LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Toluna uitbetaling enquete

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
jo4067
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 okt 2015 14:33

Toluna uitbetaling enquete

Ongelezen bericht door jo4067 »

Hallo ik heb op 6 januari dit jaar 2 mediamarkt cadeau pasjes besteld met mijn spaarpunten er staat bij dat het tot ongeveer 8 week kan duren voordat ik het binnen heb . Het is nu inmiddels al 3 maanden geleden ik heb ze ook al verschillende keer een mail en een prive bericht op facebook gestuurd en ze geprobeerd te bellen met het nummer wat op hun site staat maar er wordt steeds gezegd dit nummer is niet bereikbaar.
Wie heeft deze ervaring nog meer en hoe kan ik alsnog mijn mediamarkt pasjes krijgen

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Toluna uitbetaling enquete

Ongelezen bericht door sjohie »

Als je die naam even googled, of hier op het forum er naar zoekt, zal je vermoedelijk wel snel duidelijk worden dat de ervaringen verre van positief zijn, en je dus wel kan fluiten naar die pasjes..

jo4067
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 okt 2015 14:33

Re: Toluna uitbetaling enquete

Ongelezen bericht door jo4067 »

Nou ik heb al eerder pasjes van hun gehad en toen was het er ook binnen de gestelde termijn dus snap niet waarom nu niet

stofzuigertje

Re: Toluna uitbetaling enquete

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Toen betaalde ze deze en nu pakken ze winst?

Als je meld dat vele gaan stoppen als ze dit lezen en stuur ze eens een link naar dit topic, kunnen zij hun kant van verhaal vertellen.....
Vaak werkt dat wel sneller als ze ontdekken dat vele duizenden meelezen.

jo4067
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 okt 2015 14:33

Re: Toluna uitbetaling enquete

Ongelezen bericht door jo4067 »

ja dat is wel een goed idee kijken wat ze daar op te zeggen hebben bedankt

Gesloten