KPN - problemen met opzegging
Geplaatst: 13 jun 2021 17:18
In verband met verhuizing in januari de verhuizing per 22-02-2021 doorgegeven aan KPN om mijn abonnement mee te nemen naar het nieuwe adres.
Op 25-02-2021 komt de monteur langs en concludeert dat er een breuk ergens tussen mijn huis en sportvelden (een paar kilometer verderop) zit.
Hij adviseert, aangezien ik wel thuis moet kunnen werken om een andere provider te nemen. Het kon namelijk nog wel eens erg lang duren voordat dit opgelost werd.
Ik heb toen snel bij Ziggo wat afgesloten.
Ondertussen meteen bij KPN de opzegging ingediend. Dit kon uiteindelijk wel, maar ik moest eerst wel vragen of de nieuwe bewoners van ons oude huis het abonnement niet wilde overnemen..?!
Ik heb aangegeven dat ik volgens mij niet in dienst ben bij KPN.
Evengoed de vraag gesteld aan de nieuwe bewoners. Helaas hadden ze zelf ook al een KPN abonnement.
Toen maar weer terug naar KPN en nu moest er een bewijs van inschrijving op het nieuwe adres volgen. Dit terwijl de monteur al langs was geweest, maar goed.
Toen deze uiteindelijk geaccepteerd was, was er weer een nieuw probleem. Ook de nieuwe bewoners (van het oude huis) hadden problemen met het internet omdat mijn abonnement er namelijk nog steeds naast liep!
Er was toen een zogenaamd Z formulier nodig om het (zelf gecreëerde) probleem op te lossen.
Nu heb ik begin mei uiteindelijk een bevestiging van opzegging ontvangen, maar geen duidelijke opzegdatum en het bedrag is veels te laag en ook niet eens uitgekeerd!
Wederom gebeld met KPN, en ik zou wat horen, maar zoals verwacht blijft het stil aan de KPN kant.
Help!
Ik wordt gek van KPN en heb het idee dat KPN de (ex) klant helemaal niet wil helpen! De mail wordt telklens ondertekend door de directeur Klantenservice, maar ik vraag me inmiddels af wat hij doet en/of hij wel bestaat…want klanten en service dat zijn echt 2 verschillende zaken bij KPN.
NB door de mensen achter de telefonie beloftes gedaan die niet nagekomen worden. Men lacht je zelfs uit als je aangeeft dat je misschien dan maar een rechtsbijstandsverzekering moet inschakelen.
Op 25-02-2021 komt de monteur langs en concludeert dat er een breuk ergens tussen mijn huis en sportvelden (een paar kilometer verderop) zit.
Hij adviseert, aangezien ik wel thuis moet kunnen werken om een andere provider te nemen. Het kon namelijk nog wel eens erg lang duren voordat dit opgelost werd.
Ik heb toen snel bij Ziggo wat afgesloten.
Ondertussen meteen bij KPN de opzegging ingediend. Dit kon uiteindelijk wel, maar ik moest eerst wel vragen of de nieuwe bewoners van ons oude huis het abonnement niet wilde overnemen..?!
Ik heb aangegeven dat ik volgens mij niet in dienst ben bij KPN.
Evengoed de vraag gesteld aan de nieuwe bewoners. Helaas hadden ze zelf ook al een KPN abonnement.
Toen maar weer terug naar KPN en nu moest er een bewijs van inschrijving op het nieuwe adres volgen. Dit terwijl de monteur al langs was geweest, maar goed.
Toen deze uiteindelijk geaccepteerd was, was er weer een nieuw probleem. Ook de nieuwe bewoners (van het oude huis) hadden problemen met het internet omdat mijn abonnement er namelijk nog steeds naast liep!
Er was toen een zogenaamd Z formulier nodig om het (zelf gecreëerde) probleem op te lossen.
Nu heb ik begin mei uiteindelijk een bevestiging van opzegging ontvangen, maar geen duidelijke opzegdatum en het bedrag is veels te laag en ook niet eens uitgekeerd!
Wederom gebeld met KPN, en ik zou wat horen, maar zoals verwacht blijft het stil aan de KPN kant.
Help!
Ik wordt gek van KPN en heb het idee dat KPN de (ex) klant helemaal niet wil helpen! De mail wordt telklens ondertekend door de directeur Klantenservice, maar ik vraag me inmiddels af wat hij doet en/of hij wel bestaat…want klanten en service dat zijn echt 2 verschillende zaken bij KPN.
NB door de mensen achter de telefonie beloftes gedaan die niet nagekomen worden. Men lacht je zelfs uit als je aangeeft dat je misschien dan maar een rechtsbijstandsverzekering moet inschakelen.