LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beeindiging Deezer abonnement

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Ruesink
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 dec 2016 08:16

Beeindiging Deezer abonnement

Ongelezen bericht door Ruesink »

Dag, Sinds een jaar probeer ik mijn Deezer abonnement dat ik via Sonos heb verkregen op te zeggen. Ik kan niet meer in mijn Deezer account om daar te blokkeren. De mail waar de link naartoe wordt gestuurd bestaat niet meer. Heeft iemand ervaring met "gewoon het rekeningnummer bij de bank laten blokkeren". Ik kan de voorwaarden ook niet meer vinden omdat e.e.a. via Sonos is geregeld. Hoor graag van iemand zijn ervaringen. Met vriendelijke groet, Liesbeth

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Beeindiging Deezer abonnement

Ongelezen bericht door berndv »

Ruesink schreef:Dag, Sinds een jaar probeer ik mijn Deezer abonnement dat ik via Sonos heb verkregen op te zeggen. Ik kan niet meer in mijn Deezer account om daar te blokkeren. De mail waar de link naartoe wordt gestuurd bestaat niet meer. Heeft iemand ervaring met "gewoon het rekeningnummer bij de bank laten blokkeren". Ik kan de voorwaarden ook niet meer vinden omdat e.e.a. via Sonos is geregeld. Hoor graag van iemand zijn ervaringen. Met vriendelijke groet, Liesbeth
Waarom kun je niet meer in je account komen? Misschien er gewoon voor zorgen dat u weer in kunt loggen. Eenmaal ingelogd is het opzeggen relatief simpel namelijk.

U klikt eerst links op uw accountinstellingen (dat tandwieltje achter mijn muziek). Vervolgens in het daarna uitgeschoven menu klikt u op instellingen. Op de volgende pagina klikt u op mijn abonnementen, en hier kunt u het lopende abonnement opzeggen.

taxikemperman
Berichten: 632
Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51

Re: Beeindiging Deezer abonnement

Ongelezen bericht door taxikemperman »

In het bericht staat dat er dan een link wordt gestuurd om de opzegging te bevestigen, maar TS kan niet meer in die e-mailbox en kan het e-mailadres schijnbaar ook niet veranderen

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Beeindiging Deezer abonnement

Ongelezen bericht door berndv »

Ruesink schreef:Heeft iemand ervaring met "gewoon het rekeningnummer bij de bank laten blokkeren".
ja hoor, genoeg mensen hebben deze weg bewandeld. Kijk maar in het topic over incassobureaus. Niet betalen bij een lopend abonnement betekent verzuim.

taxikemperman
Berichten: 632
Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51

Re: Beeindiging Deezer abonnement

Ongelezen bericht door taxikemperman »


Snoodaard
Berichten: 116
Lid geworden op: 01 dec 2016 13:57

Re: Beeindiging Deezer abonnement

Ongelezen bericht door Snoodaard »

Ruesink schreef:Dag, Sinds een jaar probeer ik mijn Deezer abonnement dat ik via Sonos heb verkregen op te zeggen. Ik kan niet meer in mijn Deezer account om daar te blokkeren. De mail waar de link naartoe wordt gestuurd bestaat niet meer. Heeft iemand ervaring met "gewoon het rekeningnummer bij de bank laten blokkeren". Ik kan de voorwaarden ook niet meer vinden omdat e.e.a. via Sonos is geregeld. Hoor graag van iemand zijn ervaringen. Met vriendelijke groet, Liesbeth
Niet eerst even bij de klantenservice aankloppen?

Bedenkelijke manier van zaken doen....

martijn.broekman
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:45
Contacteer:

Re: Beeindiging Deezer abonnement

Ongelezen bericht door martijn.broekman »

Hier vind je ook een handleiding over hoe je Deezer eenvoudig kunt opzeggen.

Gesloten