LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
kriszy
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 dec 2008 21:56

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door kriszy »

naja ik moet ook maar eerst afwachten, ik dacht eindelijk opgelost te hebben nou ik word er ook dol van :evil:
tips van harte welkom

lindalee
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 sep 2008 09:12

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door lindalee »

Het is idd afwachten want ik had ook naar dat nummer gebeld en ze dienden ook de klacht in maar dat zou zeker 4 weken duren en dan is het nog maar de vraag of ik wéér een antwoordkaart moet insturen. Want ze wilde wéér een antwoordkaart aanvragen en dan moest ik ook weer die 12 weken wachten volgens haar. En je hoort ook al vaker het is een op is op actie. Dan ben ik bang dat we straks helemaal niets krijgen omdat het véél te lang duurt.

kriszy
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 dec 2008 21:56

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door kriszy »

mijn geduld is igg op, ik denk dat ik toch maar naar een jurist stap, ik wacht al zo lang op alles, ik ben het helemaal zat.
ik zou een monteur thuis krijgen om mijn modem in mijn meterkast te installeren(omdat ik me beloofde snelheid niet eens haal) zelfs die komt niet op dagen. hij zou mijn op een latere tijdstip terug bellen omdat ik me telefoon niet kon beantworden en zelfs dat gebeurd gewoon niet.
mijn internet heb ik in eind augustus aangevraagd.Ik heb ipv 20 dagen 7 weken moeten wachten op me internet aansluiting.Maar zelfs is dat heeft me meerder telefoongesprekken gekost.
Me telefoon kosten zijn dan uiteindelijk in november vergoed.
2 keer antwoord kaart ingevuld. ik blijf bellen en mailen.
ik vind dit gewoon misleiding, en foute maken is menselijk maar los het probleem dan op ipv excuses vertellen over hoe de gang van zaken is binnen kpn. nou ik heb alles bewaard van ze. en ik vind dit gewoon weg schandelijk. zo ga je niet met je klanten om. ziggo was een ellende geworden na 10 jaar klant maar dit is de toppunt. ik denk dat ik maar me contract laat ontbinden ik ben het spuug zat.

hjkamphuis
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 nov 2008 21:55

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door hjkamphuis »

Nou eindelijk de labtop ontvangen (upgrate abbonement) na ruim 15 weken wachten toch nog een Sinterklaaskado.

Een basic labtop, en office voorgeinstaleerd maar zonder de productcodes er bij te leveren verloop office na 25 dagen. Heeft iemand hiervoor nog een oplossing.

kor952
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 aug 2008 02:56

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door kor952 »

Er wordt een trial versie van office geleverd...Als hij bevalt moet je een productcode kopen....Je kunt niet verwachten dat hier iemand zijn productcode vrijgeeft.

Maar gefeliciteerd met je laptop.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door agro »

Heeft iemand hiervoor nog een oplossing.
Een goed alternatief is openoffice, compatible met microsoft office, met meer dan voldoende mogelijkheden voor privé gebruik en helemaal gratis.
http://nl.openoffice.org/downloaden.html

lindalee
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 sep 2008 09:12

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door lindalee »

Inmiddels heb ik alweer 4 keer met kpn moeten bellen. En nog steeds begrijpen ze niet wat ik vraag. Ik had mijn eigen nummer willen meenemen naar ipb premium door hun fout ging dat in het begin mis en moest dat nr opnieuw aangevraagd worden. Ik zat toen met 2 nummers. Iedere keer als ik belde dat ik mijn oude nr wilde behouden en dat andere niet werd steeds het verkeerde nr afgesloten. Toen had ik ze eindelijk zover dat ze mijn nr op poort 1 van de experiabox hadden. Maar toen was er geen belonbeperkt altijd op dat nr terwijl dat bij ipb premium hoort. Daar bel ik nu alweer weken voor. Begin deze week zou het dan eindelijk geregeld zijn. Krijg ik toen een telefoontje van een medewerker van kpn dat het weer mis is gegaan en ze de belonbeperkt optie aan het verkeerde nr hebben gekoppeld het nr dat ik niet meer wilde hebben. Krijg ik nu een mail dat ze mijn oude nr wat ik opnieuw heb moeten aanvragen gaan verwijderen.Ik zou daarom gevraagd hebben :evil: :evil: Hier word je toch gek van. Ik wilde mijn oude nr met belonbeperkt altijd hebben en dat begrijpen ze dus tot op vandaag nog steeds niet. Iedere keer gebeurt het tegenovergestelde. Ik ben nu sinds begin september bezig om het geregeld te krijgen. Ik heb nog nooit zo'n zooitje ongeregeld meegemaakt. Je zou bijna geloven dat ze het extra doen want je kunt me niet vertellen dat ze zo dom zijn om niet te begrijpen wat ik vraag. IK WIL MIJN OUDE NR. MEENEMEN NAAR IPB MET BELONBEPERKT ALTIJD OPTIE. Duidelijker kan ik het toch niet vragen? Zoiets simpels is niet mogelijk bij KPN. En dan heb ik het niet eens over de laptop waar ik nog heel lang op kan wachten omdat ze de antwoordkaart kwijt zijn. Ik kan niet eens meer tellen hoeveel uren ik kwijt ben aan bellen met kpn. En over de kosten al niet te spreken.

