LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Promotie-actie bij nieuwe telefoon

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Volleylin
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 feb 2018 12:34

Promotie-actie bij nieuwe telefoon

Ongelezen bericht door Volleylin »

Mijn man verlengde zijn mobiele abonnement en zocht daarbij een nieuwe telefoon uit. Daar liep een promo actie op. Hij zou een Samsung VR kit krijgen twv 116 euro en 50 euro cashback. De actie liep tot en met de dag van de factuurdatum (7/1). Nu probeerde ik vandaag de VR bril te bestellen (Mijn man dacht dat hij opgestuurd zou worden dus had geen actie ondernomen) maar die staat niet meer op de site. De actie is afgelopen en de termijn om aanspraak te maken op het product blijkt een paar dagen geleden verstreken te zijn. Echter, dit stond nergens duidelijk vermeld en in de winkel geven ze aan dat de actie loopt tot de volgende actie begint maar dat er geen vaste periode is voor het innen van promo producten. Kan dit zomaar?
Laatst gewijzigd door Radar op 21 feb 2018 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Promotie-actie bij nieuwe telefoon

Ongelezen bericht door kweenie »

Dat kan niet zomaar, maar vermoedelijk stond er bij de reclame ook vermeld dat je voor de voorwaarden ergens moet kijken of zo.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Promotie-actie bij nieuwe telefoon

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Meestal moet je dat gelijk ,wij hadden twee jr terug samsung vr bril,samsung account maken etc,maar wel gelijk! Dus nu te laat...

stofzuigertje

Re: Promotie-actie bij nieuwe telefoon

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je toestel wel kreeg en bril niet moet je wel vragen in de winkel en niet maand later.
Vaak beperkte voorraad en jammer.....

En de VR bril, ooit gebruikt maar ik hoef het niet meer, kleinkinderen klagen over de maten... te groot voor kinderen van 7 jaren oud.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Promotie-actie bij nieuwe telefoon

Ongelezen bericht door sjohie »

Volleylin schreef:Mijn man verlengde zijn mobiele abonnement en zocht daarbij een nieuwe telefoon uit. Daar liep een promo actie op. Hij zou een Samsung VR kit krijgen twv 116 euro en 50 euro cashback. De actie liep tot en met de dag van de factuurdatum (7/1). Nu probeerde ik vandaag de VR bril te bestellen (Mijn man dacht dat hij opgestuurd zou worden dus had geen actie ondernomen) maar die staat niet meer op de site. De actie is afgelopen en de termijn om aanspraak te maken op het product blijkt een paar dagen geleden verstreken te zijn. Echter, dit stond nergens duidelijk vermeld en in de winkel geven ze aan dat de actie loopt tot de volgende actie begint maar dat er geen vaste periode is voor het innen van promo producten. Kan dit zomaar?
Dat zou deze actie zijn? Daar staat een (best duidelijke) knop linksonder, die gaat naar deze pdf met instructies. En gezien de data daarin, zijn jullie inderdaad te laat. Je kan wat digitaal gaan stampvoeten bij de verkopende winkel, maar je moet dit soort acties wel zelf hálen, maw je moet eea invullen en opsturen, het komt niet zo binnenvliegen op je bankrekening en in je brievenbus. Zou ook wel lastig zijn voor Samsung, ik bedoel, deze actie loopt bij diverse (digitale) winkels, waar de mensen dus zaken mee doen, Samsung heeft daar geen weet van.

Volleylin
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 feb 2018 12:34

Re: Promotie-actie bij nieuwe telefoon

Ongelezen bericht door Volleylin »

Niet de actie onder uw link maar het concept is neem ik aan hetzelfde. Dank u. Wel grappig overigens; 50 euro cashback zolang de voorraad strekt .

Gesloten