LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] onderhoud netwerk UPC

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Sprietje
Berichten: 167
Lid geworden op: 24 nov 2008 12:43

Re: onderhoud netwerk UPC

Ongelezen bericht door Sprietje »

Inmiddels ben ik door de UPC gebeld, ze hebben uitgelegd dat de storing niet aan mij ligt maar in de regio.
Daar ben ik wel blij mee, natuurlijk niet voor de andere mensen die ook storingen hebben, maar het ligt hier in ieder geval niet in huis.
Ze hopen dat de storing spoedig zal worden opgelost.
Ik heb door de telefoon wel aangegeven dat ik er heel erg mee zit.
Het was gelukkig wel een aardige medewerker, ik ben wel blij dat ze hebben gebeld.
Ik hoop echt dat de storing zo spoedig mogelijk opgelost kan worden en dat alles weer goed komt.
Ik zal jullie op de hoogte houden.

Sprietje

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: onderhoud netwerk UPC

Ongelezen bericht door Henri42 »

Prima actie van UPC Sprietje, hopelijk voegen ze ook de daad bij het woord en verhelpen ze alle storingen op korte termijn :|

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: onderhoud netwerk UPC

Ongelezen bericht door tiptoo »

Henri42 schreef:Prima actie van UPC Sprietje, hopelijk voegen ze ook de daad bij het woord en verhelpen ze alle storingen op korte termijn :|

ach gut een beetje mosterd na de maaltijd Henri!

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: onderhoud netwerk UPC

Ongelezen bericht door renegade66 »

:shock: :shock: :shock:

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: onderhoud netwerk UPC

Ongelezen bericht door tiptoo »

renegade66 schreef::shock: :shock: :shock:
:lol: :lol: :lol:

GloriusWorld
Berichten: 232
Lid geworden op: 25 mei 2010 08:50

Re: onderhoud netwerk UPC

Ongelezen bericht door GloriusWorld »

Wij hebben ook een kaart gekregen voor onderhoudstoring, ik geloof voor vanacht.
In principe hebben wij nergens last van.
Wij hebben kabel tv internet en telefoon, geen digi gedoe.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: onderhoud netwerk UPC

Ongelezen bericht door Henri42 »

GloriusWorld schreef:Wij hebben ook een kaart gekregen voor onderhoudstoring, ik geloof voor vanacht.
In principe hebben wij nergens last van.
Wij hebben kabel tv internet en telefoon, geen digi gedoe.
S,nachts slapen de meeste mensen vandaar onderhoudstoring in de nachtelijke uren.
Digitenne gedoe heb ik ook niet, vlg mij heeft Sprietje dat ook niet vermeld. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Henri42 op 20 apr 2011 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: onderhoud netwerk UPC

Ongelezen bericht door tiptoo »

Henri42 schreef: Digi gedoe heb ik ook niet, vlg mij heeft Sprietje dat ook niet vermeld. :mrgreen:
ach gut , fantastische bijdrage Henri

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: onderhoud netwerk UPC

Ongelezen bericht door agro »

Henri42 schreef:
GloriusWorld schreef:Wij hebben ook een kaart gekregen voor onderhoudstoring, ik geloof voor vanacht.
In principe hebben wij nergens last van.
Wij hebben kabel tv internet en telefoon, geen digi gedoe.
S,nachts slapen de meeste mensen vandaar onderhoudstoring in de nachtelijke uren.
Digi gedoe heb ik ook niet, vlg mij heeft Sprietje dat ook niet vermeld. :mrgreen:
Wederom een hoop gezwets, je hebt een mediabox, internet en telefonie via kabel, wat denk je dat dat is dan????
Ooit heb je eens vermeld dat de 42 achter je naam met je leeftijd te maken heeft, moet er dan mogelijk een , (komma) tussen de 4 en 2 staan, gezien de kwaliteit van je bijdragen op dit forum zou het mij en denk anderen niet verbazen.

leg
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 apr 2011 17:50

Re: onderhoud netwerk UPC

Ongelezen bericht door leg »

