eens vaker een boek lezen. Je taalvaardigheid gaat niet echt vooruit met al dat TV kijken.

Ik kan er in elk geval geen chocolade van maken.

Gesloten