Pagina 1 van 1

Delta Comfort BV: geen begrip voor budgetbeheerder-problemen

Geplaatst: 30 jun 2018 20:58
door Annika028
Het is moeizaam geregeld.
................
...............
.............
............
...........
..........
.........
........
.......
......
.....
....
...
..
.

Re: Delta Comfort BV: geen begrip voor budgetbeheerder-problemen

Geplaatst: 02 jul 2018 07:11
door sylvesterb
Annika028 schreef:Ik had een abbonnement bij Delta Comfort voor internet/televisie/telefoon.

Daar is bekend dat ik een alternatieve betaler had (vrijwillig). Ze hebben daar een hele procedure waar ze zich aan moeten houden en geven mij dan dus geen informatie.

Doordat die budgetbeheerder zijn werk niet deed en ik meer schulden krijg en hij geen contact opneemt met schuldeisers of met mij. Ook reageert hij niet op de mail. Dus heb ik het opgezegd.

Delta comfort bv al meerdere keren aan de telefoon gehad en de situatie uitgelegd. Dan kan ik niet eens een abbonnement opzeggen, dat moet budgetbeheer doen. Die reageert niet op de mail, dus nog meer kosten, omdat ik het niet kan opzeggen.

Ik vind dit een slechte zaak.
Waarom is dit een slechte zaak? Het blijkt dat Delta zich houdt aan de procedure die je vrijwillig bent aangegaan.

Stel dat Delta alle verhalen zou geloven en je abonnement zouden opzeggen/wijzigen en dan wordt de budgetbeheerder opeens wakker, dan kunnen ze een schadevergoeding gaan betalen over de kosten die u maakt bij een duurder abonnement bij een ander.

En kan je uit ervaring vertellen dat dit soort grappen veel worden uitgehaald.

Delta doet niets fout in dit geval, u moet bij u vrijwillig gekozen budget beheerder zijn.