LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo dubbele registratie

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
blackblom
Berichten: 20
Lid geworden op: 16 feb 2005 09:22

Ziggo dubbele registratie

Ongelezen bericht door blackblom »

Weer aan typische actie van Ziggo, die het toch al breed hebben, en het dus ook breed laten hangen.
2 weken geleden krijgen zowel mijn man als ik een brief van Ziggo in de bus, i.v.m. dubbele registratie in hun administratie.
Ik krijg 2 weken de tijd om te laten weten op welke naam wij geregistreerd wensen te zijn, en reageren we niet in die 2 weken, dan gaan ze er automatisch van uit dat registratie op mijn mans naam akkoord is. Prima denk ik, dan hoef ik dus ook niet te reageren, makkelijk zat.
Wie schetst mijn verbazing als we vandaag dus wederom 2 brieven binnenkrijgen van Ziggo, met het verhaal dat we niet hebben gereageerd op de vorige brieven, en alsnog 2 weken de tijd krijgen om aan te gegven op welke naam we geregistreerd willen zijn. Wederom bij niet reageren zullen ze de registratie op mijn mans naam zetten...........Nou vraag ik je, hoe dom en verspillend kun je weer zijn, natuurlijk, Ziggo weer, de klant betaalt wel!!!!!!!

Bah bah, wat een bedrijf.....

Miranda68
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 apr 2009 08:15

Re: Ziggo dubbele registratie

Ongelezen bericht door Miranda68 »

kijk maar uit , ineens heb je twee rekeningen.. dat is eigenlijk wat ze willen zeggen :twisted:

honest
Berichten: 121
Lid geworden op: 22 dec 2005 16:15

Re: Ziggo dubbele registratie

Ongelezen bericht door honest »

U zult zich zelf wel 2 keer aangemeld hebben want ziggo kan niet in een glazen bol kijken en uw beider namen zien. Dus gewoon reageren en dan is het opgelost.
Het is zelfs nog netjes dat ze u brieven stuurt want als u zich twee keer hebt aangemeld kunnen ze in principe ook twee rekeningen sturen.

Gesloten