LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo is Geweldig

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
joju
Berichten: 100
Lid geworden op: 10 jan 2009 16:11

Ziggo is Geweldig

Ongelezen bericht door joju »

Ik vind Ziggo een geweldige clubmensen!! Ze houden me tenmisnte bezig in deze koude dagen Chapeau :D

NicoleGe
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 sep 2009 19:30

Re: Ziggo is Geweldig

Ongelezen bericht door NicoleGe »

Hahaha, ja mij al vanaf de zomer, en gaat gewoon door, hoef geen hobby meer te zoeken :mrgreen: :twisted: :twisted: :twisted:

j.willemen
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jun 2010 17:22

Re: Ziggo is Geweldig

Ongelezen bericht door j.willemen »

Op 7 oktober 2009 heb ik per internet mijn verhuizing gemeld... [bericht verwijderd door de moderator wegens herhaaldelijk hetzelfde posten in meerdere topics]

Ziggo-webteam_Alex
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 jun 2010 15:36

Re: Ziggo is Geweldig

Ongelezen bericht door Ziggo-webteam_Alex »

Geachte J. willemen,

Ik reageer ook even via dit forum op uw bericht. Stuurt u mij een "Persoonlijk bericht" (PM) met uw klantgegevens, omdat wij zonder uw gegevens u niet verder kunnen helpen.


Reactie als eens geplaatst op:
http://kassa.vara.nl/discussies/discuss ... b2162afe93

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Ziggo is Geweldig

Ongelezen bericht door tiptoo »

Ziggo-webteam_Alex schreef:Geachte J. willemen,

Ik reageer ook even via dit forum op uw bericht. Stuurt u mij een "Persoonlijk bericht" (PM) met uw klantgegevens, omdat wij zonder uw gegevens u niet verder kunnen helpen.


Reactie als eens geplaatst op:
http://kassa.vara.nl/discussies/discuss ... b2162afe93

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

:D blijft steeds hetzelfde bij die providers he...alltijd op een forum reageren in plaats van de mensen meteen goed behandelen :mrgreen:

bussiness
Berichten: 115
Lid geworden op: 28 jun 2010 18:26

Re: Ziggo is Geweldig

Ongelezen bericht door bussiness »

Je wilt ook niet weten hoe klanten de providers behandelen.

Het is dat het niet mag van de providers en van TR maar zou graag wat tapes willen afdraaien hier van diverse call centers van o.a. ziggo hoe asociaal sommige klanten die medewerkers te woord staan.

Je hoort altijd maar de kant van de klant, maar als je netjes belt wordt je ook netjes geholpen.

Ik heb vanwege mijn bedrijf zakelijk veel contact met deze providers en word altijd netjes geholpen.
Maar ken ook klanten die zelf gebeld hebben en als je dan hoort wat er voor scheldpartijen etc uitkomen soms dan zou ik als ik aan de andere zijde zat ook roepen val maar kapot.

Men zaait wat men oogst.
Uiteraard hoor je alleen de slechte ervaringen hier, ik werk al flink wat jaren als ondernemer en maak dagelijks dit soort klanten wel mee, dus ga geen verhaaltjes ophangen dat het allemaal alleen aan de providers ligt want dat is echt niet zo.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Ziggo is Geweldig

Ongelezen bericht door tiptoo »

@bussiness ik moet zeggen dat ik onderhand misselijk van dat gezeik van u word.....mensen komen hier omdat ze hun verhaal kwijt moeten en u ..... niet te filmen wat een hoogmoed!!!!

bussiness
Berichten: 115
Lid geworden op: 28 jun 2010 18:26

Re: Ziggo is Geweldig

Ongelezen bericht door bussiness »

tiptoo schreef:@bussiness ik moet zeggen dat ik onderhand misselijk van dat gezeik van u word.....mensen komen hier omdat ze hun verhaal kwijt moeten en u ..... niet te filmen wat een hoogmoed!!!!
Weet je waar ik misselijk van wordt dat er een groep consumenten is die denkt dat ze alles kunnen maken en alles maar op TR etc kunnen zetten om de ondernemer schades toe te brengen.

Geen enkele ondernemer is gebaat bij slechte reclame, levert ie slechte service etc los het eerst op een normale manier op ( en niet eerst op TR zetten en dan gaan dreigen etc ) want dan bereik je juist het tegenovergestelde.

Wil de ondernemer dan niet in tuig dan kan je verder gaan, kijk er zijn die hards die liever oplichten dat is helaas zo, maar de andere groep wil alleen maar tevreden klanten.

