LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verschillende IP adressen op een aansluiting

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: verschillende IP adressen op een aansluiting

Ongelezen bericht door sylvesterb »

ZaBo schreef:Zoals aangegeven, zou ik met terugkoppeling komen n.a.v. mijn vraag!

De monteur is geweest en heeft diverse storingen op onze glasvezelkabel ontdekt(wat dus ook doorwerkt op tv en wifi)

Het glasvezel netwerk zou dus voor revisie in aanmerking moeten komen (maar dat moet weer bij w.b.v. Neergelegd worden)

Dus kortom het probleem is niet 1,2,3 op te lossen:-(:-(
Zou je klacht ook eens op Klacht Kompas van de consumentenbond kunnen zetten, hier is KPN erg actief en kom je direct bij een afdeling die veel duidelijker communiceert en actie kan uitzetten.

ZaBo
Berichten: 243
Lid geworden op: 10 mei 2017 19:59

Re: verschillende IP adressen op een aansluiting

Ongelezen bericht door ZaBo »

sylvesterb schreef:
ZaBo schreef:Zoals aangegeven, zou ik met terugkoppeling komen n.a.v. mijn vraag!

De monteur is geweest en heeft diverse storingen op onze glasvezelkabel ontdekt(wat dus ook doorwerkt op tv en wifi)

Het glasvezel netwerk zou dus voor revisie in aanmerking moeten komen (maar dat moet weer bij w.b.v. Neergelegd worden)

Dus kortom het probleem is niet 1,2,3 op te lossen:-(:-(
Zou je klacht ook eens op Klacht Kompas van de consumentenbond kunnen zetten, hier is KPN erg actief en kom je direct bij een afdeling die veel duidelijker communiceert en actie kan uitzetten.
Bedankt, had hier nog niet aan gedacht, maar is zeker goede tip:-)

12Click
Berichten: 27
Lid geworden op: 11 jun 2017 13:56

Re: verschillende IP adressen op een aansluiting

Ongelezen bericht door 12Click »

Een paar dingen die ik niet begrijp.
Verschillende apparaten die elk met een eigen IP adres verbinding hebben op/met het wifi deel van het KPN modem.
ADSL neem ik aan ??

Zo wie zo moet je het wachtwoord en het modem netwerk naam (SSID) kennen om in te loggen en de verbinding tot stand te brengen.

KPN heeft volgens mij net als Ziggo ook wifi hotspots in gebruik.Bij Ziggo is dat mogelijk door maar een beperkte hoeveelheid van de bandbreedte te gebruiken.
Hoe is dat bij KPN ?

Alleen het wifi deel zou geen slecht tv beeld mogen geven , als de tv middels een (hdmi) kabel is verbonden.Wordt er bij de TS thuis of in de buurt ook gebruik gemaakt van ethernet verbindingen via het stroom net - zg 220 V ethernet aansluitingen ?

Maar het blijft toch vreemd dat KPN het slechte tv beeld niet kan verhelpen.

Gesloten