LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Omega Beheer

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Walter Reupkes
Berichten: 30
Lid geworden op: 25 feb 2010 14:27

Omega Beheer

Ongelezen bericht door Walter Reupkes »

qq
Laatst gewijzigd door Walter Reupkes op 16 feb 2016 22:17, 4 keer totaal gewijzigd.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Omega Beheer

Ongelezen bericht door berndv »

Behalve dat het verhaal veel te lang is en warrig leest, 1 vraag. U woonde niet meer bij het leger des heils, waarom verplichten zij u dan om een bepaalde bewindvoerder te kiezen? Dit terwijl u al uit de wsnp was.

Walter Reupkes
Berichten: 30
Lid geworden op: 25 feb 2010 14:27

Re: Omega Beheer

Ongelezen bericht door Walter Reupkes »

qqq
Laatst gewijzigd door Walter Reupkes op 16 feb 2016 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.

jojo123
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 apr 2013 22:37

Re: Omega Beheer

Ongelezen bericht door jojo123 »

Ze doen zaken met andere instantie,s en zo pakken ze allemaal een graantje mee.
Het zijn oplichters,en de hoge heren maar lachen!!die maakt het niet uit,wie of wat er kapot gaat.
Vroeger hadden mensen rechten en plichten,nu alleen maar plichten.
De rechtbank? wie heeft daar nog vertrouwen in? het is de omgekeerde wereld,boeven krijgen geen straf,maar jan met de pet wel.

Walter Reupkes
Berichten: 30
Lid geworden op: 25 feb 2010 14:27

Re: Omega Beheer

Ongelezen bericht door Walter Reupkes »

qqq
Laatst gewijzigd door Walter Reupkes op 16 feb 2016 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Jongemoeder23
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 sep 2013 22:12

Re: Omega Beheer

Ongelezen bericht door Jongemoeder23 »

Hoi, ik ben een jonge moeder van 23 met een zoontje van 1 en dochtertje opkomst. Ik heb ook bij omega beheer gezeten en sinds dat ik naar het kantoor moest in Hoogeveen had ik al het gevoel dat er iets niet klopte. Het kantoor was in een leegstaand huis en er was werkelijk niemand aanwezig alleen die persoon die ik moest spreken. Er was ook een woonwagen aanwezig wat er heel vreemd uitzag. Ik heb in totaal 19.000 euro schuld bij de belastingdienst Gerjan heeft meerdere dingen op mijn naam aangevraagd en lekker het geld voor zichzelf gebruikt dus niet om mijn rekeningen te betalen. Daarnaast heb ik ook een schuld bij de opvang van me zoontje van 6.000 euro er is nooit geld naar de opvang overgemaakt waardoor ik nu thuis zit met financiële problemen. Sinds dat ik van de bewindvoering af ben ben ik er achtergekomen dat ze nooit dingen voor mij betaald hebben ze hebben juist geld van mij gestolen en mij in de schulden gebracht. Ook kreeg ik ineens heel veel facturen van mijn verzekering en ook van mijn telefoonabbonement. Omega beheer zijn oplichters en leugenaars ik raad de mensen die bewindvoering zoeken niet bij hun te gaan, ze zijn niet te vertrouwen!!

ckerster
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 sep 2013 15:34

Re: Omega Beheer

Ongelezen bericht door ckerster »

Hoi ik een man met vrouw en 2 kinderen en 1hond maken dit ook mee en er is nergens plek voor ons niemand kan ons helpen wel hebben we een advocaat maar daar is alles mee gezegt we weten gewoon niet meer wat te doen onze kinderen wonen in almere wij in een kamer in lelystad we willen graag herenigd worden met onze kinderen .vandaag moesten we zelf onze hond in een asiel onderbrengen omdat daar ook geen plek voor is als iemand iets weet een tip of iets horen we dat graag mvg clint kerster

dewanhoopnabij
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jul 2014 22:09

Re: Omega Beheer

Ongelezen bericht door dewanhoopnabij »

Goede avond,

Is er iemand die mij kan helpen. Ook ik ben de dupe geworden van omega beheer. Dit heeft in mijn geval niet zoveel geld gekost als de persoon die deze topic heeft geopend. Maar toch is het veel geld. Ik zou graag in contact komen met 1 van jullie zodat een ieder elkaar kan helpen.

Ik hoor het graag van jullie,

Met vriendelijke groet,

Een anoniem persoon

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Omega Beheer

Ongelezen bericht door berndv »

dewanhoopnabij schreef:Goede avond,

Is er iemand die mij kan helpen. Ook ik ben de dupe geworden van omega beheer. Dit heeft in mijn geval niet zoveel geld gekost als de persoon die deze topic heeft geopend. Maar toch is het veel geld. Ik zou graag in contact komen met 1 van jullie zodat een ieder elkaar kan helpen.

Ik hoor het graag van jullie,

Met vriendelijke groet,

Een anoniem persoon
Ik zie in ieder geval al 3 van die personen hierboven staan als eerste nemen. U kunt hiervoor de pb functie van dit forum gebruiken.

Gesloten