LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] klacht behandeling Telfort

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Deshima15
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 dec 2014 10:41

klacht behandeling Telfort

Ongelezen bericht door Deshima15 »

Ten einde raad probeer ik hier mijn verhaal kwijt te kunnen want via de mail van T. is dit onmogelijk, anderhalfuur bezig.
Dit is de VIJFDE KEER dat ik u vandaag probeert te mailen. Blijkbaar gaat er niets goed bij T. Waar gaat het over. Enige tijd geleden heb ik op uw vraag een aantal bankafschriften toegezonden. Wat schetst mijn verbazing, u zendt mij een mail met de vraagstelling. Het is de wereld op zijn kop. Ik vraag mij ernstig af, en met mij een groot aantal anderen, als je op Google naloopt wat voor bedrijf T is, waarmee u bezig bent?
12de keer.
Blijkens de bankafschriften die ik T heb doorgezonden blijkt dat er wel is betaald aan T. Het moet mij van het hart dat het consumentenrecht met voeten wordt getreden. Het is een juiste handelwijze dat er bij een eventuele niet-betaling een fysieke herinnering wordt toegezonden. Nooit en te nimmer ontvangen. Nogmaals u heeft willens en wetens door niet te handelen klant in problemen gebracht. Voorts Is T. klant-onvriendelijk en daarmee druk ik mij heel erg voorzichtig uit.

Het is een discussie waar geen eind aan blijkt te komen.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: klacht behandeling Telfort

Ongelezen bericht door Har06 »

Deshima15 schreef:Ten einde raad probeer ik hier mijn verhaal kwijt te kunnen want via de mail van T. is dit onmogelijk, anderhalfuur bezig.
Dit is de VIJFDE KEER dat ik u vandaag probeert te mailen. Blijkbaar gaat er niets goed bij T. Waar gaat het over. Enige tijd geleden heb ik op uw vraag een aantal bankafschriften toegezonden. Wat schetst mijn verbazing, u zendt mij een mail met de vraagstelling. Het is de wereld op zijn kop. Ik vraag mij ernstig af, en met mij een groot aantal anderen, als je op Google naloopt wat voor bedrijf T is, waarmee u bezig bent?
12de keer.
Blijkens de bankafschriften die ik T heb doorgezonden blijkt dat er wel is betaald aan T. Het moet mij van het hart dat het consumentenrecht met voeten wordt getreden. Het is een juiste handelwijze dat er bij een eventuele niet-betaling een fysieke herinnering wordt toegezonden. Nooit en te nimmer ontvangen. Nogmaals u heeft willens en wetens door niet te handelen klant in problemen gebracht. Voorts Is T. klant-onvriendelijk en daarmee druk ik mij heel erg voorzichtig uit.

Het is een discussie waar geen eind aan blijkt te komen.
Ts stuurt bankafschriften op ??, de bank zal er blij mee zijn.
Geef T even tijd om eea uit te zoeken of zit Ts tegen en deadline aan (afsluiting ).
De klanten services raken soms overstuurd van alle verhalen die m,n telefonisch over zich heen krijgt
Heeft ts al een aangetekend schrijven gestuurd met een compleet financieel overzicht ?

Deshima15
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 dec 2014 10:41

Re: klacht behandeling Telfort

Ongelezen bericht door Deshima15 »

Ik ben bereid te wachten. Het gaat mij meer er om dat ze mij berichten over de stand van zaken. Dit doet T. namelijk niet. Ze sturen standaard antwoorden waarover niet is nagedacht. Ik blijf er bij dat het consumentenrecht met voeten wordt getreden. Ze voldoen niet aan het conformiteit-beginsel. Ze zijn erg klant-onvriendelijk. T. neemt je niet serieus.
Neen. T. heeft mij (nog) geen aangetekend schrijven toegezonden.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: klacht behandeling Telfort

Ongelezen bericht door ciske »

Telfort forum , of via Facebook? daar kan je ook berichten plaatsen.

