LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Routemobiel en Ziggo vervroegen incasso

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Routemobiel en Ziggo vervroegen incasso

Ongelezen bericht door bprosman »

en rood stand veroorzaken.
Dat lost zich toch na de 1e vanzelf weer op ?
Geeft voor zowel Ziggo als Route Mobiel, die nu Chinese eigenaar heeft veel werk.
Leg eens uit ... denk jij dat al die handmatige betalingen ook handmatig verwerkt worden ?
Als er gestorneerd wordt en binnen de betaaltermijn handmatig overgemaakt merkt daar bij Ziggo/Routemobiel niemand iets van, dat zijn geautomatiseerde processen.
Het is alleen meer werk voor jezelf.

En "overstappen" is leuk alleen levert er niemand een (technisch) gelijkwaardig product aan Ziggo in NL.

Gesloten