Bok98
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 dec 2008 16:53

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door Bok98 »

Ook ik ben de dupe geworden van deze misleidende actie

3 maanden lang bellen en horen dat je laptop onderweg is. eergisteren gebeld dat ik niet meer in aanmerking kwam ivm met op = op...

Volgens mij ben ik nog nooit zo boos geworden op een bedrijf...

Zegt dat mens van de klantenservice doodleuk: Maar u kunt kostenloos terug worden gezet naar een jaar!

Net of ik nog een enkele maand meer geld wil storten bij kpn! Wat een kl*te bedrijf!

Wil mij per direct laten ontbinden aangezien ik dit veel te dure lidmaatschap heb genomen vanwege de laptop, weet iemand onze rechten?


alvast bedankt...

lindalee
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 sep 2008 09:12

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door lindalee »

Inmiddels is het 2009 en nog steeds is niets opgelost. Erger nog nu heb ik helemaal geen telefoon meer. Hebben ze afgesloten terwijl ik dat niet gevraagd heb. Ik wilde alleen belonbeperkt altijd op het nr. zoals het hoort bij IPB premium.En de laptop heb ik ook nog steeds niet. Lang leve de KPN :evil:

kriszy
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 dec 2008 21:56

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door kriszy »

ik heb hem eindelijk binnen me laptop, lang gewacht maar uiteindelijk is toch goedgekomen gelukkig. ik wens de rest ook veel succes.

lindalee
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 sep 2008 09:12

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door lindalee »

Dat is goed nieuws nu maar hopen dat ik de laptop dan ook nog krijg want ze hebben begin december ook een klacht ingediend over de laptop en nog niets gehoord erover. De problemen met mijn telefoon zijn nog steeds niet opgelost. Sterker nog ze hebben mijn telefoon afgesloten.Daarvoor weer gebeld en blijkt voor de zoveelste keer een fout te zijn. Nu zit ik al sinds 1 januari zonder telefoon.

robengina
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jan 2009 23:52

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door robengina »

Ik dacht eigenlijk dat ik de enige was met problemen met de KPN laptop.

Ik had een KPN ADSL aansluiting in combinatie met digitenne van 3 MB.
Digitenne bllek niets en toen zag ik de laptop aanbieding in een advertentie steen.
Ik heb gebeld met KPN of dat ook voor mij gold, als KPN adsl gebruiker.
Het antwoord was bevestigend.
Ik heb me dus aangemeld. Dit was begin september (of eind augustus).

Ik heb tijdje gewacht. Kreeg keurig een modem, die ik al had. Ik heb keurig gemeld dat ik die al had. Kon ik gewoon terug sturen.

Geld werd ook gewoon afgeschreven.
Mara geen antwoordkaart. Dus maar weer gebeld. Alles nogmaals uitgelegd. De antwoordkaart zou opgestuurd worden. Dan zou het tot eind november/ begindec duren voor de laptop zou komen.

Half december nog niets ontvangen dus nog maar eens gebeld. Ik moest maar gaan bellen met het bedrijf dat het verzenden van de laptops doet. Die wisten van niets. Dus weer terug gebeld naar KPN.
Daar was een meneer die me vertelde dat ik helemaal niet in aanmerking kwam voor een laptop omdat dat alleen voor nieuwe klanten geldt!!!!

