LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
lindalee
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 sep 2008 09:12

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door lindalee »

Ik heb donderdag 4 september weer eens teruggebeld en nog steeds kunnen ze mijn bestelling niet nagaan. Ze snapten er zelf niets van. Nu moet ik wachten tot ik een brief krijg en dan zou ik het pas kunnen annuleren. Nu werd me weer verteld dat de actie voor ipb met laptop pas was afgelopen op 3 september. Dat is idd de dag dat ze het pas hebben veranderd op hun site. Maar ik weet eerlijk gezegd niet meer wat ik nog moet geloven want ik krijg bij elke medewerker een ander verhaal. Ik kan in ieder geval niets anders doen dan afwachten. :? d

laptop_je09
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 aug 2008 16:22

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door laptop_je09 »

Beste,

Heeft iemand zijn laptop al ontvangen?

Onlangs heb ik antwoordkaart verzonden; Gaat het echt 3 maanden duren?!

Alvast bedankt

e.weis
Berichten: 122
Lid geworden op: 28 jul 2008 14:51

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door e.weis »

Laptop_je09,

Excuses voor het late antwoord.
Als je me via het envelopje bij mijn naam je adres gegevens en dergelijk kunt toesturen, dan kan ik die weer door mailen zodat je alsnog die antwoordkaart krijgt.

Als het allemaal geregeld is, dan hoef je natuurlijk niets te versturen.

Mvg
E. Weis
KPN Webcare Team.

lindalee
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 sep 2008 09:12

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door lindalee »

Ik heb deze week nog eens gebeld omdat ik de 1e brief had ontvangen waarin ook stond dat je het ipb pakket nog kan opzeggen binnen 7 dagen. Maar de medewerker zei dat ik vooral niet moest opzeggen omdat ik WEL recht heb op die laptop en die dan misloop. Ik heb hem uitgelegd dat ik al zo vaak gebeld had en dat ik steeds een ander antwoord kreeg en dus toch wilde opzeggen. Nadat hij nog eens alles heel goed had nagekeken verzekerde hij me dat ik ECHT recht heb op de laptop en dat die antwoordkaart dus ECHT komt. Dus heb ik me laten overhalen. Ik hoop niet dat dit weer een misleiding is. Want een bekende had ná mij besteld( ik op 1 sept) en kreeg de antwoordkaart vorige week al. Ik ben pas gerustgesteld als ik de antwoordkaart in handen heb. :? Volgens E. Weis had ik er geen recht op, en als ik het probeer op te zeggen moet ik het dus vooral niet doen volgens de zoveelste medewerker, want ze hadden genoeg laptops anders hadden ze de actie niet verlengd tot 1 october volgens hem. Ik snap t echt niet meer en hoop niet dat ik straks na al die telefoontjes nog zonder laptop zit.

lindalee
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 sep 2008 09:12

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door lindalee »

Heb vandaag het internetplusbellen premium pakket ontvangen, maar zat geen antwoordkaart bij. Heb toen gebeld en hebben het nagekeken en krijg de antwoordkaart thuisgestuurd. :D

laptop_je09
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 aug 2008 16:22

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door laptop_je09 »

Beste,

Antwoordkaart heb ik onlangs opgestuurd, ongeveer 2 weken geleden.
Op de antwoordkaart staat vermeld dat het minstens 3 maanden kan gaan duren voordat KPN je als klant accepteert en dat je "ja of nee" in aanmerking komt voor de laptop actie.

Het vreemde is dat je wel als klant wordt geaccepteerd voor Internet Premium, maar voor de laptop actie gelden andere regels, en dat stond niet vermeld in de voorwaarden op de KPN site. Het riekt naar :?:

Een vraag voor E. Weis, als je niet geaccepteerd wordt voor de laptop actie, mag je internet premium dan annuleren? Ik heb nu n.l 1 maand internet via KPN lopen.

e.weis
Berichten: 122
Lid geworden op: 28 jul 2008 14:51

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door e.weis »

Beste,

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen.