Hoor en wederhoor en dat is wat er hier mist op TR.

De keren dat het gebeurt zie je ook duidelijk dat de consument het verhaal lekker in zijn eigen straatje goed praat.
Dat mensen hun verhaal kwijt moeten, dat kan altijd maar doe het dan ook correct.

Als je ziet hoe sommige consumenten hier bedrijven zwart maken om niks dan zou ik persoonlijk zo 1 ook niet helpen.

J. Degrelle
Berichten: 271
Lid geworden op: 07 mar 2008 14:22
Locatie: Heilig Landstichting

Re: Ziggo is Geweldig

Ongelezen bericht door J. Degrelle »

Business, ga a.u.b. bij het NCW of het VNO zitten te mopperen en te zeuren . Of bij je lokale afdeling van de rotaryclub. Hier neemt geen mens je nog serieus.

NB, ik vind Ziggo ook geweldig. Nooit geen problemen.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Ziggo is Geweldig

Ongelezen bericht door tiptoo »

@bussiness

als je een goed bedrijf bent heeft niemand hier iets te vrezen dan kennen ze je bedrijf niet kapot maken dus kappen met die onzin!

bussiness
Berichten: 115
Lid geworden op: 28 jun 2010 18:26

Re: Ziggo is Geweldig

Ongelezen bericht door bussiness »

tiptoo schreef:@bussiness

als je een goed bedrijf bent heeft niemand hier iets te vrezen dan kennen ze je bedrijf niet kapot maken dus kappen met die onzin!
Dan lees jij TR nog maar eens goed waar het tegendeel bewezen word omdat de ondernemer zelf de kans heeft om te reageren.

SirPeter
Berichten: 315
Lid geworden op: 15 dec 2009 17:34

Re: Ziggo is Geweldig

Ongelezen bericht door SirPeter »

Trek het je niet aan bussiness. Er is niets mis met uw posts. Hier zitten nou eenmaal veel klagers. Zeer vaak klagen zij ook nog onterecht.

Veel posts die ik lees van klagers zitten feitelijke fouten in. Met logisch nadenken kunnen die verholpen worden. Kunnen ze niets aan doen als ze de kennis niet hebben hoe het werkt in de provider en digitale wereld waarin we leven.
Het heeft ook te maken met de mindset van mensen. Wil je namelijk een probleem oplossen of gelijk hoog in de bomen gaan zitten. Hoog in de bomen lost niets op.

Mooi voorbeeld is bijvoorbeeld dat als iets niet werkt, gelijk hier geschreeuwd wordt dat je maar niet moet betalen en de betalingen terug moet vorderen. Onjuiste advies aan mensen die een probleem met hun provider of een dienst hebben. Wat veel mensen niet weten is dat een provider je dan namelijk gaat afsluiten (logisch!) en als de afsluiting een paar weken duurt een algehele annulering van het abonnement of incasso bureau op je afstuurt wat ook weer logisch is.

Een tweede voorbeeld is om bij een probleem gelijk maar naar de rechtswinkel te stappen ipv het te proberen (in een vriendelijke toon) op te lossen met de provider.

Als laatste lees je hier alleen negatieve berichten en niet de positieve berichten. Is logisch omdat als het werkt waarom op een forum zetten dat iets werkt. Is nutteloos. Nederlanders vinden klagen ook een beetje leuk, zo zijn we nu eenmaal.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Ziggo is Geweldig

Ongelezen bericht door tiptoo »

:D fijn sir peter dat u zo inteligent bent , waar zouden we zijn zonder uw kennis :D

vergeet effe niet wat de ene mens een slechte provider vindt...vindt de ander juist een goede!

maar als het om 1 klacht ging ...ja dan is het zoeken maar zoveel mensen zoveel gedoe bij providers, ken me toch niet voorstellen dat mensen alleen maar klagen omdat ze niks anders te doen hebben :D

als een provider toezegd dat ... noem maar effe wat iemand onbeperkt bellen krijgt en dat alsnog niet nakomt ...das bij mij de boel flessen!!!!

Arie_O
Berichten: 52
Lid geworden op: 28 okt 2008 20:02

Re: Ziggo is Geweldig

Ongelezen bericht door Arie_O »

Omdat ik bij KPN veel problemen had, ben ik over gestapt naar Ziggo.
Alles drie weken geleden zelf aan gesloten, en alles wat beloofd is heb ik ook.
Dat is bij KPN wel anders getuige de vele negatieve berichten, zelfs op hun eigen forum.

Ziggo :D :D
Ga zo door.

gr. Arie :lol:

Gesloten