LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo tablet actie verdient een koude douche.

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Ziggo tablet actie verdient een koude douche.

Ongelezen bericht door Har06 »

prem schreef:
Dancer02010 schreef:Ziggo heeft blijkbaar mijn commentaar ter harte genomen, want de tablet actie is vandaag aangepast.
Welk dansje heb je uitgevoerd dat je zoveel invloed hebt? Hahaha

alsof Ziggo dit soort forums volgt cq er zich wat van aantrekt :lol:

gilas
Berichten: 897
Lid geworden op: 04 dec 2013 09:09

Re: Ziggo tablet actie verdient een koude douche.

Ongelezen bericht door gilas »

prem schreef:Welk dansje heb je uitgevoerd dat je zoveel invloed hebt? Hahaha
Gezien het weer van gisteren vast een regendans :lol:

Dancer02010
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 jun 2014 16:09

Re: Ziggo tablet actie verdient een koude douche.

Ongelezen bericht door Dancer02010 »

Hierbij mijn laatste update.
Na heel veel gebeld te hebben met Ziggo en Paradigit, is de prijs op de site van Paradigit aangepast voor de Ziggo klanten. De prijs is €319 geworden voor de 10" Samsung tablet. Hierbij krijgt de klant een voucher van Ziggo van €200, dus de klant moet €119 bijbetalen.
Vervolgens heb ik Ziggo aangesproken op het feit dat Paradigit heeft aangegeven dat bij de prijsbepaling in de overeenkomst met Ziggo is uitgegaan van de adviesprijs van Samsung, echter volgens de site van Samsung bedraagt de adviesprijs €299 en geen €319.
Ziggo kon hier geen antwoord op geven en gaf als oplossing, een compensatie van €20. Dit betekent dat de bijbetaling geen €119 maar €99 bedraagt.
Deze oplossing heb ik geaccepteerd.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Ziggo tablet actie verdient een koude douche.

Ongelezen bericht door Har06 »

Dancer02010 schreef:Hierbij mijn laatste update.
Na heel veel gebeld te hebben met Ziggo en Paradigit, is de prijs op de site van Paradigit aangepast voor de Ziggo klanten. De prijs is €319 geworden voor de 10" Samsung tablet. Hierbij krijgt de klant een voucher van Ziggo van €200, dus de klant moet €119 bijbetalen.
Vervolgens heb ik Ziggo aangesproken op het feit dat Paradigit heeft aangegeven dat bij de prijsbepaling in de overeenkomst met Ziggo is uitgegaan van de adviesprijs van Samsung, echter volgens de site van Samsung bedraagt de adviesprijs €299 en geen €319.
Ziggo kon hier geen antwoord op geven en gaf als oplossing, een compensatie van €20. Dit betekent dat de bijbetaling geen €119 maar €99 bedraagt.
Deze oplossing heb ik geaccepteerd
.

Tja misschien is de koude douche handig voor Ts , na al zijn inspanningen :mrgreen:

Gesloten