LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Simpel echt Simpel

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Peterholland
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 jul 2010 20:24

Simpel echt Simpel

Ongelezen bericht door Peterholland »

Hallo,

Simpel maakt het wel echt te bont in mijn ogen.
Op 31 maart is mijn schoonmoeder overleden, zij had een sim only abonnement voor 2 jaar bij Simpel afgesloten in oktober 2009.
Conform de voorwaarden van Simpel een ovelijdensakte ingestuurd.
Verder geen reactie, email gestuurd komt er een brief dat er buiten de bundel is gebeld voor 4.75
Moest voor een bepaalde datum betaald worden, ik reageer via email of het niet mogelijk was om dit te verrekenen met het bedrag dat mijn schoonmoeder al betaald had bij afsluiten in oktober.
Nee was niet mogelijk.
2 weken later een brief van Simpel met een een verhoging van 8.50 zijnde administrateikosten en het verzoek om binnen 1 week te betalen anders zou men incasobureau inschakelen.
Heb toen maar betaald.

Vind de handelwijze van Simpel echt te Simpel voor woorden alle andere fatsoenlijke bedrijven sturen in ieder geval een brief waarin men hun medeleven betuigt en verrekenen de abonnementskosten per datum overlijden en storten dit nestjes terug op je rekening.
Hulde daarom voor Telfort, ANWB en jullie eigen Troskompas.
Simpel komt er bij ons in ieder geval niet meer in

SimpelConsumentenBV
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 okt 2009 14:18

Re: Simpel echt Simpel

Ongelezen bericht door SimpelConsumentenBV »

Beste Heer/ Mevrouw, Beste Peter Holland,

Wij vinden de situatie die ontstaan is bijzonder vervelend en zullen er alles aan doen om deze alsnog met je op te lossen.

Graag willen wij in contact met je komen.

Wanneer je je gegevens achter laat bij de webmaster van Trosrader.nl dan nemen wij z.s.m. contact met je op.

Met vriendelijke groet,

Simpel

Gesloten