LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is beleggen bij iMarketsLive een piramidespel?

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Tommysheba1516
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 nov 2017 14:22

Is beleggen bij iMarketsLive een piramidespel?

Ongelezen bericht door Tommysheba1516 »

Radar,
Zijn er mensen bekend met imarketslive?
Beleggen vanuit je luiestoel en smartphone
Als ik daar ook interessen in zou hebben
Belegen vanaf een x bedrag en elke week geld verdienen tja wie niet? Deze vrouw was zo vol lof er over was ook echt iets voor mij iedereen kan het je word goed begeleid en zij had naarst haar werk mooi een zakcentje erbij.
Nieuwsgierig als ik was heb ik mijn nummer door gegeven en dan zou ik gebeld worden.
Nu heb ik de uitleg gehad en zo mooi vind ik het niet meer
Je begint met een paar lessen via de computer je krijgt dan een harmonic scanner software en een swipetrade app zo dat je de heledag alles mooi kan bij houden en je zou persoonlijk begeleid worden om alles over beleggen te leren nou mooi toch?
Toen werd er verteld dat het de eerste maand 160,- kost en de tweede maand 120,- maar de tweede maand kon je zelf terug verdienen als je ook twee mensen zou inbrengen
Dit vind ik toch een beetje op een piramide spel lijken
Mijn interessen is nu weg maar ben benieuwd of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben gehad.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Is beleggen bij iMarketsLive een piramidespel?

Ongelezen bericht door kuklos »

Tommysheba1516 schreef:Je begint met een paar lessen via de computer je krijgt dan een harmonic scanner software en een swipetrade app zo dat je de heledag alles mooi kan bij houden en je zou persoonlijk begeleid worden om alles over beleggen te leren nou mooi toch?
Als ik dit al lees is mijn eerste vraag waarom zo duur? Er bestaan zat boeken over beleggen.
Tommysheba1516 schreef: Toen werd er verteld dat het de eerste maand 160,- kost en de tweede maand 120,- maar de tweede maand kon je zelf terug verdienen als je ook twee mensen zou inbrengen
Dit vind ik toch een beetje op een piramide spel lijken
Of mulitlevel marketing. Doch, in beide gevallen zou ik ver vandaan blijven.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Is beleggen bij iMarketsLive een piramidespel?

Ongelezen bericht door renewouters »

Tommysheba1516 schreef:Radar,
Beleggen vanuit je luiestoel en smartphone
Goed beleggen is een serieuze aangelegendheid. Dat zou ik zeker niet luierend vanuit een stoel doen, maar vanuit een rustige studeerkamer waar je op je gemak alle informatie kunt bestuderen....

mp2017
Berichten: 474
Lid geworden op: 25 jul 2017 21:23

Re: Is beleggen bij iMarketsLive een piramidespel?

Ongelezen bericht door mp2017 »

Tommysheba1516 schreef:Radar,
Zijn er mensen bekend met imarketslive?
Beleggen vanuit je luiestoel en smartphone
Als ik daar ook interessen in zou hebben
Belegen vanaf een x bedrag en elke week geld verdienen tja wie niet? Deze vrouw was zo vol lof er over was ook echt iets voor mij iedereen kan het je word goed begeleid en zij had naarst haar werk mooi een zakcentje erbij.
Nieuwsgierig als ik was heb ik mijn nummer door gegeven en dan zou ik gebeld worden.
Nu heb ik de uitleg gehad en zo mooi vind ik het niet meer
Je begint met een paar lessen via de computer je krijgt dan een harmonic scanner software en een swipetrade app zo dat je de heledag alles mooi kan bij houden en je zou persoonlijk begeleid worden om alles over beleggen te leren nou mooi toch?
Toen werd er verteld dat het de eerste maand 160,- kost en de tweede maand 120,- maar de tweede maand kon je zelf terug verdienen als je ook twee mensen zou inbrengen
Dit vind ik toch een beetje op een piramide spel lijken
Mijn interessen is nu weg maar ben benieuwd of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben gehad.

Dit is zo oud als Methusalem!

FF googelen en je krijg een hele uitleg:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Piramidespel

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Is beleggen bij iMarketsLive een piramidespel?

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Waarschijnlijk melden zich géén 'slachtoffers' op uw topic, maar ... ik heb wèl een officiële WAARSCHUWING:

http://www.centralbank.cw/uploads/files ... %20NED.pdf

BRON: Centralbank

MGeert
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 mei 2018 07:24
Contacteer:

Re: Is beleggen bij iMarketsLive een piramidespel?

