Pagina 1 van 1

vals beschuldigd door Simyo

Geplaatst: 01 okt 2007 13:11
door gerda van dijk
Op 5 juli kregen wij een brief van een incasso bureau dat wij een schuld hadden bij Simyo aangezien wij nooit van de diensten van simyo gebruik gemaakt hebben ben ik gaan bellen het incasso bureau belde terug met dat het gegrond was betalen dus maar na mijn vraag bij simyo neergelegt te hebben via mail totaal geen reactie toen weer incasso gebeld als een beest behandeld ik was helemaal overstuur door zelf na een week slim te zijn en kpn te bellen alles tegen hoog tarief die gaven mij het gewone nummer van simyo wel voor 0.35 per minuut echt klant vriendelijk ik was er inmiddels zelf achter dat het hier een fout was omdat hier nog iemanbd in de straat die inmiddels verhuisd is ook onze achternaam draagt na lang bellen vroeg het meisje aan de telefoon hoe mijn naam en email adrse luide dit bleek dus totaal niet oevreen tekomen met hun klant die inmiddels voor 212 euro uit had staan ik moest een brief sturen en heb hierin om excuus gevraagd hier
na nog drie mails met de vraag om excuus en terugbetaling van mijn bel koste inmiddels dus voor nop ze hebben zo'n mooie reclame gooi geen geld weg maar in mijn geval dus wel t.b.v van mijn speurwerk voor hun kan dit zomaar we zijn nu een paar maanden verder maar merk dat ik er nog last van heb dat dit zomaar kan en als een beest behandeld worden een excuus had er toch wel afgekund groet Gerda

Re: vals beschuldigd door Simyo

Geplaatst: 25 nov 2007 14:28
door Lennig
ik heb geen enkel probleem met Simyo. Ik ben er erg tevreden over!!! Lage kosten en een goed bereik, aangezien ze gewoon op het KPN-netwerk zitten. Ik kan het iedereen aanraden!! :)

Re: vals beschuldigd door Simyo

Geplaatst: 25 nov 2007 14:39
door gerda van dijk
maar mijn onderwerp gaat niet over een prepaid of abbonement bij symio maar de afhandeling na valse beschuldigingen en een incasso bureau achter je aan dat erg grof te werk gaat terwijl de rekening bestemd was voor 4 huizen verder dat je tevreden bent prima maar wacht maar tot dat het fout gaat dan na 4 weken en veel telefoontjes geven ze de fout toe moet je erzelf achteraan en geen excuus zelf na inschakeling van derde fijn dat je tevreden bent maar voor ons gezin geen SYMIO met vr.gr. Gerda