LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nutsvoorzieningen camping

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
piet jagers
Berichten: 445
Lid geworden op: 16 apr 2011 14:46

Re: Nutsvoorzieningen camping

Ongelezen bericht door piet jagers »

Chocomelk schreef:Wat hebben ze nu gisteren bij je electrischeteitskast gedaan ?
hoofdstoppen eruit gehaald
ander voorfront en weer een ander slot
dus weer een keer diefstal
aangifte is zoals gewoonlijk gegaan in gemert
wilden eerst niks noteren liever zien ze je gaan .
daarnaast heb ik fotos dat ze in mijn kast zaten
werkt trouwens heel goed aggregaat

Advokaatje
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 aug 2012 18:50

Re: Nutsvoorzieningen camping

Ongelezen bericht door Advokaatje »

Hallo.

Een camping waar geen voorzieningen of faciliteiten zijn aangebracht zoals stromend water, electriciteit en riolering mag geen caravans plaatsen welke over een eigen toilet beschikken of anders omschreven, een caravan mete en vaste faciliteit mag daar niet geplaatst worden.

piet jagers
Berichten: 445
Lid geworden op: 16 apr 2011 14:46

Re: Nutsvoorzieningen camping

Ongelezen bericht door piet jagers »

Advokaatje schreef:Hallo.

Een camping waar geen voorzieningen of faciliteiten zijn aangebracht zoals stromend water, electriciteit en riolering mag geen caravans plaatsen welke over een eigen toilet beschikken of anders omschreven, een caravan mete en vaste faciliteit mag daar niet geplaatst worden.
ik weet trouwens niet waar een recreatiepark of camping aan moet voldoen om uberhaubt de naam te mogen dragen ..
hier zijn geen faciliteiten of voorzieningen

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Nutsvoorzieningen camping

Ongelezen bericht door tenormin »

Samick, sinds eind jaren 80 (als ik me goed herinner) moest een camping aangesloten zijn op de riolering en werden beerputten e.d. verboden. Ik stond destijds in Moerkapelle op een camping (met alles erop en eraan) en vrienden in Waddinxveen, die toen nog niet op de riolering zaten. Maar die boerin (de eigenaresse) heef dit jaren tegengehouden door tegen de Gemeente te procederen, uiteindelijk verloren en moest zij, net als alle "gewone" campings overgaan tot alle faciliteiten. Natuurlijk werd het staangeld duurder. Alle grotere campings zijn op de riolering aangesloten.

piet jagers
Berichten: 445
Lid geworden op: 16 apr 2011 14:46

Re: Nutsvoorzieningen camping

Ongelezen bericht door piet jagers »

tenormin schreef:Samick, sinds eind jaren 80 (als ik me goed herinner) moest een camping aangesloten zijn op de riolering en werden beerputten e.d. verboden. Ik stond destijds in Moerkapelle op een camping (met alles erop en eraan) en vrienden in Waddinxveen, die toen nog niet op de riolering zaten. Maar die boerin (de eigenaresse) heef dit jaren tegengehouden door tegen de Gemeente te procederen, uiteindelijk verloren en moest zij, net als alle "gewone" campings overgaan tot alle faciliteiten. Natuurlijk werd het staangeld duurder. Alle grotere campings zijn op de riolering aangesloten.
wat houd faciliteiten in
kantine openbare toiletten enzov ???
of alleen water uit de grond en propaan leidingen
en elektriciteit

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Nutsvoorzieningen camping

Ongelezen bericht door olaf79 »

piet jagers schreef:
Chocomelk schreef:Wat hebben ze nu gisteren bij je electrischeteitskast gedaan ?
hoofdstoppen eruit gehaald
ander voorfront en weer een ander slot
dus weer een keer diefstal
aangifte is zoals gewoonlijk gegaan in gemert
wilden eerst niks noteren liever zien ze je gaan .
daarnaast heb ik fotos dat ze in mijn kast zaten
werkt trouwens heel goed aggregaat
Zijn het wel jouw electriciteitskasten of denk je dat ze van jouw zijn omdat ze op je grond staan?