Natuurlijk kun je altijd proberen te annuleren om of het om die reden ook geaccepteerd wordt, dat is dus de vraag.

Ik heb deze vraag intern gesteld en ga ervan uit dat ik binnenkort daar toch antwoord op krijg.

mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team.

Gerbentjeb
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 aug 2008 12:09

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door Gerbentjeb »

Ik vind het inderdaad ook allemaal zo-zo. Ik ben altijd een bijzonder tevreden KPN klant geweest. Maar door over te stappen naar internet premium is mijn tevredenheid aardig gedaald.
Ik heb de antwoordkaart al een tijdje geleden verstuurd. half september kreeg ik nog een factuur van mijn oude planet internet abonnement. Ik heb gebeld om te vragen hoe dat kon. Bleek dat ik adminstratief niet was overgezet, maar technisch wel. Ze gingen erachteraan en zouden terugbellen.
Vandaag nog maar eens gebeld. Want ik had nog niets gehoord(geen verrassing opzich). Twee keer werd er opgehangen.. (misschien een te moeilijke vraag). Uiteindelijk terecht gekomen bij een vriendelijke meneer van de afdeling facturen. Hij wist ook niet precies hoe en wat, maar het was wel vreemd allemaal (een opmerking waar ik als klant weinig aan heb!). Ik heb nu zoiets van als het eind oktober nog niet geregeld is, dan zeg ik alles op daar. Zolang ik administratief nog niet over ben gezet, moet dat volgens mij prima lukken. Het kan toch niet zo zijn dat ik teveel betaal (mijn oude abonnementsprijs) en daar niet van af kan?
Lekker zo'n actie... Ik stel me zo voor dat als je zoiets op touw zet, je je adminstratieve processen daar ook op in moet richten. Nu halen ze je binnen en laten je verder maar bungelen. Ze bellen niet terug, reageren niet op klachten, en hangen op als je hen belt.

e.weis
Berichten: 122
Lid geworden op: 28 jul 2008 14:51

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door e.weis »

nou loopt dit probleem natuurlijk niet bij iedere klant dus ik ben bang dat jij een van de weinige bent (ja echt, weinige) waarbij het dus niet goed gaat qua administratieve omzetting.

Je geeft het zelf ook al aan dat het toch afwachten is.
Tot op heden is er voor mij nog niets bijgekomen wat ik voor je kan doen.

mvg.
E Weis.
KPN Webcare Team.

Gerbentjeb
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 aug 2008 12:09

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door Gerbentjeb »

Nou het vreemde is wel dat het bij mijn vader ook niet goed is gegaan. Hij had voorheen ook hetzelfde planet internet pakket als ik had. Ik snap ook dat jij er niets aan kan doen. Procesmatig zit het gewoon niet goed.
Dat er fouten worden gemaakt, daar kan ik nog mee leven. Ik vind het echter bijzonder vervelend dat er:
1. niet wordt teruggebeld als dat toegezegd wordt (3x).
2. Je geen reactie krijgt op klacht.
3. Er opgehangen wordt door callcenter medewerkers als je een vraag stelt (vanmorgen 2x).

Dat duidt voor mij op wat structurelere problemen. En het getuigt van geen enkele vorm van after sales. Want de klanten worden wel binnengehaald, maar als er daarna problemen zijn, moet de klant er achteraan. Een bijzonder verbazingwekkende manier van zaken doen! (en je zal nog zien dat ik ook niet onder het contract uit kan komen op het moment dat jullie de beloften niet nakomen ;))

koen91
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 okt 2008 16:39

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door koen91 »