Na ruim 3 maanden regelmatig bellen en telkens de situatie uitleggen, is er opeens iemand die mij verteld dat ik toch geen aanspraak maak op een laptop!!!!!!

Volgens mij heet dat oplichting.
Ik zou nog terug gebeld worden maar dat is tot op heden nog niet gebeurd.

Ik ben al m'n hele leven vaste klant bij KPN maar ik denk dat dat heel snel afgelopen is.

lindalee
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 sep 2008 09:12

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door lindalee »

Nou ik snap precies wat U bedoelt. Ik heb vandaag ook alweer de hele morgen gebeld met KPN. Ik heb IPB premium. Ik heb eerst weer voor de zoveelste keer gebeld omdat ze me sinds 1 januari mijn telefoon hadden afgesloten. Ik ben al bezig sinds begin september om mijn telefoon gewoon te laten werken en dat gaat steeds fout aan hun kant. na 2 weken wachten zonder telefoon konden ze me nog steeds niet helpen en moest ik maar afwachten. :evil: Dus ook maar weer eens gebeld voor de laptop( moet je weer een ander nr bellen en weer eeuwen wachttijd)Ik had daarvoor een klacht ingediend eind december en nog steeds niets gehoord. Na alles weer uitgelegd te hebben zet ze me een half uur in de wacht en krijg ik weer iemand anders aan de telefoon en die vertelde me doodleuk dat ik opnieuw moest bellen want ze hadden me te lang in de wacht gezet waardoor ik op een andere afdeling terecht kwam. Dus weer gebeld en die vrouw vertelde me doodleuk dat ik waarschijnlijk geen recht heb op de laptop terwijl ze me al die maanden aan het lijntje houden door te zeggen dat ik wel degelijk in aanmerking kom. Ik heb hoge telefoonkosten omdat ze geen belonbeperkt hebben aangesloten wat er standaard bij zit en nu zelfs zonder telefoon en zo kan ik nog een hoop dingen opnoemen. Dit is gewoon echt niet normaal meer ik heb echt geen zin meer hierin. Problemen worden niet opgelost en je wordt steeds beloofd dat je de laptop wel krijgt en dat dat de pleister op de wonde zal zijn en dan krijg je vandaag zoiets te horen. Maar ze zou weer een algemene klacht indienen en moet ik weer 4 weken wachten. Ik heb het zo gehad met KPN. Ik ben steeds beleefd en betaal op tijd en dan wordt je juist voor dom versleten. Weet iemand hoe je het moet aanpakken om er vanaf te komen?

margy100
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jan 2009 21:06

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door margy100 »

Hallo, ook wij zelfde probleem alleen nu vandaag 22 januari 2009 weer eens gebled voor de weet ik veelste keer al kregen we te horen dat er GEEN laptops meer geleverd gaan worden omdat het om een OP IS OP ACTIE zou gaan en wij dat moesten weten NOU JA ZEG WIJ zijn nu wel zooooooo kwaad kan het niet eens meer uitleggen ik ben nu al meer dan 3 maanden aan het lijntje gehouden en telkens, na uren aan de telefoon te zijn geweest met help desk nou inderdaad HELP HELP DESK werd ons beloofd dat het nog kwam, nu opeens niet meer, maar wel betalen al meer dan 4 maanden nu de exstra 50 euro dus he ? maar niks geen laptop dus .........! het was een op .. is .. op actie daar schuilen ze zich nu achter omdat ze weten dat er velen gaan klagen en nu kunnen wij !!!!! ze niks maken volgen een jurist die heb ik gevraagt.. en wij allemaal komen ook niet onder het verekte contract uit nee we moeten braaf 2 jaar betalen, Nu hoop ik dat er meer hier des duivels zijn en aub mee willen doen in samen ze aan te pakken bij de geschillen commisie die moeten we benaderen volgen de jurist en ze aanpakken op zeer mislijdende vorm van recleme maken en mensen totaal voor de gek houden dus...... ik wil van dit contract af en of de laptop.... wie helpt ons mee aub samen staan we sterker , en misschien nniet gek ok dit samen te melden bij Radar en KASSA
Ik ben het zo zat al maanden te bellen en maar kwaad worden ook wij onder vinden nog 1 probleem tv en internet samen vertraging in de verbinding nu
dit vanwege interactieve TV is ons ook niet verteld we zouden met premium 20 mb krijgen wij hebben nu 14 mb en wat is hun antwoordt?
zal wel aan de oude kabels liggen hahah Ja hoor oh ik ben zo woest
nou wie heeft dit ook allemaal mee gemaakt en staat nu ook met lege handen maar ook met lege portomonee !
margreet [email protected][/i]

