LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hulp nodig bij Ziggo..

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Froukje
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 okt 2010 13:57

hulp nodig bij Ziggo..

Ongelezen bericht door Froukje »

hoi hoi
ik heb op in april bijna alles op gezegt bij ziggo
interactive tv,alles in 1 paket en telefoon nr mee genomen naar xs4all..
ik heb ook de bevestiging gehad dat per 6 juni alles op gezegt was,..
vanaf toen begonnn de problemen,eind van de maand haalde ze nog het bedrag van me rekening maand er na ook etc etc, ik heb steeds gebeld en steeds werdt er gezegt"wordt geregeld" heb tig klachten via mail verstuurd krijg je geen antwoord op!nu heb ik vorige maand gebeld dat ik binnen 2 weken me geld terug wil( gaat nu wel al om een bedrag van bijna 265 euro wat ze hebben geint wat niet van hun is,.
toen vertelde ze me nee hoor gewoon storneren rest krijgt u snel terug,.. dus gedaan
kreeg ik incasso bos achter me kont aan niet te bereiken via telefoon etc etc, ik ziggo gebeld ze zeggen steeds ja dit duurt te lang u krijgt het binnen 5 dagen terug
nou zag ik tot mijn verbazing dat het wel op de ziggo site verwerkt is maar niet op me rekening dus ik belde ze op en ze roepen nu steeds ja order staat vast we kunnen niet uit betalen hij staat al van af begin af aan vast,
dus ik krijg me geld niet?? nee niet zolang die vast staat!
onder tussen wordt het bedrag hoger ze schrijven steeds weer af(65.45) per maand..
terwijl ze alleen maar 16.45 voor tv horen te krijgen,.
vandaag belde ik weer ik zou door verbonden worden dan zou het direct geregeld zijn,maar foon werdt er op gegooit..
niks geregeld dus ik bel terug krijg ik te horen nee hoor kan je niet door verbinden u heeft maar te wachten
hoe moet ik dit op lossen wordt er zo moe van,.. duurt al veel te lang
ik weet wel kom voor de rest NOOIT weer bij ziggo!!!!
sommige zijn zo associaal aan de telefoon :evil:
terwijl enige wat ik wil is me geld terug!!!!!!


Groetjes Froukje

lostlovey
Berichten: 280
Lid geworden op: 28 aug 2009 10:46

Re: hulp nodig bij Ziggo..

Ongelezen bericht door lostlovey »

Een kopie van dit geheel heb ik met KPN meegemaakt. Heeft ruim een half jaar geduurd voor die toko de boel op de rit had.

Ik zou een aangetekend schrijven richting Ziggo sturen, zakelijk en correct uitleggen wat het probleem is, en zeker ook een kopie van hun eigen bevestiging meesturen.

Daarnaast alles direct storneren wat zij afschrijven. Bij mijn bank heb ik indertijd een blokkade in laten stellen op alles wat KPN heette, zodat ze geen cent meer konden afboeken en dat werkte ook perfect.

Succes

Froukje
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 okt 2010 13:57

Re: hulp nodig bij Ziggo..

Ongelezen bericht door Froukje »

ze geven ook toe dat de fout bij hun ligt dat is het vage ze weten het en zeggen dat ze er mee bezig zijn(nu al zoveel maanden)
ik heb ook tijdje gestorneerd kreeg ik ïncassoboss brieven en daar hou ik niet van en dus toch betaald,ze zeggen ook dat ze alles terug betalen als het probleem vastloper over is maar dat duurt al zo lang pfff

Ziggo Web Julius

Re: hulp nodig bij Ziggo..

Ongelezen bericht door Ziggo Web Julius »

Beste Froukje,

Als u wilt mag u mij uw klantnummer of postcode en huisnummer per privé bericht sturen. We kunnen dan kijken wat er fout gaat en hopelijk zorgen voor een snelle oplossing.

Met vriendelijke groet,

Julius
Ziggo Webteam

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: hulp nodig bij Ziggo..

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Ziggo Web Julius schreef:We kunnen dan kijken wat er fout gaat
Kan ik je ook zo zeggen.
- Onbekwame mensen op de service desk en administratie
- Gebrekkige opleiding (van nul tot medewerker in 2 weken?)
- Matige betaling/loon - niet echt gemotiveerd persoon (pay peanuts, get monkeys)
- belangenverstrengeling door managers met belangen bij (falende) call-centers.

Ik zou beginnen met de interne opleiding te verbeteren, en het salaris eens wat beter te maken (een ervaren 2e lijns persoon een salaris bieden van 2250/maand is wat magertjes) - dan zijn mensen eerder gemotiveerd om wat beter hun best te doen.

Daarnaast moet men bij die callcenters een zin schrappen uit de 'standaard antwoorden' "Het ligt aan uw apparatuur/verbindingen". Zelfs als je als klant aantoont dat de fout bij Ziggo ligt, blaten die (piep) bij jullie callcenters dit hardop, en weigeren verdere acties.
De frustraties lopen hierdoor behoorlijk op.

Froukje
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 okt 2010 13:57

Re: hulp nodig bij Ziggo..

Ongelezen bericht door Froukje »

Ziggo Web Julius schreef:Beste Froukje,

Als u wilt mag u mij uw klantnummer of postcode en huisnummer per privé bericht sturen. We kunnen dan kijken wat er fout gaat en hopelijk zorgen voor een snelle oplossing.

Met vriendelijke groet,

Julius
Ziggo Webteam

en een week later nog niks gehoort gaat lekker bij ziggo of niet,..pfff
ook nog niks van gehoort ben er nu toch wel zoooo ontzettend klaar mee pfff
morgen toch maar bellen over de mogelijkheden op redelijke snelle termijn met advo

Gesloten