LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe Stichting CAV Zoetermeer te werk gaat

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Lytje211
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mei 2018 05:36

Hoe Stichting CAV Zoetermeer te werk gaat

Ongelezen bericht door Lytje211 »

Ik zit bij stichting cav zoetermeer ik ben over gestapt van sociaal.nl naar het cav.
17 mei zouden ze geld over maken dat gelijk is gedaan, met het opsturen van een nieuwe aanvraag bankpas, dit is niet gedaan.
Vrijdag18 mei 2018 ik bel op, ja ik heb hier geen tijd voor ik moet nog genoeg doen voordat ik met vakantie ga.
2de tefoon gesprek vroeg ik wat ze over had gemaakt ze zegt 60 euro, terwijl dit bij sociaal.nl 65 euro was, gewoon even 5 euro inpikken.
Ik heb het zwart op papier staan dat wat ik kreeg.
Ik ben ook echt heel kwaad op deze vrouw, mag geen namen noemen morgen ga ik bellen, en als ze me af poeieren dan ga ik langs.
Ben nu echt klaar met hun praktijken, ik wil me weekgeld en me vakantiegeld,en als er moeilijk over doen schakel ik mijn advocaat in. :oops: ze is al op de hoogte en ik hoop dat er weer een zitting komt, ik hoop dat jullie dan ook komen.

Vriendelijke groet,

Lysander
Laatst gewijzigd door Radar op 23 mei 2018 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid / leesbaarheid.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Hoe Stichting CAV Zoetermeer te werk gaat

Ongelezen bericht door Brahms »

Lytje211 schreef:Ik zit bij stichting cav zoetermeer ik ben over gestapt van sociaal.nl naar het cav.
17 mei zouden ze geld over maken dat gelijk is gedaan, met het opsturen van een nieuwe aanvraag bankpas, dit is niet gedaan.
Vrijdag18 mei 2018 ik bel op, ja ik heb hier geen tijd voor ik moet nog genoeg doen voordat ik met vakantie ga.
2de tefoon gesprek vroeg ik wat ze over had gemaakt ze zegt 60 euro, terwijl dit bij sociaal.nl 65 euro was, gewoon even 5 euro inpikken.
Ik heb het zwart op papier staan dat wat ik kreeg.
Ik ben ook echt heel kwaad op deze vrouw, mag geen namen noemen morgen ga ik bellen, en als ze me af poeieren dan ga ik langs.
Ben nu echt klaar met hun praktijken, ik wil me weekgeld en me vakantiegeld,en als er moeilijk over doen schakel ik mijn advocaat in. :oops: ze is al op de hoogte en ik hoop dat er weer een zitting komt, ik hoop dat jullie dan ook komen.

Vriendelijke groet,

Lysander
En heel Nederland weet natuurlijk wat stichting CAV is.
Nog nooit van gehoord. Delen ze gratis geld uit ?

Wat wil je verder met deze wat ovetspannen overkomende mededeling ?

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Hoe Stichting CAV Zoetermeer te werk gaat

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Lytje211 schreef:Ik zit bij stichting cav zoetermeer ik ben over gestapt van sociaal.nl naar het cav.
Dus je zit in de schuldsanering?
Lytje211 schreef: 17 mei zouden ze geld over maken dat gelijk is gedaan, met het opsturen van een nieuwe aanvraag bankpas, dit is niet gedaan.
Vrijdag18 mei 2018 ik bel op, ja ik heb hier geen tijd voor ik moet nog genoeg doen voordat ik met vakantie ga.
2de tefoon gesprek vroeg ik wat ze over had gemaakt ze zegt 60 euro, terwijl dit bij sociaal.nl 65 euro was, gewoon even 5 euro inpikken.
Ik heb het zwart op papier staan dat wat ik kreeg.
Dus ze hebben het toch overgemaakt, alleen volgens jouw € 5,00 te weinig?
Lytje211 schreef: Ik ben ook echt heel kwaad op deze vrouw, mag geen namen noemen morgen ga ik bellen, en als ze me af poeieren dan ga ik langs.
Dus je plaats hier een topic terwijl je nog niet hebt nagevraagd waarom je € 5,00 minder hebt ontvangen.
Lytje211 schreef: Ben nu echt klaar met hun praktijken, ik wil me weekgeld en me vakantiegeld,en als er moeilijk over doen schakel ik mijn advocaat in. :oops: ze is al op de hoogte en ik hoop dat er weer een zitting komt, ik hoop dat jullie dan ook komen.
Wow een eigen advocaat, die kan ik zonder schulden en een normaal inkomen me niet veroorloven. Ben je niet te voorbarig met je bericht, vermoedelijk heeft CAV Zoetermeer een regeling waarbij je € 5,00 per maand meer aan je schulden afbetaald.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Hoe Stichting CAV Zoetermeer te werk gaat

Ongelezen bericht door Brahms »

....en me vakantiegeld...
Diep in de schuldsanering, maar wel vakantiegeld ?

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Hoe Stichting CAV Zoetermeer te werk gaat

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Brahms schreef:
....en me vakantiegeld...
Diep in de schuldsanering, maar wel vakantiegeld ?
Vakantiegeld is nog niet zo erg, maar zo hard van de toren blazen op een publiek forum. TS zou zich moeten schamen.

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Hoe Stichting CAV Zoetermeer te werk gaat

Ongelezen bericht door Radar »

Brahms schreef: En heel Nederland weet natuurlijk wat stichting CAV is.
Nog nooit van gehoord. Delen ze gratis geld uit ?

Wat wil je verder met deze wat ovetspannen overkomende mededeling ?
Dit soort onvriendelijke reacties zijn niet in lijn met onze huisregels, die voorschrijven dat men op dit forum respectvol met elkaar discussieert.

Bovendien is het (helaas) het zoveelste voorbeeld van een vervelende reactie van een 'doorgewinterde' gebruiker van het Radar-forum op iemand die hier voor het eerst een bericht plaatst.

Wij vinden het zeer onwenselijk dat nieuwe forumgebruikers op een dergelijke manier 'verwelkomd' en vaak ook afgeschrikt worden, en zullen hiervoor vaker waarschuwingen / bans uitdelen.

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Hoe Stichting CAV Zoetermeer te werk gaat

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

@Radar, fijn, helemaal mee eens!

Gesloten