LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Incassobureau dreigt geld te blokkeren

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
a.s.vermeulen
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jan 2018 18:17

Incassobureau dreigt geld te blokkeren

Ongelezen bericht door a.s.vermeulen »

Op 10 januari kreeg ik een persoon aan de lijn die vertelde dat ze nog geld van mijn te goed hadden.
Hierbij liet hij een bandje horen van een gesprek die ik had gevoerd met een medewerker van shop & fly.
Nadat het gesprek had afgeluisterd,vertelde ik hem dat bij een tv programma van radar naar voren was gekomen het dit niet rechtsgeldig was,dus werd aanbevolen geen geld over te maken.
Tijdens dat gesprek werd ik halverwegen onderbroken door het persoon,en vertelde me dat geld zou worden geblokkerd.
Einde telefoon gesprek.
Ik werd gebeld op nummer 0235 [Volledig telefoonnummer aangepast door Moderator] .
Naam werd niet genoemd,cq een instantie.
Betaling heeft ik nooit gedaan,opdracht radar.
Ik heb wel in het begin toen ik een mail kreeg van shop & fly voor lidmaat,gelijk een annulering verstuur binnen 10 dagen per mail, en daar kreeg ik een bericht van terug met de tekst;deze e-mailbevestingt dat u uw factuurovereenkomst met shoppen doe je zo heeft geannuleerd.
Er worden geen overschrijvingen verricht van uw bank rekening d.d. 29-12-2016.
Deze brieven heb ik nog in mijn bezit.
Kunt u mijn a.u.b. helpen met dit probleem,ik zit er echt mee,vooral toen hij zij dat mijn geld wordt geblokkerd
Help me a.u.b. ik zou u zeer dankbaar voor zijn.
[Persoonsgegevens verwijderd door Moderator]


Als het kan laat mijn a.u.b. iets horen van u ,

Bij voorbaat mijn dank voor u medewerking

yan
Berichten: 681
Lid geworden op: 24 okt 2017 11:54

Re: Incassobureau dreigt geld te blokkeren

Ongelezen bericht door yan »

Een incassobureau kan geen geld blokkeren.
Dat kan enkel de deurwaarder na dat een rechter hiervoor een vonnis heeft uitgesproken.

niet al te druk om maken dus,

U heeft opgezegd en dat is voldoende.
Eenmalig reageren met de informatie (en eventueel bewijs) dat er is opgezegd en vermelden dat u verder niet meer ingaat op deze kwestie.

wilhelmima1
Berichten: 696
Lid geworden op: 06 feb 2012 19:13

Re: Incassobureau dreigt geld te blokkeren

Ongelezen bericht door wilhelmima1 »

Wel als de hazewinden uw eigen gegevens verwijderen.
Dit is een openbaar forum.

juliomariner
Berichten: 4809
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Incassobureau dreigt geld te blokkeren

Ongelezen bericht door juliomariner »

Zoals Yan zegt. Dat kan een incassobureau helemaal niet. Op dit forum staan meerdere berichten over Shop & Fly, lees deze ook maar eens door

Gesloten