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door Ulbe »

Met alle respect, 14MB voor een 20MB verbinding dan mag je beslist niet zeuren, kennis van mij heeft ook een "20MB" verbinding, maar houdt er maar 7MB netto van over,

De snelheid bij ADSL die opgegeven wordt zal je nooit halen!, het zijn theoretische snelheden die gehaald kunnen worden onder de meest extreem goede omstandigheden, ( wonen naast het verdeelstation van de stad )

De praktijk is vaak anders, met 14 MB heeft u een ADSL verbinding die prima functioneerd,


Die laptop is natuurlijk gek aanstekerij!, u een laptop beloven met een "op is op" clausule, Ze hebben daar misschien een paar gehad, en de eerste bellen hadden de laptop, de rest heeft pech, :(

Jammer dat providers op deze manier klanten lokken, ze krijgen er heibel mee op deze manier,

Succes en vriendelijke groeten,

Ulbe.

margy100
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jan 2009 21:06

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door margy100 »

ja begrijp wel wat u bedoeld maar u geeft totaal geen idee hoe ellendig wij ons allemaal voelen kijk maar eens op een ander forum bij radar over alle gedupeerden en dat zijn er zeer veel hoor.
dus akn al niet zo zijn dat wij ons blind hebben gestaart op een leuke aan bieding nee ze hebben ons echt letterlijk voor de gek gehouden
en daarom zeur ik nu misschien volgens U over dat internet tv ja maar ik verwachte wel een snellere verbinding we hadden veel sneller hji lopt nu steeds vast en is zeer traag halen we de TV er uit is het weer ok en zeer snel dus ik zeur echt niet maar dank U voor uw begrip

Ernie0509
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jan 2009 21:45

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door Ernie0509 »

Bij mij is het precies zoals bij zoveel andere gebruikers. Na een antwoordkaart opgestuurd te hebben en zeker 10 keer met de helpdesk gebeld te hebben vanavond te horen gekregen dat we geen aanspraak kunnen maken omdat we van internet + bellen gewijzigd zijn naar internet plus bellen premium. Dus bij de bestelling in de primafoon te horen gekregen dat ik er recht op had, elke keer als ik gebeld heb is er een antwoord gekomen dat me deed vermoeden dat ik er recht op had. Vanavond gebeld en nu is het ineens "U heeft er geen recht op en dat trouwens ook nooit gehad".
Behalve dus dat de KPN klanten naar binnen haalt met beloften die ze niet nakomen hebben ze ook nog een snelheids probleem.
De 20 Mb die belooft wordt hebben wij nog nooit gehaald. Toen ik daar een keer de helpdesk overgebeld heb is er een test uitgevoerd en kwamen we tot 14Mb. De persoon die hielp zei ook "Ja meneer we beloven geen 20Mb maar tot 20Mb" lekker tentje dat KPN

margy100
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jan 2009 21:06

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door margy100 »

