Pagina 1 van 1

Klantenservice NLE moeilijk bereikbaar

Geplaatst: 10 jan 2018 18:42
door Robert Laan
Ik ben bijzonder geirriteerd geraakt door de klantenservice van NLE . Ik heb voor een woning een combi aangevraagd van internet, televisie en optioneel telefoon, een zogenaamd totaalpakket. Ik werd per mail geïnformeerd over de stappen die genomen worden totdat de activatie kan plaatsvinden.
Op 26 december kreeg ik de mail dat de eerste afschrijving zou plaatsvinden, tevens de mededeling dat over enkele weken de activering gereed is! Fijn , goede informatie, maar vreemd dat ik een maand moet betalen voordat ik echt TV kan kijken. Dus bellen, 4x gebeld op een dag, steeds de mededeling dat het druk is en er 10 wachtenden voor me zijn. Elke dag gebeld, 2 weken lang, steeds de mededeling (bandje) dat er 10 wachtenden voor me zijn. Toch met wachten geprobeerd, na 45 minuten opgehangen. Advies op de website: laat een bericht achter op de whatsapp. Ok, gedaan, na 3 dagen bericht. Eerst telefoon, geboortedatum etc opgeven. Weer drie dagen wachten. Dan de app dat het druk is. Ben er helemaal klaar mee. Wie ervaart ook dit Don Quichotte effect?

Re: Klantenservice NLE moeilijk bereikbaar

Geplaatst: 12 jan 2018 10:25
door Reynaert
Klopt helemaal. Ik heb dit zelf ook ervaren en met mij vele anderen.
Bereikbaarheid klantenservice is inderdaad abominabel en eigenlijk zijn ze alleen via het NLE forum bereikbaar
(via een z.g. privebericht)

Re: Klantenservice NLE moeilijk bereikbaar

Geplaatst: 12 jan 2018 19:00
door juliomariner
Tgewoon contract opzeggen. Wedden dat ze dan wel snel kunnen reageren.

Re: Klantenservice NLE moeilijk bereikbaar

Geplaatst: 12 jan 2018 20:11
door Robert Laan
Ik vind de houding van deze provider zo denigrerend naar de klant dat ik me afvraag welke actie ik zou kunnen ondernemen om hoger te komen dan het call center. Iemand een voorstel?

Re: Klantenservice NLE moeilijk bereikbaar

Geplaatst: 12 jan 2018 20:32
door juliomariner
Via Facebook of twitter. Daar zijn veel bedrijven wel gevoelig voor

Re: Klantenservice NLE moeilijk bereikbaar

Geplaatst: 12 jan 2018 21:17
door sylvesterb
juliomariner schreef:Tgewoon contract opzeggen. Wedden dat ze dan wel snel kunnen reageren.
Contract opzeggen op welke basis? Omdat je conform het contract vooruit moet betalen? NLE is een low budget aanbieder die zeer klanten heeft geworven en nu zijn ze gewoon onbereikbaar, komt vanzelf goed als al die nieuwe klanten zijn aangesloten.

Re: Klantenservice NLE moeilijk bereikbaar

Geplaatst: 12 jan 2018 21:32
door juliomariner
Ik weet ook wel dat je natuurlijk wel niet zo makkelijk van een contract af komt maar ze zullen wel snel reageren en daar ging het TS om

Re: Klantenservice NLE moeilijk bereikbaar

Geplaatst: 16 jan 2018 14:22
door Robert Laan
Inmiddels wordt het pakket naar het adres gestuurd waar ik niet verblijf. Om dit te corrigeren moet ik snel een wijziging doorgeven. Vanmorgen weer 1,5 uur geprobeerd iemand te pakken te krijgen. Slim idee: ik bel de lijn waar je jezelf kunt aanmelden, 1 wachtende voor me! Nu wel contact, echter kan zij me niet helpen. Ze verbind me door, weer 10 wachtenden voor me. De pauze op mijn werk eraan besteed, helaas......