Pagina 1 van 1

Ziggo

Geplaatst: 27 feb 2009 15:47
door gersa
Sinds Ziggo is overgeschakeld naar FSK, heb ik geen nummerherkenning meer, hier kwam ik onlangs pas achter. Ik heb de aanwijzingen in de brief van 29-01-2009 opgevolgd, maar ook dit mocht niet baten.
Op 25 februari jl. heb ik gebeld met de helpdesk. Na 7 minuten wachten kreeg ik een medewerker aan de lijn, die mij vertelde dat het aan mijn toestel zou liggen en dat ik maar naar de Mediamarkt moest gaan om een ander toestel te kopen. Ik heb verontwaardigd geantwoord, dat het belachelijk is dat ik een ander toestel moet aanschaffen, terwijl mijn Philps toestel het nog uitstekend doet. Ik heb alleen AOW en een klein pensioentje. Dan moet u maar een apparaatje van 10 euro gaan halen bij de Mediamarkt en dat aansluiten op het toestel. Dit is toch van de gekke. Ik overweeg om naar een andere provider toe te gaan als ik geen nummerherkenning meer kan ontvangen.
Heeft iemand een ander iedee?

Re: Ziggo

Geplaatst: 27 feb 2009 17:57
door Mouton
Er was een hele thread over dit onderwerp maar ik zie hem niet meer. Heb hetzelfde gehad, heb het nu echt hélemaal gehad met dat @#$%^&* Ziggo en ga weer terug naar KPN. Ik heb een KPN-toestel dat door de recente omschakeling bij Ziggo ineens geen nummers meer laat zien. Ik vind dat een vorm van contractbreuk. Heb nu al 2 jaar superslechte telefoonverbinding die regelmatig onderbroken wordt met echo's van je eigen stem. Ze hebben de kruiwagen klachten afgewerkt maar ze komen er niet meer op terug.