Grrag zoek ik bij deze gedupeerden die ook na overstap INTERNET PREMIUM met de (LAPTOP ) hebben genomen vorig jaar 2008.
En ook nog steeds geen laptop hebben. Ik heb 22 januari weer eens enorm lang aan de telefoon gehangen met de help desk van de kpn, en daar kreeg ik te horen dat de laptops NIET !!! meer worden geleverd aan niemand ~! dit omdat het nu opeens zo maar om een OP ! is ! OP !
actie zou gaan, en wij dit allemaal hadden moeten weten WIE WIST DIT AUB NOG MEER !!!!!!?????????? heb contact gehad met jurist die vertelde mij dat het beter zou zijn massaal in de aanval te gaan dus met nog veel meer gedupeerden krachten samen te bundelen, om ze voor de rechter te slepen, Ik zit nu met een 2 jarig contract die ik niet kan en mag op zeggen Ik eis genoegdoening en ontbinding van het contract ik winu per direct op kunnen zeggen en overstappen naar elders .. dan maar geen laptop. WIE HELPT ELKAAR HIER ME AUB.. er zijn er toch echt veel meer die 4 maanden aan het lijntje zijn gehouden
Ik werd steeds weer verteld .. ja we zullen het uitzoeken U wordt terug gebeld steeds kon ik naar logipress bellen of ze al mijn postcode hadden .. NOOIT NOOIT 1X is er mij verteld ... maar mevr het is een op ..is op .. actie hoor .. dus er zijn er niet zo veel !! NEE NOOIT is dit 1X verteld of dan wel aangegeven nee 4 maanden lang is de waan gelaten dat de laptop nog zou komen, we betalen 50 euro hier voor wij hebben ook speciaal daarom deze overstap gemaakt. heb er spijt van en voel me zo bedonderd en we zijn zo vol wanhoop nu.. niemand doet er wat aan. we moeten dit maar accepteren ?
Nou heb ook met concu,menten bond contact gehad en zij vinden dat dit hele verhaal naar de geschillen commissie moet.
En voor de rechter als er niet een fatsoenlike oplossing wordt geboden.
kan niet een bewoorden hoe wij ons voelen en steeds maar weer die ellendige help desk die de klacht zou behandelen waarom hebben zij nooit ergens aangegeven dat er maar X aantal laptops zouden zijn.. WIJ hadden anders echter nooit dit contract aangegaan als wij wisten dat toch niet ierdereen er een zou krijgen dat risico is dan toch te groot
nou heel verhaal maar bittere waarheid. vol frustratie en woede rixcht ik me tot nog meer gedupeerden en hoop zo samen ons recht te kunnen halen want die hebben we zeker volgen een jurist staan we zeer sterk.
graag mailen of reactie hier plaatsen. margreet

mersani
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jan 2009 13:16

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door mersani »

Hallo,

Ik zou zeggen vooral niet opgeven....
Want na 4 maanden gezeur, irritatie, vloeken en tieren hebben wij dan toch het gewenste resultaat behaald!!! Weliswaar niet de laptop zelf, maar wel € 550,- op onze rekening gestort waar wij nu zelf een laptop voor aan kunnen schaffen.

Ook wij werden van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug. Tig keer gebeld...allerlei beloftes aangehoord.....maar ik vind dat ze het nu goed hebben opgelost.

Onze eerste irritatie begon al snel, in Augustus hebben wij gevraagd per internet of ze contact met ons wilden opnemen via de terug bel service omdat onze computer steeds vast liep. Dat gebeurde ook want na 30 min. werden wij al terug gebeld. Ik heb het contract telefonisch afgesloten, de gegevens uitgewisseld, banknummer doorgegeven etc. en ons gesprek eindigde met, “heel veel plezier met uw laptop straks” Volgens deze dame zou het 6 tot 8 weken duren tot wij onze installatiepakket zouden krijgen. Maar na 9 weken wachten heb ik maar weer eens gebeld. (op 15 september)

Wat schetst mijn verbazing? “U heeft geen bestelling geplaatst hoor, er zijn geen gegevens van u bekent” PARDON!!!! “ja, ik weet niet wat er is mis gegaan, maar u bent niet bij ons bekend” Maar volgens deze volgende dame konden we alsnog de bestelling plaatsen, want de actie gold nog steeds! Nou voorruit, ik vond het belachelijk, maar goed. Wederom zou het 6 tot 8 weken duren voor dat de installatie pakket zou komen.

Trouw gewacht en na 5 weken kwam mijn pakketje aan. Het kaartje verstuurd en volgens KPN zou het nog eens 6 weken duren vanaf dat punt tot de laptop bij ons geleverd zou worden. Weken gingen voorbij maar geen laptop. Wij weer bellen! “ja, sorry het heeft ons zoveel extra klanten opgeleverd dat wij wel genoodzaakt waren om extra laptops te bestellen” “ u zult nog even geduld moeten hebben, maar ik zie hier alles in de pc staan, het komt dus echt goed” “Voor 8 november moet u de laptop hebben” DUS NIET!!

Ik heb nog eens 2 weken gewacht, opnieuw gebeld en de meneer aan de telefoon vertelde mij dat het echt in orde kwam en dat ze bezig waren op de boel verzendklaar te maken. En dat bestelling echt voor 15 december binnen zou zijn bij ons thuis.