Hey Sprietje,

Zelf ben ik werkzaam op een dienst die met klanten werkt. Ik kan je wel wat tips geven.
Meestal werkt het als volgt:
1. Je hebt een vraag/ klacht en stuurt deze op.
>>>Reactie: Je krijgt antwoord.
2. Je klacht is niet opgelost.
>>>Reactie: Je bent het niet eens met eerste oplossing/ klacht is niet opgelost. Je heb als klant dan recht op een second opinion. Dit dien je aan te geven bij het bedrijf waar je klacht loopt. Het bedrijf is immers verantwoordelijk samen met jou een andere oplossing te vinden.
3. Je krijg een nieuwe oplossing.
>>>Reactie: Je bent het niet eens met de second opinion. De klacht is nog niet opgelost. Je heb recht om naar de geschillencommissie te stappen. Dit kost geld! Je krijg echter een deel terug als je in je recht staat. Als je zeker weet dat je in je recht staat is dit een aanrader(volg wel eerst stap een, twee en drie. Dat je als klant naar de geschillencommissie kan stappen dienen ze in principe aan te geven als je er niet uitkomt. Maar hier lopen ze niet mee te koop of de medewerker is hier niet in geschoold.
??? Geschillencommissie: kijk op http://www.degeschillencommissie.nl/home dan word dit helemaal duidelijk.
>>>>>>Geschillencommissie: Neem goed de procedure door van de geschillencommissie. Zorg er voor dat je alles volgens de procedures afhandelt. Zorg voor jezelef dat je er sterk voor staat. Zorg voor alle nodige bewijzen. Email's, brieven en genoteerde gesprekken met tijden en namen(wie je hebt gesproken). Als je dit niet heb start dan nu met verzamelen want dit zal je nodig hebben. Bel desnoods opnieuw met dezelfde vraag op, noteer tijdstip/ datum en naam van de medewerker. Als je nog vragen heb zie ik het wel.


Groet,

Leg

Sprietje
Berichten: 167
Lid geworden op: 24 nov 2008 12:43

Re: onderhoud netwerk UPC

Ongelezen bericht door Sprietje »

Gisteren zag ik onder de postcode dat de storing was opgelost, ik was zeer blij.
Zojuist zag ik dat onder de postcode de storing weer begonnen is, ik ben benieuwd wanneer er weer storingen optreden.
Ik vraag me toch af hoe het kan als een storing van meer als een dag is opgelost, hij enkele uren later weer kan ontstaan, er staat dat er in de postcode nu al weer een storing van vele uren is en er naar een oplossing wordt gezocht.
Ik heb er zelf allemaal geen idee van en ook helemaal geen verstand van.
Ik hoop echt dat hier alles het nu wel blijft doen, zou het heel erg vinden als het weer uitvalt.

Sprietje

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: onderhoud netwerk UPC

Ongelezen bericht door tiptoo »

@ sprietje heb je wel eens overwogen een andere provider te nemen dan upc? als je alleen maar storingen hebt ,dan is dat ook waardeloos.

Sprietje
Berichten: 167
Lid geworden op: 24 nov 2008 12:43

Re: onderhoud netwerk UPC

Ongelezen bericht door Sprietje »

Ja, ik heb wel een andere provider overwogen alleen zit ik er nog een paar maanden aan vast omdat ik dat dan pas het eerste jaar voorbij is.

Ik zou het aan de ene kant ook wel erg vinden om bij de UPC weg te gaan.
Het uitgebreide pakket (als alles het doet) is heel uitgebreid, ik ben blij met digitale televisie maar ook met kabeltelevisie en radio, het internet is snel als er geen storingen zijn, de telefoon stoort niet als hij het doet als er geen storingen zijn.
Ook het uitgebreide zender pakket van de digitale televisie vind ik heel leuk, er zijn zoveel leuk zenders en het beeld is ook prachtig bij digitale televisie.
Ook ben ik blij dat je verder overal in huis kabeltelevisie hebt en dat als er een storing is in de digitale televisie je misschien nog de kans hebt dat de kabeltelevisie het wel doet.
Het klinkt misschien raar maar ik zou het erg vinden als ik de UPC zou moeten opzeggen en dat uitgebreide pakket niet meer in huis zou hebben.
Als alles het doet heb ik er heel veel plezier van en het is ook niet al te duur per maand voor al die diensten.

Als de storingen constant terug blijven komen, zou ik uiteindelijk wel over moeten stappen maar ik vind het ook heel moeilijk waar je dan heen moet gaan.
Je leest zoveel klachten overal vele providers dat het zo moeilijk is waar je dan naar over moet stappen.

Ik hoop dat de UPC de storingen kan oplossen en dat er zo min mogelijk storingen zullen zijn, zodat ik bij de UPC zou kunnen blijven.