Ik heb op 28 augustus ook het IPB pakket van kpn besteld omdat ik thuis al een planet abbonement had en een experia live box.
Konden we die volgens de medewerker gewoon blijven houden, een paar dagen nadat ik besteld had. Kon ik al wel duidelijk zien dat de internetsnelhijd enorm was gestegen.
Maar toch nog even naar de klantenservice gebelt omdat ik nog steeds geen antwoord kaart heb ontvangen.
de medewerker vertelde me dat de antwoord kaart toch een deze dagen moest komen, en dat het na het invullen van die kaart ongeveer 4 tot 6 weken KON duren voordat ik de laptop kreeg.
(dat vond ik al een lange tijd duren) omdat ik hem hard nodig heb voor school.
Vandaag nog maar eens gebelt en kreeg tehoren dat het maarliefst 12 Weken duurde voordat je de laptop uiteindelijk in bezit hebt.
Iemand al een laptop ontvangen?

gubbe124
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 okt 2008 17:22

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door gubbe124 »

Ook wij zijn van planet overgestapt, naar kpn preniumpakket, met de laptopactie.
Voordat ik dit pakket bestelde, heb ik eerst de klantenservice van kpn gebeld,over de voorwaarden van de actie en over de laptop,
Het was voor ons een aantrekkelijke aanbieding omdat mijn zoon voor zijn opleiding een snellere verbinding en een laptop nodig heeft!
Kreeg te horen, dat ik na bevestiging binnen 2 wkn een antwoordkaart zou ontvangen, en deze ingevuld terug moest sturen, heeft ruim 1 mnd geduurd voor ik de antwoordkaart kreeg, deze meteen teruggestuurd, dat is ruim 4 wkn. geleden.Vandaag weer eens de klantenservice gebeld, na 20 wachten, kreeg ik een medewerker, die zei dat het 12 wkn, ging duren , voordat ik de laptop kreeg,Natuurlijk poteststeerde ik hier tegen, en er gezegd dat m'n zoon wellicht een pc kon gebruiken op school, en ik blij moest zijn met zo'n duur welkomsgeschenk! Ik zei dat we bewust voor deze actie gekozen had, en hiermee 2x zoduur uit was als bij planet.
Annuleren kon ook niet, omdat ik een contract heb afgesloten voor 2 jaar.En het abonneegeld is al wel 2x van mijn rekening gehaald, daar zijn ze dus wel snel mee!
Heb een klacht ingediend bij de klantenservice per email, vandaag, als het goed is krijg ik binnen 2 dagen antwoord.
En nu lees ik hier bij Radar allemaal klachten over hetzelfde en waarbij sommigen zelfs te horen hebben gekregen dat de laptop's op zijn,
Dit kan toch niet, als je dat ure contract neemt met als actie de laptop dat ze naderhand zeggen dat ze op zijn of dat het nog eens ruim 3 mnd gaat duren.Als zij zich niet aan de afspraak houden, is het dan niet mogelijk om het contract op te zeggen?? Heb het gevoel dat deze actie een vals lokkertje van KPN is.!!

semperon
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 sep 2008 13:09

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door semperon »

ik begin zelf ook ernstige twijfels te krijgen....
ik ben een compleet nieuwe klant van kpn internet premium maar na een lange vertraging van de oplevertijd heb ik sinds 2 weken internet en telefonie.
heb hier nog eerder een vraag over gesteld aan e. weiss van het webcare team maar die heeft nooit op mij gereageerd...
die laptop, tja ik begin ook te denken dat het een vals lokkertje is, werkelijk niemand heeft zo'n ding ontvangen.
en wat ik ook zo vreemd vind, na 2 weken van activatie van je diensten is het nog steeds niet mogelijk om bv e mail aliassen aan te maken, volgens de hd duurt dit een tijdje. ongelooflijk, een product verkopen en er dan weken over doen om alle bijbehorende zaken fatsoenlijk te activeren.
maar goed, ik zal een aangetekende brief die kant op sturen waarin ik een heldere tekst en uitleg wil over de preciese uitlevervoorwaarden van de laptop daar die gewoon niet op de site staan.
mocht ik dat ding niet binnen 1 maand ontvangen dan annuleer ik de hele zaak wegens klantenbinding onder valse voorwenselen.

cillatje
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 jul 2008 21:15

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door cillatje »

ongeveer 2 weken na de eerste betaling word de laptop uitgeleverd. Is misschien ook wel logisch dat kpn een eerste betaling van nieuw pakket afwacht ivm fraude kredietwaardigheid ed.. :)

laptop_je09
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 aug 2008 16:22

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door laptop_je09 »

Mijn factuur heb ik allang betaald, twee keer is het nu afgeschreven; En wat denk je ? GEEN LAPTOP !!!!!!