DUS NIET!!!!!!!!!!!!!!


23 december hebben we opnieuw gebeld. Een dame nam op en drukte mij op het hart dat ik nog even geduld moest hebben, want in de computer kon ze zien dat onze postcode was doorgegeven aan het bedrijf die onze pc moest leveren en dat ik hun maar moest bellen over
wie, wat en wanneer. Goh, dacht ik nog er zit echt schort in!!!
Het bedrijf gebeld, maar kreeg ik te horen dat mijn naam en postcode daar alles behalve bekent waren en dat ik maar opnieuw met KPN moest gaan bellen.

Witheet heb ik gebeld en de meneer die ik nu weer aan de telefoon kreeg vertelde mij dat we maar een klacht moesten gaan opstellen voor het hoofdkantoor. Dat hebben we gedaan en deze zelfde meneer vertelde mij dat er binnen 2 dagen contact zou worden opgenomen.

Ik heb precies een week later zelf maar weer even gebeld, gezien KPN dit dus niet deed.
Deze dame vertelde mij dat haar collega dat niet had mogen doen, omdat het altijd minstens
1 a 2 weken duurt voordat zo’n afdeling contact met je opneemt en dat ik echt moest wachten op dat telefoontje!!

Inmiddels zitten we al in 2009 hé?

Op 15 januari ging om 20.45 uur de telefoon!! Een mevrouw die een vervelende mededeling voor mij had, want ik had GEEN recht meer op de laptop want ik had pas op 15 september besteld en de actie duurde tot 1 september! Ik kon van alles zeggen, “maar haar antwoordt was, uhhh hiermee is de kous af” Als ik nog meer klachten had dan moest ik de klantenservice maar weer bellen, maar ook zij zouden het zelfde zeggen!!

Wie niet waagt, die niet wint!! Ik heb gebeld, de boel uitgelegd en ze zouden dezelfde avond en anders de dag erna contact opnemen.

Ik heb geprobeerd de advertentie te achterhalen, alleen KPN zelf heeft hem niet meer op de site staan. Maar diverse andere providers nog wel!! Ik heb daar 2 van gebeld en gevraagd hoe zij aan die reclame kwamen. Of ze dat zelf deden, of in opdracht van KPN die de reclame naar hen toestuurt en dat deed KPN inderdaad zelf. Op alle sites stond dat de actie geldig was tot en met 15 september. Dat is hartstikke mooi!!

’s Middags belde wonder boven wonder een dame terug die mij vertelde ik echt geen recht had op de laptop omdat ik internet en bellen had besteld en de actie gold toen alleen voor internet!!!! Hahaha! Ik heb haar gezegd dat ze moest ophouden te liegen en dat ik toch echt wel kopieën had van die advertentie en dat het wel degelijk gold voor beide! Op het moment dat ik ook over Radar vertelde en dat die site vol stond met dezelfde klachten en dat ik anders mijn klacht ook maar eens bij Kassa en Radar onder moest gaan brengen. Vertelde dezelfde dame dat, dat toch echt niet de bedoeling was en dat zij dan maar voor een andere oplossing moest gaan zoeken. De laptops waren op en konden ze niet meer leveren. Maar ze zouden nu het bedrag maar contant op onze rekening storten. € 550,-

Eerst zien en dan geloven, maar warempel het stond er zojuist op!!!

Dus bij deze alsnog de klacht, maar toch zeker ook lof…voor de goede afloop!!

MENSEN GEEF NIET OP EN LAAT JE VOORAL NIET AFSCHEPEN, SUCCES!!!!!!

P.s. Als je geen laptop hebt ontvangen behoren zij je contract i.p.v. 2 jaar om te zetten in 1 jarig contract.
Groetjes Fam. Kingma

Bas-is-Boos
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 jan 2009 22:47

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door Bas-is-Boos »

Vandaag gezien op teletekstpagina 112:
KPN heeft een netto jaarwinst geboekt van 1,3 miljard euro en de omzet steeg met 16%. Oja, ze hebben ook geen last van de economische crisis. Misschien krijg ik toch nog die laptop :roll:

Ik ben iig gestopt met iedere maand 50 euro te betalen. Zij niet leveren, ik ook niet leveren.

Grtn hoor,
Bas

Gesloten