LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iphone, appl. Safari en apple store missen

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
brindi
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 apr 2010 19:31

Iphone, appl. Safari en apple store missen

Ongelezen bericht door brindi »

Ik heb sinds kort een Iphone. Heb er wel even over gedaan om deze telefoon goed te leren kennen. In het begin had ik nog geen internet vanwege mijn oude abonnement. Kwam er dit weekend achter dat ik geen app. heb van Safari en apple store. Na contact met de klantenservice van T-Mobile bleek dat als de applicaties niet in de winkel van T-mobile op de Iphone gezet kunnen worden mijn toestel voor reparatie opgestuurd moet worden (duurt 3 weken) Ik ben het daarmee niet eens aangezien ik vind dat ik een niet compleet toestel heb gekregen. Bij the phone house en Mediamarkt hadden ze nog nooit meegemaakt dat die appl. er niet op staan.
Heb ik recht op een nieuw toestel of moet ik inderdaad de iphone voor reparatie aanbieden. Klantenservice vindt dat ik binnen 8 dagen het toestel had moeten terugbrengen.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Iphone, appl. Safari en apple store missen

Ongelezen bericht door berndv »

Denk ook dat als je het toestel al langer dan 8 dagen hebt dat je dan niet zomaar een omruiling kan eisen. uberhaupt heb je geen RECHT op vervanging. Consumentenkoop geeft aan dat bij een defect(en dat is dit, softwarematig dat wel) het defect hersteld moet worden. De winkel kan hier kiezen voor vervanging en niet jij.

Neem aan dat je al wel hebt geprobeerd om een factory reset te doen. Of vanaf itunes op de computer restoren.

queenfanmichel
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 sep 2005 13:16

Re: Iphone, appl. Safari en apple store missen

Ongelezen bericht door queenfanmichel »

koppel je iPhone eens aan iTunes en druk op herstel, ik neem aan dat jij deze iPhone gekocht heb via T-Mobile zo ja kan je zonder problemen je iPhone herstellen.

Het kan zijn dat alles weer terug is.

brindi
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 apr 2010 19:31

Re: Iphone, appl. Safari en apple store missen

Ongelezen bericht door brindi »

Herstel had ik al geprobeerd maar dat werkte niet aangezien die programma,s nooit op de iphone geinstalleerd waren.

Inmiddels is na een bezoek aan een T-mobile shop de software op mijn iphone opnieuw geinstalleerd inclusief safari en youtube en apple store.
Na deze gekoppeld te hebben aan mijn pc Itunes werd helaas alles weer gewist, maar nadat ik toen op herstellen klikte kwamen gelukkig de progamma's weer terug. Al met al is hopelijk nu alles opgelost maar het heeft mij veel tijd gekost.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Iphone, appl. Safari en apple store missen

Ongelezen bericht door berndv »

Klinkt dan eigenlijk als een probleem op je eigen computer als ik het zo lees. In de winkel kunnen ze zonder problemen restoren(dat is alles wat ze in de winkel kunnen, flashen kunnen ze daar niet), en als je hem thuis weer aanlsuit is alles weer weg, en even later is het er weer.

Misschien een idee, een virusscanner, of de itunes even helemaal opnieuw installeren.

queenfanmichel
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 sep 2005 13:16

Re: Iphone, appl. Safari en apple store missen

Ongelezen bericht door queenfanmichel »

brindi schreef:Herstel had ik al geprobeerd maar dat werkte niet aangezien die programma,s nooit op de iphone geinstalleerd waren.

Inmiddels is na een bezoek aan een T-mobile shop de software op mijn iphone opnieuw geinstalleerd inclusief safari en youtube en apple store.
Na deze gekoppeld te hebben aan mijn pc Itunes werd helaas alles weer gewist, maar nadat ik toen op herstellen klikte kwamen gelukkig de progamma's weer terug. Al met al is hopelijk nu alles opgelost maar het heeft mij veel tijd gekost.
Gelukkig werkt het weer, maar denk aan een foute ispw op jouw pc of een virus, kijk eens op iphoneclub.nl daar zal vast wel iemand met dezelfde probleem zijn.

Gesloten