LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC Fiber power

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Mrtattoo
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 nov 2009 00:05

UPC Fiber power

Ongelezen bericht door Mrtattoo »

Hallo

Ik heb upc fiberpower 60 mbps ,het verhaal ging zo:

Ik wachte op het moment dat er bij mij glasvezel zou komen te liggen en belde een aantal maal naar upc om te vragen of ik al een abonement op fiber power kon krijgen,ineens was het mogelijk maar het was absoluut niet snel,er waren na bijna een jaar dat ik dit abonement heb ineens monteurs hier op straat bezig via upc mijn moeder is hier naartoe gelopen en heeft gevraagd of hier uberhaupt wel glasvezel ligt.nee zeiden ze dan moet er een rode kabel liggen en die lag er dus niet.

mijn abonnement loopt in juni 2009 af.maar dit is een reden dat ik van mijn contract af zou mogen stappen ,wat in de wet staat ,en volgens mij staat er ook zo iets in hun voorwaarden want dit is nu al het zoveelste akefietje met hun.

mijn snelheid is extrem laag.

Ik heb upc gebeld en ze zeiden dat ik een brief moest sturen.
nou dit is al de 2e keer dat ik een brief moest sturen terwijl ik van mijn eerdere brief niks heb gehoord!!

HELP!!!

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC Fiber power

Ongelezen bericht door agro »

mijn snelheid is extrem laag.
Tja en dan maar beweren dat ze verder gaan waar ADSL stopt, het is algemeen bekend dat door de firma list en bedrog de snelheid wordt afgeknepen, en vooral als je iets meer durft te downloaden.

zie ook : http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 24&t=76314
nou dit is al de 2e keer dat ik een brief moest sturen terwijl ik van mijn eerdere brief niks heb gehoord!!
Da's heel normaal bij de firma list en bedrog nagenoeg alle correspondentie verdwijnt in de papierversnippereaar.
Correspondeer met deze firma uitsluitend aangetekend met bvo (bericht van ontvangst), zelfs dan durven ze nog te beweren dat post door hen nooit is ontvangen.
Als je een jaarcontract hebt uitgezeten kan je per maand opzeggen.
Als je hebt opgezegd laat dan meteen een selectieve blokkade op je bankrekening leggen voor deze firma dan kunnen ze gegarandeerd niets meer van je rekening afschrijven totdat deze blokkade is opgeheven.
Zorg ook dat je je borg voor modem en dergelijke met de laatste afrekening verrekend, het kan anders jaren duren eer je deze terugontvangt, en dan alleen nog als je er consequent achteraan zit.

Wassily-UPC
Berichten: 140
Lid geworden op: 29 okt 2007 11:46
Contacteer:

Re: UPC Fiber power

Ongelezen bericht door Wassily-UPC »

@Mrtattoo,

Je hebt al een mail gestuurd met daarin je telefoonnummer. Ik neem morgen even contact met je op.

Hasjroker1
Berichten: 60
Lid geworden op: 07 dec 2006 20:14

Re: UPC Fiber power

Ongelezen bericht door Hasjroker1 »

UPC kan de bandbreedte naar buiten niet meer betalen. Dat is in het verleden ook al vaker gebeurt. Het is en blijft een armzalig bedrijf. De economische crisis zal daar ook wel een rol bij spelen. Ze verkopen al jaren lang producten die ze niet waar kunnen maken. Het blijft altijd een triest gebeuren bij UPC en zal ook nooit veranderen. Jammer.

Gr. A

Gesloten