Ongelezen bericht door MGeert »

iMarketsLive is GEEN scam. Ja je moet investeren om de technieken te leren in tijd, geld en energie! Probleem met de meeste mensen is dat ze liever lui op de bank hangen en geen actief ondernemen. Voor iedereen die financieel onafhankelijk wil worden en een inkomen op te bouwen naast hun werk raad ik het iedereen aan! Ik ben inmiddels lekker op weg en zeg binnenkort mijn day job op :)

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Is beleggen bij iMarketsLive een piramidespel?

Ongelezen bericht door sylvesterb »

MGeert schreef:iMarketsLive is GEEN scam. Ja je moet investeren om de technieken te leren in tijd, geld en energie! Probleem met de meeste mensen is dat ze liever lui op de bank hangen en geen actief ondernemen. Voor iedereen die financieel onafhankelijk wil worden en een inkomen op te bouwen naast hun werk raad ik het iedereen aan! Ik ben inmiddels lekker op weg en zeg binnenkort mijn day job op :)
De techniek is zoveel mogelijk slachtoffers vinden die ook meedoen en hier verdien je geld mee. Deze slachtoffers vind je niet vanaf je bank. Natuurlijk is dit scam en is MGeert er ingetrapt en heeft er belang bij dat er nog mensen mee blijven doen,.

Mark1992
Berichten: 548
Lid geworden op: 24 nov 2015 16:46

Re: Is beleggen bij iMarketsLive een piramidespel?

Ongelezen bericht door Mark1992 »

MGeert schreef:iMarketsLive is GEEN scam. Ja je moet investeren om de technieken te leren in tijd, geld en energie! Probleem met de meeste mensen is dat ze liever lui op de bank hangen en geen actief ondernemen. Voor iedereen die financieel onafhankelijk wil worden en een inkomen op te bouwen naast hun werk raad ik het iedereen aan! Ik ben inmiddels lekker op weg en zeg binnenkort mijn day job op :)
Als ik de website lees lijkt het toch echt sterk op Multi-Level-Marketing, of te wel een piramidespel... Ik zou als ik u was 3 keer nadenken of u uw baan op wil zeggen voor zoiets als dit.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Is beleggen bij iMarketsLive een piramidespel?

Ongelezen bericht door kuklos »

MGeert schreef:iMarketsLive is GEEN scam.
Want? Ze kunnen laten zien dat iedereen die de stappen volgt er ook echt geld mee verdient?
MGeert schreef: Ja je moet investeren om de technieken te leren in tijd, geld en energie!
Nog steeds de vraag waarom het zoveel geld kost. Middels boeken en weblogs en websites kunnen mensen tegen een veel lager tarief ook leren beleggen.
MGeert schreef:Probleem met de meeste mensen is dat ze liever lui op de bank hangen en geen actief ondernemen. Voor iedereen die financieel onafhankelijk wil worden en een inkomen op te bouwen naast hun werk raad ik het iedereen aan!
Dus jij kan laten zien dat iedereen die hun stappen volgt geld verdient? Voldoende om financieel onafhankelijk te worden?
MGeert schreef: Ik ben inmiddels lekker op weg en zeg binnenkort mijn day job op :)
Claims zonder bewijs hebben weinig waarde.

Maar toch leuk van je dat je hier speciaal een account hebt aangemaakt om dit systeem te promoten.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Is beleggen bij iMarketsLive een piramidespel?

Ongelezen bericht door scontra »

Het geld (be)leg je in de portemonnee van de personen achter dit soort bedrijfjes en zij varen er 'wel' bij.
De (be)legger echter vist in het vijvertje zonder vis.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Is beleggen bij iMarketsLive een piramidespel?

Ongelezen bericht door scontra »

MGeert schreef: Ik ben inmiddels lekker op weg en zeg binnenkort mijn day job op :)
Wordt dus 'nachtwerk', je moet er maar zin in hebben !

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Is beleggen bij iMarketsLive een piramidespel?

Ongelezen bericht door scontra »

Mark1992 schreef:
MGeert schreef:iMarketsLive is GEEN scam. Ja je moet investeren om de technieken te leren in tijd, geld en energie! Probleem met de meeste mensen is dat ze liever lui op de bank hangen en geen actief ondernemen. Voor iedereen die financieel onafhankelijk wil worden en een inkomen op te bouwen naast hun werk raad ik het iedereen aan! Ik ben inmiddels lekker op weg en zeg binnenkort mijn day job op :)
Als ik de website lees lijkt het toch echt sterk op Multi-Level-Marketing, of te wel een piramidespel... Ik zou als ik u was 3 keer nadenken of u uw baan op wil zeggen voor zoiets als dit.


