LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cashback actie Samsung S9

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
203m
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 nov 2012 10:59

Cashback actie Samsung S9

Ongelezen bericht door 203m »

Zijn er meer mensen die problemen hebben met de cashback actie van Samsung? Ik wacht al meer dan 2 maanden op mijn geld na mijn S7 ingeruild te hebben bij Samsung. Geen ontvangstbevestiging gehad, slechte communicatie, arrogante houding van Samsung, bij navraag moet je allerlei zaken naar ze sturen, die ze al hebben. Via Facebook Messenger contact gehad, er word beloofd dat je uitbetaald word, en na 14 dagen nog niks. Slechte service en nog slechtere c communicatie, je moet zelf actief overal achteraan, Samsung doet niks.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Cashback actie Samsung S9

Ongelezen bericht door mahadma »

Heeft u alles naar Samsung of een regelend buro voor Samsung verzonden?

203m
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 nov 2012 10:59

Re: Cashback actie Samsung S9

Ongelezen bericht door 203m »

Was niet rechtstreeks naar Samsung. Maar dat doet er niet toe. Alles via de Samsung website geregeld, dan blijft Samsung verantwoordelijk. Het gaat me ook over het contact met Samsung, geen communicatie van hun kant, en Samsung doet beloftes, niet hun ingeschakelde partner.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Cashback actie Samsung S9

Ongelezen bericht door mahadma »

Weet u 100.000% zeker dat u alles goed ingevuld / verzonden met bewijs enzo heeft gedaan?

Speedy123
Berichten: 1144
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Cashback actie Samsung S9

Ongelezen bericht door Speedy123 »

203m schreef:Zijn er meer mensen die problemen hebben met de cashback actie van Samsung? Ik wacht al meer dan 2 maanden op mijn geld na mijn S7 ingeruild te hebben bij Samsung. Geen ontvangstbevestiging gehad, slechte communicatie, arrogante houding van Samsung, bij navraag moet je allerlei zaken naar ze sturen, die ze al hebben. Via Facebook Messenger contact gehad, er word beloofd dat je uitbetaald word, en na 14 dagen nog niks. Slechte service en nog slechtere c communicatie, je moet zelf actief overal achteraan, Samsung doet niks.
Ik heb alleen louter positieve ervaringen met de cashback acties van Samsung, zowel de telefoon acties als de witgoed acties. Tijdje terug nog gratis de VR bril en wat Vr spelletjes kado gekregen via de cashback actie. Moest wel de foto's van de streepjes code opnieuw maken, omdat ze de eerste keer te wazig waren (notabene gemaakt met de nieuwe s9 van mijn vrouw, vond hun medewerker aan de telefoon ook best komisch) echter dat werd duidelijk aangegeven door de Samsung klantenservice via een emailtje. Na het telefonisch contact en opnieuw insturen en kreeg ik direct bevestiging dat ze nu wel goed leesbaar waren. Was allemaal zo geregeld.

Gesloten