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Nutsvoorzieningen camping

Ongelezen bericht door tenormin »

Piet jagers, ik schrijf dus over een tijd geleden, als je leest. Dat hield in: aansluiting op de riolering, geen 12 V maar 16 amp voor je elektrische apparaten, aggregaten, tot dan in gebruik, mochten ook niet meer vanwege de geluidsoverlast; kortom, alle faciliteiten die je in een gewoon huis ook hebt, stromend water, gas, licht e.d. Tot dan was het niet wettelijk verplicht; daarna wel. Een kantine behoort niet tot een noodzaak, noch een kampwinkel en speelaccommodatie voor kinderen. 't Ging (gaat) simpel en alleen vanwege de nieuwe milieueisen in die tijd. Dus spreek ik over de meest basale dingen die er moesten zijn, luxe hoeft immers nog steeds niet. Maar vandaag de dag zijn alle sta caravans daar allemaal van voorzien, tegenwoordig spreekt met van Chalets! Ben zelf eind 2007 gestopt na 30 jaar, staanplaatsen werden te duur, voor ons dan.

piet jagers
Berichten: 445
Lid geworden op: 16 apr 2011 14:46

Re: Nutsvoorzieningen camping

Ongelezen bericht door piet jagers »

tenormin schreef:Piet jagers, ik schrijf dus over een tijd geleden, als je leest. Dat hield in: aansluiting op de riolering, geen 12 V maar 16 amp voor je elektrische apparaten, aggregaten, tot dan in gebruik, mochten ook niet meer vanwege de geluidsoverlast; kortom, alle faciliteiten die je in een gewoon huis ook hebt, stromend water, gas, licht e.d. Tot dan was het niet wettelijk verplicht; daarna wel. Een kantine behoort niet tot een noodzaak, noch een kampwinkel en speelaccommodatie voor kinderen. 't Ging (gaat) simpel en alleen vanwege de nieuwe milieueisen in die tijd. Dus spreek ik over de meest basale dingen die er moesten zijn, luxe hoeft immers nog steeds niet. Maar vandaag de dag zijn alle sta caravans daar allemaal van voorzien, tegenwoordig spreekt met van Chalets! Ben zelf eind 2007 gestopt na 30 jaar, staanplaatsen werden te duur, voor ons dan.
hier spelen de kinderen in de troep
half afgebroken caravans enzov
daarnaast is alles betaalt
woz riool reineging uiteraard aan de gemeente
huisvuil aan windmee
gas water licht enzov is alles betaalt

piet jagers
Berichten: 445
Lid geworden op: 16 apr 2011 14:46

Re: Nutsvoorzieningen camping

Ongelezen bericht door piet jagers »

waar miss nog een keer ratten op af komen

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Nutsvoorzieningen camping

Ongelezen bericht door Chocomelk »

piet jagers schreef:
hier spelen de kinderen in de troep
half afgebroken caravans enzov
daarnaast is alles betaalt
woz riool reineging uiteraard aan de gemeente
huisvuil aan windmee
gas water licht enzov is alles betaalt
@ Piet, laten we wel eerlijk blijven wie wil er nu nog
op die camping hun vakantie doorbrengen ?

De camping is er in principe alleen nog maar omdat er nog een
aantal mensen 'wonen'.

piet jagers
Berichten: 445
Lid geworden op: 16 apr 2011 14:46

Re: Nutsvoorzieningen camping

Ongelezen bericht door piet jagers »

Chocomelk schreef:
piet jagers schreef:
hier spelen de kinderen in de troep
half afgebroken caravans enzov
daarnaast is alles betaalt
woz riool reineging uiteraard aan de gemeente
huisvuil aan windmee
gas water licht enzov is alles betaalt
@ Piet, laten we wel eerlijk blijven wie wil er nu nog
op die camping hun vakantie doorbrengen ?

De camping is er in principe alleen nog maar omdat er nog een
aantal mensen 'wonen'.
tsja ik had er 12j geleden toevallig grond gekocht..
daarnaast als ze in 2007 niet overhoop hadden gereden had ik er ook niet gezeten :mrgreen: :mrgreen:

piet jagers
Berichten: 445
Lid geworden op: 16 apr 2011 14:46

Re: Nutsvoorzieningen camping

Ongelezen bericht door piet jagers »

daarnaast is het nog maar even wachten hoeneer ze het gas afsluiten ..
en uiteraard sluiten ze daarna het water ook af
vraag me onderhand af ..
of de staat der nederlanden uberhaupt in staat is om nederlanders tegen deze praktijken te beschermen ??? :lol: :lol: :lol:

Gesloten