Deshima15
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 dec 2014 10:41

Re: klacht behandeling Telfort

Ongelezen bericht door Deshima15 »

Ok bedankt.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: klacht behandeling Telfort

Ongelezen bericht door Har06 »

Deshima15 schreef:Ik ben bereid te wachten. Het gaat mij meer er om dat ze mij berichten over de stand van zaken. Dit doet T. namelijk niet. Ze sturen standaard antwoorden waarover niet is nagedacht. Ik blijf er bij dat het consumentenrecht met voeten wordt getreden. Ze voldoen niet aan het conformiteit-beginsel. Ze zijn erg klant-onvriendelijk. T. neemt je niet serieus.
Neen. T. heeft mij (nog) geen aangetekend schrijven toegezonden.

Lezen svp : heb jij eea per brief vastgelegd en niet alleen maar op de klantenservice alleen naar mopperen:)
Uiteraard krijg je een ontvangsbevestiging

Deshima15
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 dec 2014 10:41

Re: klacht behandeling Telfort

Ongelezen bericht door Deshima15 »

Je kunt inderdaad nog een brief schrijven. Dat is waar. Niet allen maar mopperen. Je kunt het langs je heen laten gaan, is een manier. Het komt mij voor dat, zo komt het op mij over, dat het zielig voor T. is.
Ik zou je willen aanraden, de websites er op na te gaan waar het gaat over T. Een ander is dat het bedrijf met klanten heeft te maken. Voor mij geldt als consument het consumentenrecht. Blijkbaar weet je daar niet veel van. Ten tweede T heeft zich als een goed en fatsoenlijk bedrijf te gedragen. Dat doet zij al lang niet meer. Verder heeft T. zich te houden aan Boek 6 B.W. waar regels zijn gegeven omtrent gedrag t.a.v. consumenten. Wat gemopper? Waar is de klantenservice dan voor? Of is het zo'n lichaam dat in het leven is geroepen dat net doet alsof ze je helpen? De waarheid is een ander:"nolen volens laten ze je (de consument) in de kou staan"!

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: klacht behandeling Telfort

Ongelezen bericht door Har06 »

Deshima15 schreef:Je kunt inderdaad nog een brief schrijven. Dat is waar. Niet allen maar mopperen. Je kunt het langs je heen laten gaan, is een manier. Het komt mij voor dat, zo komt het op mij over, dat het zielig voor T. is.
Ik zou je willen aanraden, de websites er op na te gaan waar het gaat over T. Een ander is dat het bedrijf met klanten heeft te maken. Voor mij geldt als consument het consumentenrecht. Blijkbaar weet je daar niet veel van. Ten tweede T heeft zich als een goed en fatsoenlijk bedrijf te gedragen. Dat doet zij al lang niet meer. Verder heeft T. zich te houden aan Boek 6 B.W. waar regels zijn gegeven omtrent gedrag t.a.v. consumenten. Wat gemopper? Waar is de klantenservice dan voor? Of is het zo'n lichaam dat in het leven is geroepen dat net doet alsof ze je helpen? De waarheid is een ander:"nolen volens laten ze je (de consument) in de kou staan"!
c,est ca zou Telfort zeggen, omdat als klant een dienst afneemt bij iemand, blijf je verplichtingen houden: orde en netheid :)

Deshima15
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 dec 2014 10:41

Re: klacht behandeling Telfort

Ongelezen bericht door Deshima15 »

je hebt gelijk.

tortle
Berichten: 95
Lid geworden op: 26 jun 2014 13:07

Re: klacht behandeling Telfort

Ongelezen bericht door tortle »

Telfort mag de puinhopen van KPN glasvezel opruimen. Garantie tot aan de achterdeur :D Gelukkig is er nog Veudafeun.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: klacht behandeling Telfort

Ongelezen bericht door Har06 »

MichielFRL schreef:Ik adviseer om het contact formulier op de website van Telfort te gebruiken.
Aangetekende brieven werken vaak niet omdat organisaties heden ten dagen niet meer ingesteld zijn op ouderwetse post.
oh vreemd op elk bedrijf kom je nog een postkamer tegen, waar brieven mails etc ingeboekt en verspreid worden

Deshima15
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 dec 2014 10:41

Re: klacht behandeling Telfort

Ongelezen bericht door Deshima15 »

Een goede tip Michiel. Ga ik doen.

Gesloten