@MGeert hoeft zijn baan ook niet op te zeggen.
Als ik een juiste inschatting n.a.v. zijn betoog maak, dan is hij zeer nauw betrokken bij iMarketsLive.
Ik krijg zo'n ongemakkelijk 'donkerbruin' gevoel van dit soort reacties en ben dan ook bang d.. .. .. ... :oops:
Nee, zonder bewijs ook geen beschuldiging, maar wel een waarschuwing aan diegene die menen een geldader te hebben aangeboord, maar dat zijn alleen maar de starters van deze story. :idea:

MGeert
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 mei 2018 07:24
Contacteer:

Re: Is beleggen bij iMarketsLive een piramidespel?

Ongelezen bericht door MGeert »

Beste Fans!

Wat fijn dat jullie de moeite nemen om echt inhoudelijk te reageren...
Ja ik ben inderdaad lid van IML en heb na 6 maanden traden mij jaarinkomen veiilig op bank staan. Heb overigens nooit die Multilevelmarketing ingezet dat kan maar hoeft niet. Het maakt mij niet uit welke mening mensen hebben maar adviseer mensen wel om altijd beide zijde van de medaille te bekijken. Er zijn meer mensen die hier wel bij varen dan de opgevers/keyboard warriors die het na 1 maand voor gezien houden en dan hun frustaties op het internet gooien.

De enige reden dat ik de moeite heb genomen om hier op te reageren is dat men wel in perspectief zaken moet beoordelen. iMarketLive richt zich op het ontwikkelen van succesvolle retailtrader zodat men financieel onafhankelijk kan worden. De waarde die deze levensvaardigheid geeft overstijgt de investering. Dat hele MLM ding is ook niets voor mij en heb daar ook niets mee gedaan. Als het je past kan dat wel, ik verdien mij maandelijkse fee gewoon met mijn dagdeel omzet :) .

Ik kan mij voorstellen dat men ook hier weer op reageert, ik laat het hierbij.

Voor iedereen denk zelf eens en raadpleeg verschilllende bronnen uiteraard van beide kanten.

Moneyman
Berichten: 30075
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Is beleggen bij iMarketsLive een piramidespel?

Ongelezen bericht door Moneyman »

MGeert schreef:De waarde die deze levensvaardigheid geeft overstijgt de investering.
:shock: :roll: :lol: :mrgreen:

witte angora
Berichten: 30780
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Is beleggen bij iMarketsLive een piramidespel?

Ongelezen bericht door witte angora »

MGeert schreef:Voor iedereen denk zelf eens
Dit is nou het enige advies dat mensen van jou zouden moeten aannemen... 8)

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Is beleggen bij iMarketsLive een piramidespel?

Ongelezen bericht door kuklos »

MGeert schreef:Beste Fans!

Wat fijn dat jullie de moeite nemen om echt inhoudelijk te reageren...
Jammer alleen dat jij dan niet op de gestelde vragen kan ingaan. Echt het toppunt van betrouwbaarheid.
MGeert schreef:Ik kan mij voorstellen dat men ook hier weer op reageert, ik laat het hierbij.
Zou ik ook doen. Even lekker pitchen en daarna snel afdruipen als er kritische vragen komen. Betrouwbaarder kan bijna niet.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Is beleggen bij iMarketsLive een piramidespel?

Ongelezen bericht door newmikey »

MGeert schreef:iMarketLive richt zich op het ontwikkelen van succesvolle retailtrader zodat men financieel onafhankelijk kan worden. De waarde die deze levensvaardigheid geeft overstijgt de investering.
Hmmm....jaja....fascinerend!

Dus je plukt op goed geluk een aantal volstrekt ongerelateerde woorden uit een lijst met "actietermen", zet ze achter elkaar in een zin en dan?
Laatst gewijzigd door newmikey op 03 mei 2018 00:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Erthanax
Berichten: 9680
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Is beleggen bij iMarketsLive een piramidespel?

Ongelezen bericht door Erthanax »

MGeert, wat voor rendement haal je eigenlijk? Uit je tweede bericht maak ik op dat je in een dagdeel 120 euro verdient. Maar welk bedrag heb je dan geïnvesteerd?

juliomariner
Berichten: 4821
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Is beleggen bij iMarketsLive een piramidespel?

Ongelezen bericht door juliomariner »

MGeert zal wel niet meer reageren omdat we niet lief tegen hem zijn

atlas1302

Re: Is beleggen bij iMarketsLive een piramidespel?

Ongelezen bericht door atlas1302 »

40 jaar geleden toen met die ketting brieven ...weet u nog wel, nu ik MGeert zo weer onsamenhangend hoor propaganderen bevestigt dat ik toen de goede beslissing heb genomen. AFBLIJVEN! Piramide, Multi Level Marketing te mooi om waar te zijn.

Natuurlijk gun ik MGeert van harte als hij zijn zakken kan vullen vanuit zijn luie stoel, maar mijn levensvaardigheid ziet er gelukkig anders uit. Maar MGeert voel je vrij om eens uit te leggen hoe het dan zit met dat iMarketsLive??

Gesloten