LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Probleem met verzekering..

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
kattenvriend
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 aug 2013 12:21

Probleem met verzekering..

Ongelezen bericht door kattenvriend »

Beste mensen

Ik heb een 2 jarig abonnement bij vodafone in combinatie met een Samsung Galaxy S3.
Hierbij heb ik de vodafone garant verzekering van uit me hoofd €10,50 per maand.
Ik heb mijn telefoon nu al 2x laten vallen waardoor het scherm is gebarsten en sinds gister is dit voor de 3e keer gebeurt. Nu ben ik op koopzondag (gister) naar de vodafone winkel gegaan uitgelegt wat er gebeurt is en hun vertelde mij wat ik moest doen.

Ik kreeg een telefoon nummer van hun verzekering's afdeling en een ander telefoon nummer van het toestel ophaal service of iets.

Dus ik vanochtend vroeg me bed uit om de verzekering te bellen en kwamen ze met het volgende.

Je heb al 2x eerder op eigen risico je telefoon laten repareren, uit me hoofd rond 11 september zou het weer kunnen. Maar mevrouwtje van de verzekering zei dat ik hier niet op kon wachten aangezien ik nu al contact met hun heb opgenomen.

Mijn vraag aan jullie nu: wat te doen?

Ik ga niet mijn telefoon laten repareren op eigen kosten aangezien ik dan meer als 400 euro kwijt ben.. En wachten is volgens hun geen optie..
Ik hoop hier wijzer te worden, alvast bedankt!!!

Mvg Ben

kattenvriend
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 aug 2013 12:21

Re: Probleem met verzekering..

Ongelezen bericht door kattenvriend »

Je hoeft hem een keer te laten vallen van zit hoogte en hij is kapot. En aangezien ik mijn telefoon vaak in de hand heb ivm werk wil hij nog wel eens vallen.. Maar snuffel, heb je een idee wat ik nu kan doen? Gr

kattenvriend
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 aug 2013 12:21

Re: Probleem met verzekering..

Ongelezen bericht door kattenvriend »

Ik zou toch kunnen ontkennen dat ik gebeld heb?

Gr

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Probleem met verzekering..

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

kattenvriend schreef:Ik zou toch kunnen ontkennen dat ik gebeld heb?

Gr
nou je beantwoord de vraag dus zelf al,en je denkt niet dat ze noteren dat je gebeld hebt bij de verzekering?

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Probleem met verzekering..

Ongelezen bericht door bprosman »

400 Euro voor een glas/display van een S3 is wat overdreven.
Voor 129 (glas) resp 159 (glas+display) is het ook geregeld :

http://www.gsm-eindhoven.nl/Samsung-galaxy-S3.html

En nee, ik heb er geen aandelen.
Je hoeft hem een keer te laten vallen van zit hoogte en hij is kapot. En aangezien ik mijn telefoon vaak in de hand heb ivm werk wil hij nog wel eens vallen..
Misschien dat een goed hoesje van een paar tientjes hier nog wonderen kan verrichten.

kattenvriend
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 aug 2013 12:21

Re: Probleem met verzekering..

Ongelezen bericht door kattenvriend »

Het schermpje was al tijdje stuk maar heeft ook waterschade.. Moeilijk dit

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Probleem met verzekering..

Ongelezen bericht door bprosman »

Waterschade is door een ECHT reparatiebedrijf ook vaak nog te herstellen.

Misschien is dit iets voor u :
http://www.sonimtech.nl/products/xp3300force.php

kattenvriend
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 aug 2013 12:21

Re: Probleem met verzekering..

Ongelezen bericht door kattenvriend »

Maar ben niet van plan zelf te gaan betalen

langste adem
Berichten: 1258
Lid geworden op: 20 jan 2011 12:30

Re: Probleem met verzekering..

Ongelezen bericht door langste adem »

Ik denk dat je gwoon pech hebt.

Als er in de polivoorwaarden staat dat je maar 2x aanspraak mag doen per jaar op de verzekering dan is dat zo klaar als een klontje.
Het had dan inderdaad gunstiger geweest om even te wachten tot het jaar was afgelopen, maar aangezien u de schade al gemeld heeft kunt u er inderdaad vanuitgaan dat dit nu ergens geregistreerd staat, en dat de verzekering er geen genoegen mee neemt als u deze schade weer op 12 september meldt.
U zou het kunnen proberen, maar ik geef u bijzonder weinig kans.
Wellicht kun je (op eigen kosten) inderdaad de reparatie elders goekoper laten doen, of kunt u op marktplaats een 2ehandsexemplaar bemachtigen voor een leuk prijsje.
En inderdaad een goed hoesje aanschaffen.

TheLD
Berichten: 544
Lid geworden op: 23 dec 2006 13:12

Re: Probleem met verzekering..

Ongelezen bericht door TheLD »

Dus ik vanochtend vroeg me bed uit om de verzekering te bellen
Als ik eerlijk ben begon ik hier al te lachen...

pima
Berichten: 442
Lid geworden op: 20 nov 2009 12:57

Re: Probleem met verzekering..

Ongelezen bericht door pima »

Een mobieltje is ook geen kattenspeelgoed!

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Probleem met verzekering..

Ongelezen bericht door devious »

pima schreef:Een mobieltje is ook geen kattenspeelgoed!
en de reparatienota is ook geen kattepies.

Ik vind het altijd wel briljant dat er mensen zijn die vanalles slopen maar niet willen opdraaien voor de reparatiekosten. Van die types die het nooit hebben gedaan en alle verantwoordelijkheid zo ver mogelijk van zich afschuiven tenzij ze geld ruiken...

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Probleem met verzekering..

Ongelezen bericht door newmikey »

kattenvriend schreef:Maar ben niet van plan zelf te gaan betalen
Wat een entertainment, dit draadje! Je hoeft ook niets te betalen maar dan wordt er niets gerepareerd.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Probleem met verzekering..

Ongelezen bericht door devious »

kattenvriend schreef:Het schermpje was al tijdje stuk maar heeft ook waterschade.. Moeilijk dit
Ik denk dat er vast nog meer problemen zijn. Laadt ook niet meer op? GPS is de weg kwijt? SIM moet er onderstevoren in? Stadsbus is er ook een keer overheen gereden en het scherm swypt niet meer zo lekker? Nu ga je zeker je verzekering niet meer betalen omdat ze de reparatie niet betalen? Alle bedragen gewoon storneren( dat kan tot 56 dagen na de incasso ), dat zal ze leren! En met dat geld kun je mooi je telefoon laten repareren.

Gesloten