LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fastmediaz en Gamezjet

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
mariaboelens
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 mar 2013 12:54

Fastmediaz en Gamezjet

Ongelezen bericht door mariaboelens »

Beste forumgebruikers/Beste Radar,

Twee weken geleden deed ineens onze TV het niet (althans het digitale kastje van de KPN) Net op het moment toen de Grand Prix zou beginnen. Ik ben toen heel snel gaan zoeken waar we online zouden kunnen kijken op de laptop. Kwam uit bij Fastmediaz. Hier kon je je gratis registreren. (niet aanmelden maar registreren) Dom maar dat heb ik snel gedaan en bedacht me later dat dit niet zo handig zou zijn en heb de site verlaten. Nu werd er van de week € 45 afgeschreven van mijn credit card.
Even later schreef gamezjet € 35 af. Van dit bedrijf heb ik werkelijk nog nooit gehoord. Horen ze bij Fastmediaz??? Ik ben dus gaan bellen met de credit card services van ABN AMRO Bank (ICS) en die gaven aan dat ik wel ergens een vinkje gezet zou hebben. Dat ik snel moest opzeggen en dat mailtje zou dan voldoende zijn op toekomstige bedragen terug te halen. Echter de reeds afgeschreven bedragen zouden voor mijn rekening komen. Ik gaf aan dat ik werkelijk nog nooit gehoord had van Gamezjet, dus dat bedrag zouden ze terug storten maar kunnen ze geen verhaal houden dan wort het toch weer afgeschreven. Op mijn dringende verzoek ook het andere geld terug geboekt, maar goed wijzen de bedrijven het af dan moet ik gewoon weer betalen. Beide bedrijven gemaild vandaag en beide geven nagenoeg het zelfde antwoord. U heeft een proefperiode gehad van 5 dagen en daarna zit u er aan vast. Nog steeds geen idee wie Gamezjet is????? Horen ze bij Fastmediaz?
Als ik de bedrijven google lees ik niet veel goeds, maar ICS kan niets voor mij betekenen geven ze aan. Waar ik me over verbaas is dat we dit ook een keer hebben meegemaakt op het mobiele abonnement bij de KPN op naam van mijn dochter. Dit gaven direct aan, dat je misleid wordt met vinkjes die aanstaan (wat je haast niet ziet) en die halen het geld dat succesvol terug. Waarom kan ICS niet doen wat een KPN wel kan. Iedereen snapt dat dit riekt naar misleiding. Ik ben € 80 lichter maar heb geen diensten gehad, wil ook geen diensten en zou werkelijk niet weten wie Gamezjet is. Evt abonnemten stop gezet bij de bedrijven waarvan bevestiging ontvangen vandaag dat het stopt
Ik begrijp het verschil met KPN werkelijk niet......... Ook hier gaat het om crimineel/bewust misleidend gedrag.

Wie heeft ervaring?
Wie herkent dit?
Kan ik er nog meer aan doen?

Hartelijke groet,
MBZ

Quark
Berichten: 800
Lid geworden op: 20 feb 2007 22:46

Re: Fastmediaz en Gamezjet

Ongelezen bericht door Quark »

Het lijkt me toch niet dat u alleen een vinkje hebt aangeklikt, ze hebben al uw gegevens, die heeft u toch zelf ingevuld inclusief uw beveiligingscode.

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Fastmediaz en Gamezjet

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U kunt u dus GRATIS laten registreren en daarvoor moet u uw creditcardgegevens invullen?

Verder is de site uit 2017 en zit op Cyprus. Waarom niet vooraf eerst even gegoogeld voordat u in alle haast op allerlei dingen klikt?

U had 5 dagen gratis kunnen kijken en binnen die 5 dagen kunnen opzeggen, heeft u dit gedaan? Simply cancel anytime during your 5 day free membership, and you will not be charged.

Als u zich gaat registreren kunt u inderdaad kiezen voor 5 dagen gratis en daarna € 49,95 per maand.
Meld u aan voor een van onze premium lidmaatschapsprogramma's en maak gebruik van alles van fastmediaz.com u te bieden heeft. U krijg onbeperkte toegang tot onze selectie van premium inhoud! Als regulier lid krijgt u alleen toegang tot een beperkte hoeveelheid inhoud.
En hier komt Gamezjet op de hoek kijken. Schijnbaar heeft u deze ook aangeklikt.

Verder ben ik niet gegaan aangezien ik wel zo slim ben om geen gegevens in te vullen. U heeft zelf op vanalles zitten klikken en betaald daar nu de rekening voor. Tip: zo snel mogelijk opzeggen via uw account en helaas voor u wel betalen voor de diensten die u zelf bent aangegaan.
De vergelijking met KPN gaat niet op. Er is regelgeving voor in Nederland, maar u koopt een dienst op Cyprus. Daarbij heeft u zelf op allerlei linkjes geklikt en bent zelf daarvoor verantwoordelijk.

taxikemperman
Berichten: 632
Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51

Re: Fastmediaz en Gamezjet

Ongelezen bericht door taxikemperman »

Hoe duidelijk staat het op hun site?
Na het invullen van uw emailadres en kiezen van een wachtwoord krijgt u een keuzescherm.
Helaas valt de opmaak weg bij het plakken, maar u heeft duidelijk op de eerste keuze geklikt en niet verder gekeken.
Er staat duidelijk 5 dagen gratis en daarna betalen [tenzij] u binnen 5 dagen annuleert en dat heeft u dus schijnbaar niet gedaan
Pak uw voordeel door premium lid te worden!
Laat u door ons vermaken!

