Pagina 1 van 1

NLEX stuurt geen installateur en laat proeftijd verstrijken

Geplaatst: 27 jun 2019 20:41
door bouwvakker
Omdat mijn telefonie bij Ziggo het weer niet deed dacht ik,ik ga naar Nlex.
Dus geregeld en afspraak proberen te maken dat het gelijk de week erop kon.
Dus niet,kreeg verkeerde datum maand later en moest dag vrij nemen.
Dit gebeurt met opzet ben ik nu achter omdat zogenaamd de 14 dagen om op te zeggen verstreken zijn. Echt ga niet met dit bedrijf in zee, van de 700 reviews was er 1 positief kom ik nu achter.
Maandag zou het geïnstalleerd worden hele dag gewacht in de hitte en vrouw was met kids naar strand en dacht als hij opschiet kan ik er ook nog ff heen.
Heb 3 uur aan bellen geweest en 20 mails verstuurd maar niet te bereiken.
Mijn hart slaat al drie dagen over.
Geen installateur en niet gebeld of terug gemaild.Nu 4 dagen later zeggen ze ja uw 14 dagen proeftijd zijn verstreken en u moet een heel jaar betalen.
Ben er nu achter dat ze dit bij heel veel mensen doen. Gewoon pure diefstal want bij de helft word geen monteur gestuurd en je kan geen kant.
Ik beveel NLEX AAN voor de koude douche en hoop echt dat TROS radar hier wat aan Gaat doen. Dit is echt pure diefstal wat een bedrijf hier doet. Ik houd jullie op de hoogte want word natuurlijk geen cent betaald en hun gaan mijn vrije dag vergoeden.

Re: NLEX stuurt geen installateur en laat proeftijd verstrijken

Geplaatst: 27 jun 2019 21:04
door Lady1234
Maar waarom zou u eerder op hebben willen zeggen en waarom moest u een dag vrij nemen? Ze sturen de spullen toch gewoon op en die kunt u dan installeren.

Maar goed, als u internet geraadpleegd had, zou u niet naar hen overgestapt zijn.. en ja, u moet nu een heel jaar klant blijven.

Re: NLEX stuurt geen installateur en laat proeftijd verstrijken

Geplaatst: 27 jun 2019 21:09
door BL2
Die 20 mails, kunt u die hier eens plaatsen.......
Een bedrijf dat 20 mails krijgt van 1 klant komt toch niet meer aan werken toe !

Re: NLEX stuurt geen installateur en laat proeftijd verstrijken

Geplaatst: 27 jun 2019 21:13
door NeoDutchio
De herroepingsrecht is niet dat u het 14 dagen mag gaan gebruiken en dan weer mag opzeggen. Met die reden zou je elke 14 dagen kunnen overstappen en nooit meer hoeven te betalen.
Er zijn 2 manieren om een internetabonnement af te sluiten. Het kan per direct, maar dan moet u bij een herroeping het gedeelte betalen dat u gebruik gemaakt hebt van internet. Een andere optie is na de 14 dagen. Zo'n beetje alle aanbieders doen dat laatste omdat het behoorlijk kostbaar is om alles in gang te zeggen en de apparatuur op te sturen. Dit heeft werkelijk niets met oplichting te maken.

Dat u later pas merkt dat er 700 negatieve reacties zijn is ook een verkeerde manier van ergens een abonnement aangaan. Men doet altijd vooraf onderzoek waar men klant wil worden. Het lijkt mij ook sterk dat NLEX aangeeft dat ze expres een maand later komen om u dwars te zitten. Het klinkt misschien vreemd, maar u bent niet de enige klant. In deze tijd lijkt het mij sterk dat een monteur staat te wachten op een klant. Deze mensen worden lang van te voren al ingepland.

U bent teleurgesteld, maar overal kan iets fout gaan. Fouten maken mag, oplichten mag niet. Een bedrijf zwart maken mag ook niet. Iemand voor oplichter uitmaken kan u behoorlijk duur komen te staan.

Geen idee wat de stand van zaken nu is, of alles al werkt of dat er contact is geweest. U van verder advies voorzien is dus niet mogelijk.