Kuikentje

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: onderhoud netwerk UPC

Ongelezen bericht door renegade66 »

is de storing op dit moment in de avonduren ook aanwezig?

ik heb namelijk het vermoeden dat het wel eens in een van de kasten in de straat ligt.

het is momenteel aardig warm, en al helemaal in die metalen kasten.
de temperatuur loopt door de zon aardig op en dan gaat koper namelijk uitzetten en inkrimpen waardoor je ruimte krijgt op de aansluitingen.

ook kan het modempje wat in zo'n versterker zit last hebben van de warmte.

verder kan het aan nog een aantal factoren liggen. misschien heb je voor mij een postcode van jou buurt.
dan kan ik misschien ff nagaan aan de hand van mijn computer of ik iets kan zien.
ik kan namelijk alle UPC kasten van nederland monitoren.

aan de hand van ruisvorming e.d kan ik zien wat er aan de hand is.

Sprietje
Berichten: 167
Lid geworden op: 24 nov 2008 12:43

Re: onderhoud netwerk UPC

Ongelezen bericht door Sprietje »

Inmiddels ben ik door de UPC gebeld en ze vroegen of alles nog steeds goed ging.
Ik ben erg blij dat ze belde en de medewerker was weer heel vriendelijk.
Ze hebben aangegeven dat de storingen zijn opgelost en ze hopen dat het niet weer opnieuw zal gebeuren.
Ik ben daar heel erg blij mee, ik hoop echt dat de storingen nu niet meer zullen ontstaan.
Ik ben wel heel blij dat ze zelf belde om te vragen of alles goed ging, dat komt wel heel fijn over, ik heb dan toch wel het gevoel dat als je een storing aangeeft ze er wel mee aan de gang gaan en het ze toch bezig houd en dat ze het willen oplossen.

Ik zag dat ik in het vorige bericht heb afgesloten met de naam Kuikentje, dit moet Sprietje zijn.
Ik ben momenteel een Kuikentje voor de Pasen aan het tekenen, ik ben daar zo mee bezig en heb daarom per ongeluk Kuikentje gezet in plaats van Sprietje.

Sprietje

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: onderhoud netwerk UPC

Ongelezen bericht door Henri42 »

Sprietje schreef:Inmiddels ben ik door de UPC gebeld en ze vroegen of alles nog steeds goed ging.
Ik ben erg blij dat ze belde en de medewerker was weer heel vriendelijk.
Ze hebben aangegeven dat de storingen zijn opgelost en ze hopen dat het niet weer opnieuw zal gebeuren.
Ik ben daar heel erg blij mee, ik hoop echt dat de storingen nu niet meer zullen ontstaan.
Ik ben wel heel blij dat ze zelf belde om te vragen of alles goed ging, dat komt wel heel fijn over, ik heb dan toch wel het gevoel dat als je een storing aangeeft ze er wel mee aan de gang gaan en het ze toch bezig houd en dat ze het willen oplossen.

Ik zag dat ik in het vorige bericht heb afgesloten met de naam Kuikentje, dit moet Sprietje zijn.
Ik ben momenteel een Kuikentje voor de Pasen aan het tekenen, ik ben daar zo mee bezig en heb daarom per ongeluk Kuikentje gezet in plaats van Sprietje.

Sprietje

Eind goed al goed Sprietje, mooie paasdagen zonder storingen toegewenst en een vervolg service van de provider indien nodig, hou ons op de hoogte ::: :)
Laatst gewijzigd door Henri42 op 22 apr 2011 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: onderhoud netwerk UPC

Ongelezen bericht door tiptoo »

Henri42 schreef:

Eind goed al goed Sprietje, mooie paasdagen zonder storingen toegewenst van Henri42 :)

ach gut , weer zo'n zinloos antwoord.

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: onderhoud netwerk UPC

Ongelezen bericht door manondoris »

tiptoo schreef:
Henri42 schreef:

Eind goed al goed Sprietje, mooie paasdagen zonder storingen toegewenst van Henri42 :)

ach gut , weer zo'n zinloos antwoord.
nee deze bijdrage is grandioos!!!!

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: onderhoud netwerk UPC

Ongelezen bericht door agro »

manondoris schreef:
tiptoo schreef:
Henri42 schreef:

Eind goed al goed Sprietje, mooie paasdagen zonder storingen toegewenst van Henri42 :)

ach gut , weer zo'n zinloos antwoord.
nee deze bijdrage is grandioos!!!!
En zo onderbouwend, inhoudelijk en zeer on topic.
@henri
Henri42 schreef:Verder reageer ik niet meer rechtstreeks op onvriendelijkheden/onjuistheden van Agro Tiptoo en Cpt Slow.
Hopelijk hou je je aan je belofte.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: onderhoud netwerk UPC

Ongelezen bericht door Henri42 »

Hi Sprietje :0
Hoe is met de stabiliteit van het UPC modem gesteld?, gezien geen verdere berichten van je zal het wel oke zijn?. :?: :|

Gesloten