5 Day
€0,00 EUR
Wordt verlengd als een maandelijks premium download lidmaatchap à €49,95 per maand als het niet voor de einddatum geannuleerd wordt
* Houd u er rekening mee dat alle transactie als fastmediaz.com op uw creditkaartoverzicht zullen verschijnen
Bekijk onze Algemene Voorwaarden en Privacybeleid
Doorgaan

1 maand lidmaatschap
€34,95 EUR
Wordt opnieuw per maand gefactureerd à $34.95 tot aan annulering.
Selecteren

3 maanden abonnement
€16,95 EUR
$16.95 wordt maandelijks in rekening gebracht tot aan annulering. $16.95 wordt eenmalig in rekening gebracht.
Selecteren

Betaal als u gaat
€0,00 EUR
Betaal als u gaat diensten
Betaal alleen voor de inhoud die u gebruikt.
Selecteren
Als ik dan klik op 5 dagen gratis, krijg ik een invulscherm waar ik al mijn persoonlijke gegevens moet invullen
Daarna moet ik één vinkje zetten voor acceptatie algemene voorwaarden
Daarna moet ik nog één vinkje plaatsen (is dus niet standaard ingevuld!!) bij
Omschrijving veilige aankoop: proefperiode van 5 dagen premium. Kosten van vandaag: €0.00 Creditkaartgegevens zijn alleen vereist om toekomstige aankopen mogelijk te maken. Door te klikken op Doorgaan, gaat u ermee akkoord dat uw proefperiode van 5 dagen vandaag ingaat. Nadat de proefperiode is verlopen, wordt er automatisch €49.95 in rekening gebracht op uw creditkaart (30 dagen) vanaf de datum van uw abonnement en overige meldingen worden ontvangen via e-mailadres fastmediaz.com.
U bent dus meerdere keren gewaarschuwd

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Fastmediaz en Gamezjet

Ongelezen bericht door sylvesterb »

mariaboelens schreef:Beste forumgebruikers/Beste Radar,

Twee weken geleden deed ineens onze TV het niet (althans het digitale kastje van de KPN) Net op het moment toen de Grand Prix zou beginnen. Ik ben toen heel snel gaan zoeken waar we online zouden kunnen kijken op de laptop. Kwam uit bij Fastmediaz. Hier kon je je gratis registreren. (niet aanmelden maar registreren) Dom maar dat heb ik snel gedaan en bedacht me later dat dit niet zo handig zou zijn en heb de site verlaten. Nu werd er van de week € 45 afgeschreven van mijn credit card.
Even later schreef gamezjet € 35 af. Van dit bedrijf heb ik werkelijk nog nooit gehoord. Horen ze bij Fastmediaz??? Ik ben dus gaan bellen met de credit card services van ABN AMRO Bank (ICS) en die gaven aan dat ik wel ergens een vinkje gezet zou hebben. Dat ik snel moest opzeggen en dat mailtje zou dan voldoende zijn op toekomstige bedragen terug te halen. Echter de reeds afgeschreven bedragen zouden voor mijn rekening komen. Ik gaf aan dat ik werkelijk nog nooit gehoord had van Gamezjet, dus dat bedrag zouden ze terug storten maar kunnen ze geen verhaal houden dan wort het toch weer afgeschreven. Op mijn dringende verzoek ook het andere geld terug geboekt, maar goed wijzen de bedrijven het af dan moet ik gewoon weer betalen. Beide bedrijven gemaild vandaag en beide geven nagenoeg het zelfde antwoord. U heeft een proefperiode gehad van 5 dagen en daarna zit u er aan vast. Nog steeds geen idee wie Gamezjet is????? Horen ze bij Fastmediaz?
Als ik de bedrijven google lees ik niet veel goeds, maar ICS kan niets voor mij betekenen geven ze aan. Waar ik me over verbaas is dat we dit ook een keer hebben meegemaakt op het mobiele abonnement bij de KPN op naam van mijn dochter. Dit gaven direct aan, dat je misleid wordt met vinkjes die aanstaan (wat je haast niet ziet) en die halen het geld dat succesvol terug. Waarom kan ICS niet doen wat een KPN wel kan. Iedereen snapt dat dit riekt naar misleiding. Ik ben € 80 lichter maar heb geen diensten gehad, wil ook geen diensten en zou werkelijk niet weten wie Gamezjet is. Evt abonnemten stop gezet bij de bedrijven waarvan bevestiging ontvangen vandaag dat het stopt
Ik begrijp het verschil met KPN werkelijk niet......... Ook hier gaat het om crimineel/bewust misleidend gedrag.

Wie heeft ervaring?
Wie herkent dit?
Kan ik er nog meer aan doen?

Hartelijke groet,
MBZ
U heeft coulance gehad vanuit KPN, ze waren dit niet verplicht, situatie is ook anders omdat een mobiele telefoonnummer online opgeven niet echt iets zou zijn waarmee je diensten gaat afnemen, het is geen betaalmiddel.

Je creditcard nummer doorgeven betekend dat je al er vanuit kan gaan dat het niet GRATIS en dit is gewoon dom. Waarom zou ICS u hierin tegemoet moeten komen? U ben zo naief om uw creditcard nummer online te gebruiken op een vage site.

Gesloten