LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Budgetbeheer puinhoop

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
spicyink
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 feb 2014 10:18

Budgetbeheer puinhoop

Ongelezen bericht door spicyink »

Mijn vriendin heeft na een herseninfarct haar financien uitbesteed aan een budgetbeheer bureau. Deze heeft echter stelselmatig verzuimt rekeningen, premies en boetes te betalen. Ook heeft ze maandenlang een polis laten betalen van iemand anders (verkeerd rekeningnr). Omdat ze geen inzage gaf in wat ze deed en een volledige volmacht had kwam mijn vriendin er pas achter toen ze geweigerd werd bij de tandarts wegens openstaande rekeningen. Ook kreeg ze een deurwaarder aan de deur. Na veel vragen heeft ze nu de map met haar gegevens gekregen en dus e.e.a. uitgevonden (zorgpremie al maanden niet betaald, een verkeersboete niet betaald en opgelopen tot 75 euro etc etc....). Degene van het bureau geeft niet thuis. Mijn vriendin zit met een totale schuld van 3000 euro ongeveer door haar. Wat nu te doen? Ik heb al een klacht voorbereid die naar de vereniging gaat waar ze bij aangesloten is... maar eigenlijk... moet je hier geen aangifte van doen bij de politie? Wie weet bij hoeveel mensen ze dit doet? Oh ja... in de map van mijn vriendin zat ook nog een namenlijst met wat ze voor wie doet (beheer/bewindvoering..etc.) .. hoezo privacy? Ik kan me hier zo boos om maken!!!!

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: Budgetbeheer puinhoop

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Wel de naam van het budgetbureau kenbaar maken, men kan ze niet allen over één kam scheren.

Gesloten