Computer

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Computer

Ongelezen bericht door scontra »

Gisteren heb ik gezocht naar een software update voor mijn HP printer.
Kwam terecht op de site van PC Helpsoft Driver update en deze heb ik aangeklikt.
Toen ik hier niet (direct) vond wat ik wilde heb ik de update via de HP site gedaan en die is gelukt.
Nu staat de PC Helpsoft op mijn computer en die geeft telkenmale aan dat er voor veel onderdelen van mijn computer updates beschikbaar zijn en of ik die wil uitvoeren.
Mijn vraag : weet iemand of het vertrouwd is om dit te doen of kan ik dit programma maar beter verwijderen ?

Vr.gr. scontra

FritzTheCat
Berichten: 236
Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Computer

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Verwijderen en gewoon de juiste software/drivers zoeken op de site van de fabrikant.

Methusalah
Berichten: 1135
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Computer

Ongelezen bericht door Methusalah »

Verwijderen en nooit meer dat soort troep downloaden. Dat soort ellende wil je niet op je PC hebben.

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Computer

Ongelezen bericht door witte angora »

scontra schreef:
07 dec 2022 11:10

Toen ik hier niet (direct) vond wat ik wilde heb ik de update via de HP site gedaan en die is gelukt.


Nu staat de PC Helpsoft op mijn computer en die geeft telkenmale aan dat er voor veel onderdelen van mijn computer updates beschikbaar zijn en of ik die wil uitvoeren.
Ik ken de site niet, en ben computertechnisch gezien zo groen als grasboter. Maar als je direct al niet vond wat je zocht, wat verwacht je verder te vinden dan?

ZeerPrivé
Berichten: 5262
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Computer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

witte angora schreef:
07 dec 2022 12:45

Ik ken de site niet, en ben computertechnisch gezien zo groen als grasboter. Maar als je direct al niet vond wat je zocht, wat verwacht je verder te vinden dan?
Driver updates. :)

@scontra Programma niet gebruiken, snel verwijderen. Als alles op je p.c. werkt zoals het hoort te werken, lekker laten zo.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Computer

Ongelezen bericht door scontra »

Allen dank voor uw reactie en het advies.
Heb het inmiddels verwijderd.

Vr.gr. Scontra

Plaats reactie