Krijg ik de laptop niet in de loop van de week, dan stuur ik alles terug.
Plus een brief richting reclamecommissie wegens klantbinding terwijl je erniets voor terug krijgt.

semperon
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 sep 2008 13:09

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door semperon »

idd ik heb ook de eerste factuur betaald. maar na weer ontzettend lang bij de hd in de wacht te hebben gestaan vragen ze heel onnozel:
heeft u de antwoordkaart al teruggestuurd?
/.,/.,/,/.***
al 2 maanden geleden idd.
oh vreemd we zullen wel wel weer een nieuwe opsturen want soms gebeurt het dat er niets mee gebeurd...
nou, die nieuwe heb ik nooit gehad en ik ben er klaar mee, de zaak gaat terug en ik laat het ontbinden op advies van de consumentenbond.

gubbe124
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 okt 2008 17:22

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door gubbe124 »

Vandaag weer eens gebeld naar de klantenservice, weer een verhaal misschien over 12 weken!!Er is al wel 2x de maandelijkse kosten van mijn rekening gehaald, dat kan wel snel!! En weer een klacht ingediend,heb nu het juridisch loket ingeschakeld, zij adviseren een aangetekende brief te sturen, naar KPN, met daarin een gesteld termijn, wanneer ik de laptop wil ontvangen. En krijg ik hem dan niet binnen dat termijn, kan ik KPN aanklagen van wanprestatie, en een financiele vergoeding voor de wachttijd! Dus dit is een tip voor alle gedupeerden van KPN.

Rosalien89
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 okt 2008 19:42

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door Rosalien89 »

Ik heb dus ook 14 september adsl premium besteld bij kpn.
Hiervoor hadden we ook adsl lite van hun.

We hebben 4 keer gebeld 3 mensen zeiden dat ze 100% zeker wisten dat wij ook een laptop zouden krijgen en de ander niet die zeid dat we de antwoordkaart maar moesten afwachten.

Nou echt precies 2 weken later lag de antwoordkaart in de bus en wij natuurlijk gelijk opgestuurd.

Ik gister gebeld wanneer wij de laptop kregen aangezien ik em met mijn studie nodig heb zegt dat vrouwtje geiriteerd jaa die krijg je pas na de 2e betaling.

Nou moest ik toevallig vandaag weer bellen want ze hadden tevaak geincasseert en zegt die gozer jaa binnen 2 weken heb je em.

Ik snap niks meer van die lui.

Als wij die laptop nou toch niet krijgen wil ik het annuleren want ze beloven dingen die ze dan niet nakomen.

Wat is dit voor een bedrijf:S

e.weis
Berichten: 122
Lid geworden op: 28 jul 2008 14:51

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door e.weis »

Allen,

Ten eerste kan ik vanuit webcare niets doen met betrekking tot de levering van de laptop.

Ook is bij mij bekend dat de laptop na het insturen van de antwoordkaart na de 1ste betaling verstuurd moet worden.

Het kan wel zijn dat op dit moment de laptops niet op voorraad zijn, en om die reden dus later komt.
Maar nogmaals, daar kan ik helaas niets van zien.

Mijn excuses voor het ongemak.

mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team

Rosalien89
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 okt 2008 19:42

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door Rosalien89 »

Dhr of mevrouw weiss..

Ik neem toch aan als ze geld incaseren dat je gewoon als klant bent aangenomen en dat ze je gewoon de laptop sturen.

Anders sturen ze je toch geen antwoordkaart.

alvast bedankt

Gesloten