Re: NLEX stuurt geen installateur en laat proeftijd verstrijken

Geplaatst: 27 jun 2019 21:41
door NeoDutchio
Iedereen is trouwens tegen u zo te merken
*Koude douche voor Greanloans/ABN Amro (vaag verhaal waar het mis ging met de papieren)
*In 2016 ook problemen met Ziggo en opzeggen KPN (nooit antwoord gekomen waar u opgezegd heeft)
*Problemen met FBTO (waar netjes uitleg over gekomen is)
*Problemen met uw zorgverzekeraar. In plaats van wachten op een oplossing gaat u hier meteen klagen. Is overigens netjes opgelost, dus een storm in een glas water.
*Probleem met Marktplaats. Die vragen om bewijs wat u niet wilt opsturen. Dus waarom klagen als u niet zit te wachten op een oplossing?
*U wordt opgelicht door Avero Achmea. Tenminste, dat zegt u, maar een onderbouwing is er niet.
*Delta Lloyd steelt €17.000 van u. Ook daar reageert u niet op.
*Opgelicht voor de NEM. Gezien het verhaal heet dat misleiding en u wordt (en werd toen ook al) door de wet beschermd.
*In 2010 ook al problemen met Ziggo. U beweert opgezegd te hebben, maar heeft daar geen bewijs van.
*SNS zijn ook oplichters en zouden zelfs elke rekening 6 keer incasseren.

Sorry dat ik het zeg, maar u maakt iedereen voor rotte vis uit, vaak zonder onderbouwing. Is het niet verstandiger om hulp in te schakelen in sommige gevallen? U geeft zelf al aan niet geheel goed overweg te kunnen met de computer en het lijkt er op dat veel zaken inherent daaraan zijn.
Klagen is een recht dat iedereen heeft, maar of het slim is om al te gaan klagen voordat er een reaktie is van het bedrijf waar het om gaat betwijfel ik. Immers, in een aantal topics komt u aanzetten dat het opgelost is.

Re: NLEX stuurt geen installateur en laat proeftijd verstrijken

Geplaatst: 27 jun 2019 22:40
door Bob Schurkjens
Als je je vandaag online aanmeldt bij een nieuwe provider, word je pas een maand later aangesloten. Eerder lukt niet.

Re: NLEX stuurt geen installateur en laat proeftijd verstrijken

Geplaatst: 01 jul 2019 19:10
door bouwvakker
Ik heb dus eerst gevraagd omdat telefonie het al half jaar weer niet deed of ik binnen een week kon worden aangesloten.
Anders zou ik naar KPN.
En dat kon.
De installatie zou door een installateur geschieden en plots werd de datum veranderd en was ook fout trouwens,in plaats van middags werd het smorgens.
Heb zo vaak proberen te bellen maar hun telefoon ligt er 90%van de gevallen uit, naja 100%.Want je krijgt niemand te pakken.
En ja mijn eerste mail werd na 16 dagen beantwoord.Nu zou de installateur op maandag komen en heb dus de hele dag gewacht en om kwart voor 6 alles teruggestuurd en het geld snel terug geboekt.Geen installateur te bekennen, niet afgebeld of afgemeld.
Heb via Facebook geprobeerd,100 x gebeld,gemaild maar niets. Het enigste wat ik kreeg dat ik plots voor een jaar moet betalen en dat er niets geleverd was of dat de installateur niet is op komen dagen is niets gerept.
Nu na mijn afmelding plots een mail vanmiddag dat ik 20 juli aangemeld was en dat terwijl ik nog bij Ziggo was. Proberen het er snel zo op te gooien.
Check de reviews dat er geen klantenservice is te bereiken.Mensen maandenlang zonder internet of tv zitten.In de mail stond ook dat ik afspraak moest maken met de installateur.. wat denk je zelf.
Betaal liever nu iets extra na dit alles gelezen te hebben.

Re: NLEX stuurt geen installateur en laat proeftijd verstrijken

Geplaatst: 01 jul 2019 20:14
door NeoDutchio
bouwvakker schreef:
01 jul 2019 19:10
Check de reviews dat er geen klantenservice is te bereiken.Mensen maandenlang zonder internet of tv zitten.In de mail stond ook dat ik afspraak moest maken met de installateur.. wat denk je zelf.
Betaal liever nu iets extra na dit alles gelezen te hebben.
Waarom daar dan klant worden? Als alles zo slecht is zullen ze niet lang meer blijven bestaan. Toch vreemd, zit een heel telefoonteam en u krijgt niemand aan de telefoon?

Re: NLEX stuurt geen installateur en laat proeftijd verstrijken

Geplaatst: 02 jul 2019 07:35
door Cro
Wat een getrol zeg, dat Radar hier eens wat aan zou doen.